Okee, maar dan was je er vroeg bij, dus?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:38 schreef omearos het volgende:
[..]
bij mij was dit in ruim 15 jaar tijd ofzo
met de hoektanden wel, de melktandjes bleven staan terwijl de grote tanden al door waren. Dus toen werden de melktandjes getrokken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, maar dan was je er vroeg bij, dus?
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:51 schreef pgrferrari het volgende:
Centjes van belasting terug en ook mijn stagegeld
Okee, ik hoop met je mee..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:52 schreef omearos het volgende:
[..]
met de hoektanden wel, de melktandjes bleven staan terwijl de grote tanden al door waren. Dus toen werden de melktandjes getrokken.
De afgelopen 10 jaar zijn 5 tanden getrokken, mooi tempomaar ik hoop dat ik voorlopig alles mag houden
Nice !quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:51 schreef pgrferrari het volgende:
Heerlijk!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:51 schreef pgrferrari het volgende:
Huuuu yourselfquote:
+1quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar doe ik echt nooit aan, dat spul remt mij alleen maar!
Mij ook. En dan slaap ik snachts veel minder.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar doe ik echt nooit aan, dat spul remt mij alleen maar!
quote:
TAMTAMTAMMMMMMMMquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:58 schreef Lutte het volgende:
Trusten omie!
En Ron is traag.. Dus heb even een dramatische webcamfoto gemaakt.
[ afbeelding ]
Hopelijk is die zere bek morgen weer pijnvrijquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed idee is dat, zeker met die zere bek van je. Truste!
Ooh.. Ik snap die gifjes en plaatjes maar de helft van de tijd maar dat durf ik dan niet te zeggen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dramatic look chipmunk, omdat dramatische webcamfoto
Oh dat heb ik ook vaak, maar ik ken genoeg series of muziek niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ooh.. Ik snap die gifjes en plaatjes maar de helft van de tijd maar dat durf ik dan niet te zeggen.
Nee hè?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:13 schreef oh-oh het volgende:
Het lijken niet eens zo heel veel boeken Lut
Tof hequote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:15 schreef oh-oh het volgende:
Als er een dwerg met een stok staat wil ik het ook niet snappen
Toffe aanwinstquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:58 schreef Lutte het volgende:
Trusten omie!
En Ron is traag.. Dus heb even een dramatische webcamfoto gemaakt.
[ afbeelding ]
Ze speelt Julia Child, en hoe.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet niet wat er nu op 4 is, maar volgens mij is Meryl Streep een kopie van Hyacinth Bucket
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook vaak, maar ik ken genoeg series of muziek niet.
En dingen als Star wars/Star trek/poppenkast/Harry potter volg ik niet, dus als er een dwerg met een stok staat begrijp ik het ook niet
Meestal ligt het aan mijn Engels.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:27 schreef Bellatrix het volgende:
Het is misschien ook een bepaalde humor die je moet hebben.
leugens, ik heb geen humor, ik heb internetquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:27 schreef Bellatrix het volgende:
Het is misschien ook een bepaalde humor die je moet hebben.
Nederlandse school Engels is dan ook laag niveau, zelfs vwo.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Meestal ligt het aan mijn Engels.Ik schaam me er diep voor, maar mijn Engels is gewoon kut. Maar ik sta er wel een acht voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |