Okee, maar dan was je er vroeg bij, dus?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:38 schreef omearos het volgende:
[..]
bij mij was dit in ruim 15 jaar tijd ofzo
met de hoektanden wel, de melktandjes bleven staan terwijl de grote tanden al door waren. Dus toen werden de melktandjes getrokken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, maar dan was je er vroeg bij, dus?
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:51 schreef pgrferrari het volgende:
Centjes van belasting terug en ook mijn stagegeld
Okee, ik hoop met je mee..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:52 schreef omearos het volgende:
[..]
met de hoektanden wel, de melktandjes bleven staan terwijl de grote tanden al door waren. Dus toen werden de melktandjes getrokken.
De afgelopen 10 jaar zijn 5 tanden getrokken, mooi tempomaar ik hoop dat ik voorlopig alles mag houden
Nice !quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:51 schreef pgrferrari het volgende:
Heerlijk!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:51 schreef pgrferrari het volgende:
Huuuu yourselfquote:
+1quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar doe ik echt nooit aan, dat spul remt mij alleen maar!
Mij ook. En dan slaap ik snachts veel minder.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar doe ik echt nooit aan, dat spul remt mij alleen maar!
quote:
TAMTAMTAMMMMMMMMquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:58 schreef Lutte het volgende:
Trusten omie!
En Ron is traag.. Dus heb even een dramatische webcamfoto gemaakt.
[ afbeelding ]
Hopelijk is die zere bek morgen weer pijnvrijquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed idee is dat, zeker met die zere bek van je. Truste!
Ooh.. Ik snap die gifjes en plaatjes maar de helft van de tijd maar dat durf ik dan niet te zeggen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dramatic look chipmunk, omdat dramatische webcamfoto
Oh dat heb ik ook vaak, maar ik ken genoeg series of muziek niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ooh.. Ik snap die gifjes en plaatjes maar de helft van de tijd maar dat durf ik dan niet te zeggen.
Nee hè?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:13 schreef oh-oh het volgende:
Het lijken niet eens zo heel veel boeken Lut
Tof hequote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:15 schreef oh-oh het volgende:
Als er een dwerg met een stok staat wil ik het ook niet snappen
Toffe aanwinstquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:58 schreef Lutte het volgende:
Trusten omie!
En Ron is traag.. Dus heb even een dramatische webcamfoto gemaakt.
[ afbeelding ]
Ze speelt Julia Child, en hoe.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet niet wat er nu op 4 is, maar volgens mij is Meryl Streep een kopie van Hyacinth Bucket
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook vaak, maar ik ken genoeg series of muziek niet.
En dingen als Star wars/Star trek/poppenkast/Harry potter volg ik niet, dus als er een dwerg met een stok staat begrijp ik het ook niet
Meestal ligt het aan mijn Engels.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:27 schreef Bellatrix het volgende:
Het is misschien ook een bepaalde humor die je moet hebben.
leugens, ik heb geen humor, ik heb internetquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:27 schreef Bellatrix het volgende:
Het is misschien ook een bepaalde humor die je moet hebben.
Nederlandse school Engels is dan ook laag niveau, zelfs vwo.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Meestal ligt het aan mijn Engels.Ik schaam me er diep voor, maar mijn Engels is gewoon kut. Maar ik sta er wel een acht voor.
*High five*quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Meestal ligt het aan mijn Engels.Ik schaam me er diep voor, maar mijn Engels is gewoon kut. Maar ik sta er wel een acht voor.
Boks ouwe!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
*High five*
Eigenlijk prefereer ik. *tik em aan*
Tik m aan ouwequote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:43 schreef DeZwabber het volgende:
en deze speciaal voor bella
[ afbeelding ]
Kreeg je al ontwenningsverschijnselen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
zo, was toch heul eventjes mijn internet kapoet
crisis, rood alarm, router resetten, verbinding configureren en woei weer internet
4X4.6 GB, dus 10% ongeveer. Wel tien significante procentjes. Wat geweldig dat je daaraan dacht.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:45 schreef DeZwabber het volgende:
pagan, hoeveel daarvan staat op die schijfjes die je me gestuurd hebt?
Will do, thanx!!!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:22 schreef DeZwabber het volgende:
yes, als je niet meer precies weet wat daar op staat zal ik even een listje maken, kan je kijken of er nog dingen tussen zitten die niet meer te vinden zijn
Goed hoorquote:
Aahw, wat schattig!!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Goed hoor
Je had hem gister moeten zien![]()
Loopt hij een veel te lang stuk stro weg te kauwen rechtop op
zijn achterpoten met een scheve bek terwijl hij met zijn voorpoten het stro naar binnen probeert te werken
Lutte
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Goed hoor
Je had hem gister moeten zien![]()
Loopt hij een veel te lang stuk stro weg te kauwen rechtop op
zijn achterpoten met een scheve bek terwijl hij met zijn voorpoten het stro naar binnen probeert te werken
Whehe ja, nogalquote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aahw, wat schattig!!Echt een bijdehandje dus.
Terug naar de dierentuin jijquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:07 schreef -Vaduz- het volgende:
My name is Benny Blisto, please to meet you.
Neequote:
Ja okee. Ik begreep het denk ik verkeerd, of kon er niks op zeggen. Ik heb Benny Blisto van GBTZ hier liggen..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je goed Bos!
Ik ging alweer verder naar Cage the Elephant.
Okee. Ja ik hoorde toen ik nog wel eens naar Kink luisterde wel eens wat nummers. Maar de laatste maanden eigenlijk alleen maar Arrow of naar cds geluisterd..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ook, vind het een lekker schijfje. Is wel knap, een cd hebben met zoveel platen die het goed doen op de radio.
Ai bah.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zit weer zonder antibiotica en moet nu hopen dat het eens genoeg blijkt.
Jaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Als je Megatron heet wil iedereen echt wel met je spelen op de kleuterschool, lijkt me.
Die heb ik ook ge-likedquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:30 schreef Bos81 het volgende:
Op facebook heeft iemand gepost, als deze pagina 1 miljoen likes krijgt zijn vrouw overstag gaat en hun kind Megatron gaat heten![]()
Het gaat erg rap, dus misschien gaat het wel lukken![]()
Zie mijn pagina voor een link.
quote:
hallo, ik ben M, vind jij mini's ook leuk?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Arme pgr, die loopt maar de groeten te doen daar nu
PS WILT IEDEREEN DIE EEN MINI HEEFT ZICH MELDEN BIJ DE RECEPTIEquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Of de megafoon. ZANDVOORT, LAAT JE HOORUUHH. VAN BOS ALLEMAAL DE GROETJES, OEH LA LAAA.
Alle foto's die ik met mobiel heb genomen op de pc gezet. En daarnaast om te testen 1 muzieknummer (van edguy, je weet wel met die clip met die vrouwen verkleed als konijntjes waar de band dan op jaagt, die ik hier wel eens gepost heb).quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat heb je overgezet Bos?
Die auto moet je in plaats van wassen... stofzuigen.
kevertje!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:11 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier heb ik in oktober ingezeten, tijdens het bedrijfsuitje.
Een oude kever die aan de buitenkant bekleed is met tapijt
Best wel grappig, je zag iedere fietser en zo echt kijken van wat is dat nu voor een auto
Hij is geniaal.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:11 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Best wel grappig, je zag iedere fietser en zo echt kijken van wat is dat nu voor een auto
als ik aangereden moet worden dan spreek ik bij deze mijn voorkeur uit voor deze autoquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:11 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
We willen jou alleen bij de leukste.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Samenvatting: liefdesleven van een puber..
So You Think You Can Date Lutte, vanaf september bij Rtlquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
We willen jou alleen bij de leukste.
Allesbehalve RTL-volk. Met al die hobbyende kornuiten maken we Lut niet blij.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
So You Think You Can Date Lutte, vanaf september bij Rtl
Even met Fabian knuiffelen?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:35 schreef Lutte het volgende:
Whehehehe. Jullie vrolijken me op!
En laat dat datingprogramma maar zitten.. Dat is juist het probleem.
Lieve: Ik heb het koud.
Laura: Ik ook.
Lieve: Ik heb een vriendje om me op te warmen.
En dat kwam er wss iets botter uit dan ze eigenlijk bedoelde, maar het was niet een erg aardige opmerking. En nu heeft ze helemaal pret met een zoektocht naar een vriendje voor me en hoe meer ik zeg dat ik daar niet op zit te wachten hoe hilarischer ze zichzelf vindt met linkjes sturen.. En nu voel ik me gemeen, omdat ze het echt wel goed bedoelt maar ik er gewoon niet op zit te wachten.
Uhu.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Lieve bedoelt het vast goed, maar die adrenaliefde die door die vaten stroomt vliegt alle kanten op.En daar heb je nu mee te maken.
ach, je bent gelukkig niet de enige, koppelende vrienden, en zwijg überhaupt maar over liefdequote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:35 schreef Lutte het volgende:
Whehehehe. Jullie vrolijken me op!
En laat dat datingprogramma maar zitten.. Dat is juist het probleem.
Lieve: Ik heb het koud.
Laura: Ik ook.
Lieve: Ik heb een vriendje om me op te warmen.
En dat kwam er wss iets botter uit dan ze eigenlijk bedoelde, maar het was niet een erg aardige opmerking. En nu heeft ze helemaal pret met een zoektocht naar een vriendje voor me en hoe meer ik zeg dat ik daar niet op zit te wachten hoe hilarischer ze zichzelf vindt met linkjes sturen.. En nu voel ik me gemeen, omdat ze het echt wel goed bedoelt maar ik er gewoon niet op zit te wachten.
Whehehhee. Daten?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ach, je bent gelukkig niet de enige, koppelende vrienden, en zwijg überhaupt maar over liefde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog een compliment voor je woordspeling.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:32 schreef Bos81 het volgende:
Of een nieuwe home-video programma.
Jij bent zeker de Lutte thuis.
Bos zijn woordpselingen zijn een lust voor mijn ondertitel!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nog een compliment voor je woordspeling.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Whehehhee. Daten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, ik ga er gewoon vanuit dat er niemand geinteresseerd is, praktijkervaring🐙
Ja want wie van de vaste posters hier, hebben eigenliijk een vaste relatie?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:55 schreef -Vaduz- het volgende:
We zijn een stel lonesome cowboys/cowboydettes.
Lotgenotenclubje!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:55 schreef -Vaduz- het volgende:
We zijn een stel lonesome cowboys/cowboydettes.
Eey, ga je mee de bergen in?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:57 schreef DeZwabber het volgende:
zolang we er maar geen brokeback mountain van maken
Bij oh-oh is het gecompliceerd, Pisces heeft wel een kindje (toch?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja want wie van de vaste posters hier, hebben eigenliijk een vaste relatie?
De meesten zijn hier gewoon vrijgezel
buiten het feit dat ik social skills lack en onaantrekkelijk benquote:Nice guy is a term in the general public discourse and in popular culture describing an adult or teenage male with friendly yet unassertive personality traits in the context of a relationship with a woman. A typical nice guy is perceived to put the needs of others before his own, avoids confrontations, does favors, gives emotional support, and generally acts nicely towards women. There is an active debate about whether the nice guy personality profile may actually make a man less desirable to women romantically or sexually. Part of this debate includes speculation about possible hypocrisy among women in the dating world: that women may say they want a nice guy but won't date him or have sex with him, and rather subconsciously prefer men who are more confident and assertive but less considerate.
Zo onaantrekkelijk ben je toch niet? En je hebtquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:01 schreef DeZwabber het volgende:
dit:
[..]
buiten het feit dat ik social skills lack en onaantrekkelijk ben![]()
pretty much yesquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zo onaantrekkelijk ben je toch niet? En je hebtkrulletjes
.
Maar je dendert dus nog harder de friendzone in dan Fabian op een blaadje andijvie?
Ik vind mezelf soms ook te open.. Maar zolang niemand weet waar ik woon vind ik het prima.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:00 schreef Bos81 het volgende:
an visje weet ik het niet, houdt ze volgens mij ook liever prive. Prima begrijp ik. Ik moet ook afleren zo open te zijn hier op FOK. . Maar ze heeft inderdaad wel een kind.
Dat interesseert me ook nog niet eens. Maar mijn eigen adres zo voor de gein even met mijn telefoonnummer hier neerplempen gaat ook wat ver.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vind mezelf soms ook te open.. Maar zolang niemand weet waar ik woon vind ik het prima.
Voor de schermen nooit, dat sowieso.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat interesseert me ook nog niet eens. Maar mijn eigen adres zo voor de gein even met mijn telefoonnummer hier neerplempen gaat ook wat ver.Er zijn grenzen, maar die zijn bij mij wel ruim.
Precies, dat heb ik ook. Maar misschien wat minder over mijn psychische problemen praten, is misschien wel verstandiger.. Ik zeg nu ook steeds standaard dat het wel goed gaat, ook al voel ik me soms op dat moment klote.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat interesseert me ook nog niet eens. Maar mijn eigen adres zo voor de gein even met mijn telefoonnummer hier neerplempen gaat ook wat ver.Er zijn grenzen, maar die zijn bij mij wel ruim.
Ga je goed mee om.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Voor de schermen nooit, dat sowieso.Maar er zijn zat FOK!kers die mijn 06 en mail en alles hebben.
Maar als het met adres fout gaat breng ik ook mijn ouders en broer in gevaar.. Dat ga ik niet riskeren.Als ik op mezelf woon zijn jullie van harte welkom.
Is je geraden! Mijn leven is niet compleet zonder dat ik ooit een knuffel van de one and only shining sparkling Vaduz heb gehad.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ga je goed mee om.En ik kom een ranjaatje bij je halen hoor. Ooit!
Snap ik! Die onhandigheid blijft briljant, met dat lengteverschil.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Is je geraden! Mijn leven is niet compleet zonder dat ik ooit een knuffel van de one and only shining sparkling Vaduz heb gehad.
kusje op je navel van luttequote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Snap ik! Die onhandigheid blijft briljant, met dat lengteverschil.
Desnoods ga ik je schaduw knuffelen. Of je enkel ofzo.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Snap ik! Die onhandigheid blijft briljant, met dat lengteverschil.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Desnoods ga ik je schaduw knuffelen. Of je enkel ofzo.
Wordt rap?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Pgr wordt rap.
Hoe was het vandaag lieffie?
Vlug.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wordt rap?
Ik ben er nog hoor, blijf hier ook slapen.Morgen circuit en nu is het nog steeds gezellig
Pa wil Sjefke niet weg doen hoor en ik wil ook niet dat hij dat doet.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:54 schreef oh-oh het volgende:
Zwabber, jij bent echt zo niet onaantrekkelijk![]()
Malle!!
Ow en ik wil Sjefke wel
het aantal mensen dat zich tot mij aangetrokken voelt spreekt dat tegen thoughquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:54 schreef oh-oh het volgende:
Zwabber, jij bent echt zo niet onaantrekkelijk![]()
Malle!!
Ow en ik wil Sjefke wel
Serieus, als ik de helft jonger was was je helemaal totally mijn typequote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het aantal mensen dat zich tot mij aangetrokken voelt spreekt dat tegen though
maar laten we niet dat pad op gaan waar het hele topic vol komt te staan met "kijk mijn eens eenzaam zijn"
ja, echt te schattig voor woorden, en tof omdat ze nog goed is ookquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:58 schreef oh-oh het volgende:
Zagen Zwab en ik vanmiddag op tv, echt geweldig
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, echt te schattig voor woorden, en tof omdat ze nog goed is ook
Oh-oh en ik en Koen, de rest is single, maar ja rest...we zijn met een minimaal groepje in de SCquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bij oh-oh is het gecompliceerd, Pisces heeft wel een kindje (toch?) en omie net weer vrijgezel helaas..
Doop maar om tot [singles] ja.
Ja pracht beest. Erg vrolijk ook.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh-oh en ik en Koen, de rest is single, maar ja rest...we zijn met een minimaal groepje in de SC
En wat een lieverd, het hondje van je vader Bos
Staat je brushsessie al geland?.:Dquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:54 schreef oh-oh het volgende:
Zwabber, jij bent echt zo niet onaantrekkelijk
hoe heet het?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:24 schreef Lutte het volgende:
Nu een boek aan het lezen over een treinramp.. Maar wilde even googlen of het fictief is of niet, dat wordt een beetje in het midden gehouden namelijk.
.quote:
Dood door schuld.quote:
Echt echt echt doen hoor!!!!quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:24 schreef oh-oh het volgende:
Oh en ik ben volgens mij niet echt bezet, ik doe maar wat
quote:
Ja Zwab is die groene en Bella de gele.quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:34 schreef DeZwabber het volgende:
ha, mijn penis is dan de enige niet rare
Jij bent echt minstens even leukquote:
Nee joh, dat is heerlijk!quote:Op zondag 26 juni 2011 00:46 schreef oh-oh het volgende:
Wat veel erger is zijn types die door iedereen lief gevonden willen worden
ik had vandaag deze combi aanquote:Op zondag 26 juni 2011 00:12 schreef DeZwabber het volgende:
het het minecraft shirt dat ik aanheb helpt ook al niet
wrong chickquote:Op zondag 26 juni 2011 00:54 schreef oh-oh het volgende:
Serieus Bella, kun je van dat shirt een kleurenkopie maken?
Dan kan ik m op van dat strijkpapier zetten en dan op hondentruien zetten voor mijn my little pony doggies
Ow crapquote:
Je moet in een soort trance zitten die ze in eerdere jaren bij je hebben proberen aan te meten.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:50 schreef oh-oh het volgende:
Iedereen vindt het geweldig en ik snap het gewoon niet
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:54 schreef oh-oh het volgende:
Serieus Bella omearos, kun je van dat shirt een kleurenkopie maken?
Dan kan ik m op van dat strijkpapier zetten en dan op hondentruien zetten voor mijn my little pony doggies
heb toch al echt vanaf het begin deze avatarquote:Op zondag 26 juni 2011 00:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow crap![]()
Ik zag hysterische kleurtjes in een ui en dacht aan Bella![]()
Oh dat zou echt zo cool zijnquote:Op zondag 26 juni 2011 00:56 schreef omearos het volgende:
[..]
kan eens kijken of ik hem kan inscannen voor je
Hola, klinkt kneiters! Onder de naam Eva gegooid?quote:Op zondag 26 juni 2011 00:55 schreef Bellatrix het volgende:
Bowlen was leuk, patat was nog leuker, zuipen was nog leuker!
Socios dacht dat ik Silences heette ofzo.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hola, klinkt kneiters! Onder de naam Eva gegooid?
quote:Op zondag 26 juni 2011 01:04 schreef omearos het volgende:
Weird Al in de bocht
http://twitpic.com/5gsymc
Wtfak.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Socios dacht dat ik Silences heette ofzo._!
mag ik foto's maken?quote:Op zondag 26 juni 2011 01:09 schreef DeZwabber het volgende:
which reminds me, deze zomer nog steeds een wtf-drink-ik-meet plannen
tuurlijk, maar daar valt bar weinig aan te zien, zelfs als ik dronken word word ik alleen maar een beetje sloomquote:
kan je iig terugzien wat je gedronken hebtquote:Op zondag 26 juni 2011 01:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tuurlijk, maar daar valt bar weinig aan te zien, zelfs als ik dronken word word ik alleen maar een beetje sloom
whehehe, truequote:Op zondag 26 juni 2011 01:19 schreef omearos het volgende:
[..]
kan je iig terugzien wat je gedronken hebt
In slaap gevallen onder het planken denk ikquote:
Count me in, ik heb nog veel te ontdekken. En m'n dubbele tong mist oefening.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:09 schreef DeZwabber het volgende:
which reminds me, deze zomer nog steeds een wtf-drink-ik-meet plannen
Klinkt helemaal goedquote:Op zondag 26 juni 2011 09:29 schreef oh-oh het volgende:
Wij hebben al gewandeld, samen gedoucht, een slak gevonden waar we een woning voor gemaakt hebben, en we liggen nu in een deuk om Tom & Jerry
quote:Op zondag 26 juni 2011 02:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit is echt de weekend Omearos ook, tot diep in de nacht!
veel plezier! Kinderboerderij is tofquote:Op zondag 26 juni 2011 09:25 schreef Pisces29 het volgende:
Moggehtjes![]()
![]()
Ik ook oh-oh.![]()
Hier staat de kinderboerderij weer op de agenda
gezellige boel dusquote:Op zondag 26 juni 2011 09:29 schreef oh-oh het volgende:
Wij hebben al gewandeld, samen gedoucht, een slak gevonden waar we een woning voor gemaakt hebben, en we liggen nu in een deuk om Tom & Jerry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |