Da's het enige waar ik niet té lang over moet nadenken, of Bink het me niet heel erg kwalijk gaat nemen als er op haar ouwe kwakkeldag een stuiterbal misschien bij komt. Maar ik ben er genoeg voor thuis om ze dan desnoods een tijdje te scheiden, dat Bink even rustig een uurtje kan tukken ofzo.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:11 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ja fijn voor Bink ookEn tegen de tijd dat je meer gaat werken is Lissie al ouder, dus dat komt goed uit. Ik hoop dat het klikt in het echt. Leeft Bink misschien ook nog even van op, zon jong ding in huis.
Bink is een hondje, geen mens, dieren denken wat dat betreft anders. En ik weet zeker dat jij prima in staat bent alle beestjes aan hun trekken te laten komen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's het enige waar ik niet té lang over moet nadenken, of Bink het me niet heel erg kwalijk gaat nemen als er op haar ouwe kwakkeldag een stuiterbal misschien bij komt. Maar ik ben er genoeg voor thuis om ze dan desnoods een tijdje te scheiden, dat Bink even rustig een uurtje kan tukken ofzo.
Multi zei toch dat als iemand belt er gereserveerd komt te staan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:14 schreef Greys het volgende:
Maar misschien zijn er al 16 wachtenden voor me, dus ik ga my hopes nog niet te veel up getten
Jup, als er interesse voor haar is krijg ik een mail en die heb ik nog niet gehadquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Multi zei toch dat als iemand belt er gereserveerd komt te staan?
En wat een leuk beestje, ik hoop dat het klikt en dat ze bij jullie een goed huisje krijgtquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:45 schreef Greys het volgende:
Lissie heeft tot nu toe echt mijn voorkeur.
Door die gekke poten, door de kat uiteraard op de foto en door het feit dat er ergens ook wel iets border terriër achtigs heel in de verte in zit. Ik ga er een nachtje over slapen en misschien morgen bellen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vroeg het net aan S en ik had verwacht dat hij zou zeggen 'Nee we denken er nog wel even over' maar hij zei 'Ja is goed, leuk hondje op de foto's, wil haar wel in het echt zien, zet ons maar op de lijst'. Dus ik ga morgen bellen
Doe je een goed woordje voor Greys?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:15 schreef _Multiply86_ het volgende:
\
[..]
Jup, als er interesse voor haar is krijg ik een mail en die heb ik nog niet gehad
Praat je dan ook in een Cockney-accent tegen hem?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:15 schreef oh-oh het volgende:
Chico reageert nog altijd op Engels hoor, hij is daar geboren en heeft hier ook bij Engelse mensen gewoond tot ie bij mij kwam
Negeer eventuele andere mails.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:15 schreef _Multiply86_ het volgende:
\
[..]
Jup, als er interesse voor haar is krijg ik een mail en die heb ik nog niet gehad
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Doe je een goed woordje voor Greys?
Er stond toch vanaf 12.00 op die site? Staat ze al langer op de site eik?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:17 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
![]()
Zal vast wel goedkomen, gewoon morgenvroeg gelijk Carine bellen
http://www.sos-strays.nlquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Niet teruggelezen, want visite....
Maar waar komt ze vandaan en welke stichting?
Ach, anders kan je haar altijd nog doorschuiven naar Multiquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:17 schreef Greys het volgende:
Ik krijg koudwatervrees nu
Maar ik zal morgenochtend bellen!
Veel plezier!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:18 schreef nokwanda het volgende:
Greys, succes met Lissie.
Ik lees het wel als we terug zijn, maar ik ben wel heel benieuwd
Dag allemaal
De stichting waar Multiply vrijwilligster voor isquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Niet teruggelezen, want visite....
Maar waar komt ze vandaan en welke stichting?
Hele fijne vakantie!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:18 schreef nokwanda het volgende:
Greys, succes met Lissie.
Ik lees het wel als we terug zijn, maar ik ben wel heel benieuwd
Dag allemaal
Ik praat geen Engels tegen hem, maar als hij mannen Engels hoort spreken gaat ie altijd heel aandachtig staan luisteren, toevallig kwamen we van de week een Engelsman tegen waar we een praatje mee stonden te maken, en alle honden waren met zijn bulletje aan het spelen, \chico ging helemaal bij die man staan zo van heeey!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Praat je dan ook in een Cockney-accent tegen hem?
vanaf 10 juni volgens mij. toen heb ik in ieder geval de mail over haar gekregenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Er stond toch vanaf 12.00 op die site? Staat ze al langer op de site eik?
No way in hell dat ik je tegen ga houdenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:21 schreef Greys het volgende:
Hou me tegen, want ik ben nu al aan het bedenken hoe ik haar zal noemen als het doorgaat
Blanchequote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:21 schreef Greys het volgende:
Hou me tegen, want ik ben nu al aan het bedenken hoe ik haar zal noemen als het doorgaat
+1quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
No way in hell dat ik je tegen ga houden
Nog één keer dan: Bink denkt niet, jij bent de enige die denkt. Het zal DaBink worst wezen; als zij het maar naar haar zin heeftquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:13 schreef Greys het volgende:
Da's het enige waar ik niet té lang over moet nadenken, of Bink het me niet heel erg kwalijk gaat nemen als er op haar ouwe kwakkeldag een stuiterbal misschien bij komt. Maar ik ben er genoeg voor thuis om ze dan desnoods een tijdje te scheiden, dat Bink even rustig een uurtje kan tukken ofzo.
Yolanthequote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:21 schreef Greys het volgende:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:22 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik heb al een mailtje gestuurd dat er morgen iemand gaat bellen voor Lissie, dus je moet![]()
Ik zou dat ook zo voor haar doenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
![]()
En anders bel ik wel...doe ik wel vaker voor Greys
Ze komen 1 juli al?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:24 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik ga eens vragen waar precies de aankomst is 1 juli, ik wil Lissie wel alvast in het echt zien
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:22 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik heb al een mailtje gestuurd dat er morgen iemand gaat bellen voor Lissie, dus je moet![]()
Waar is die opvang?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:25 schreef _Multiply86_ het volgende:
ja 1 juli en dan gaan ze de opvang inDaar kan Greys dan komen kijken.
Je hebt er een goed gevoel bij he?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:25 schreef Greys het volgende:
Ik heb net de hele adoptieprocedure pas gelezen () en het klinkt echt héél goed zeg.
Ze geven die hondjes echt niet zomaar mee. En pups moeten minimaal 2 weken in het gastgezin in Nederland of België blijven alvorens ze uberhaupt 'door' mogen.
Hoe duur zijn deze eigenlijk?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:25 schreef Greys het volgende:
Ik heb net de hele adoptieprocedure pas gelezen () en het klinkt echt héél goed zeg.
Ze geven die hondjes echt niet zomaar mee. En pups moeten minimaal 2 weken in het gastgezin in Nederland of België blijven alvorens ze uberhaupt 'door' mogen.
OMGquote:
Ja het is een goede stichting hoor, ik ben best kritisch op stichtingen, maar vind dat sos strays het erg goed doet. Sowieso alleen hondjes uit de opvang en niet direct uit het buitenland naar een nieuw baasje. En ze doen veel goed werk in het buitenlandquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:25 schreef Greys het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |