Zij is een natuurlijke dood gestorven.quote:Binnen de 45 seconden?
Blijft staan:quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:42 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Zij is een natuurlijke dood gestorven.
quote:Binnen de 45 seconden?
Ik wou al vragen of het halal wasquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:42 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Tegen een bijl aangelopen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:42 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Het lijden begon al 45 dagen geleden, althans, toen werd de kam minder rood van kleur wat betekent dat de kip zich niet meer kiplekker voelt.quote:
quote:
quote:
Uiteindelijk niet eens opgegeten omdat eentje ziek bleek en we het niet vertrouwdenquote:
De kip is meteen begraven aangezien we geen idee hadden hoe we het lichaam moesten conserverenquote:
quote:
Genocidequote:
Briljante volgordequote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Uiteindelijk niet eens opgegeten omdat eentje ziek bleek en we het niet vertrouwden
Dat zie je ook echt van de buitenkantquote:
Balsemen!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:47 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
De kip is meteen begraven aangezien we geen idee hadden hoe we het lichaam moesten conserveren
Hij was rot van binnen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat zie je ook echt van de buitenkant. En het was de laatste van 3..
Hoe doe je dat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:50 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?Men bouwt eerst een pyramide.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als je klaar bent is je kip een mummiePower is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Men bouwt eerst een pyramide.
En als je klaar bent is je kip een mummie
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:50 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?Bloed vervangen door conserveermiddelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
'Ik ga slapen ik ben moe, here druk mijn oogjes toe'quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:56 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
'Ik ga slapen ik ben moe, here druk mijn oogjes toe'
Zoiets toch?
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:57 schreef Webschip het volgende:
[..]
Sluit mijn beide oogjes toe heb ik geleerd. Maar ben je Christelijk opgevoed?
Nee manquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:56 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
'Ik ga slapen ik ben moe, here druk mijn oogjes toe'
Zoiets toch?
Jij hebt wel een geheugenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:58 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
![]()
Nee zeg, heb die gebeden wel eens gehoord bij mijn gelegenheidsgelovige(vooral voor de communie en alle andere feestjes) neefjes
Da's een anderequote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee man:
's Avonds als ik slapen ga
Volgen mij veertien engeltjes na
Twee aan mijn hoofdeind
Twee aan mijn voeteind
Twee aan mijn rechterzij
Twee aan mijn linkerzij
Twee die mij dekken
Twee die mij wekken
Twee die mij wijzen
Naar s' Hemels paradijzen
Nee, geen beledigingquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:00 schreef Webschip het volgende:
[..]
Jij hebt wel een geheugen
Ik hoop niet dat ik je beledigd heb
wees welkomquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee man:
's Avonds als ik slapen ga
Volgen mij veertien engeltjes na
Twee aan mijn hoofdeind
Twee aan mijn voeteind
Twee aan mijn rechterzij
Twee aan mijn linkerzij
Twee die mij dekken
Twee die mij wekken
Twee die mij wijzen
Naar s' Hemels paradijzen
Dank u meneerquote:
Dat kan nooit kwaad hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:01 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nee, geen belediging![]()
Heb ze zo vaak gehoord
Inderdaad, behoorlijk Katholiek. Al gaan de meesten niet meer naar de kerk.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:04 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat kan nooit kwaad hoor
Jullie streek is best wel Katholiek
quote:
heb al veel foute muziek voorbij zien komen hier, maar deze staat met stip op 1quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:05 schreef Picchia het volgende:
Of misschien toch maar gewoon op zijn Nederlands. Lisa, Amy, Picchia, GSbrder & Shelley.
.
Ik dacht ff dat het niet erger kon, maar dit slaat allesquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:05 schreef Picchia het volgende:
Of misschien toch maar gewoon op zijn Nederlands. Lisa, Amy, Picchia, GSbrder & Shelley.
.
Ik vind het wel een ontspannen nummertje.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:07 schreef GoodOldDays het volgende:
[..]
heb al veel foute muziek voorbij zien komen hier, maar deze staat met stip op 1
Tja, vooral de Katholieken hebben te maken met secularisatiequote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:05 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Inderdaad, behoorlijk Katholiek. Al gaan de meesten niet meer naar de kerk.
Ach nee, gewoon het Bourgondisch en verstandig denkenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:12 schreef Webschip het volgende:
[..]
Tja, vooral de Katholieken hebben te maken met secularisatie
Jij en GSquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:08 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik vind het wel een ontspannen nummertje.
Ik denk dat ik EG nu maar even erbij moet roepen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:13 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ach nee, gewoon het Bourgondisch en verstandig denken
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:14 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik denk dat ik EG nu maar even erbij moet roepen.
Waar jij het alter-ego van bent?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:14 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik denk dat ik EG nu maar even erbij moet roepen.
EG is behoorlijk chagrijnig dus pas even opquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:14 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
[..]
Waar jij het alter-ego van bent?
Ah, een woedebui à la Christelijke kerk. Sakkerloot, GrietjeVanDalen en dat soort termenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:16 schreef Webschip het volgende:
[..]
EG is behoorlijk chagrijnig dus pas even op
Welnee joh, hoe kom je daar toch bij??quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:14 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
[..]
Waar jij het alter-ego van bent?
Nou, Jan Klaassen we wachten in spanning af......quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:16 schreef Webschip het volgende:
[..]
EG is behoorlijk chagrijnig dus pas even op
Ah, jouw/EG's held?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:18 schreef Webschip het volgende:
Whiskers geen Aerosmith, mag niet van Bodar.
Ik hoop maar niet dat DN nu al aangeschoten isquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welnee joh, hoe kom je daar toch bij??
![]()
![]()
vmbo-taalquote:
Ik KAN het wel, als ik mijn best doequote:
'Houd(spreek ook de d uit) je bek, dame'quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik KAN het wel, als ik mijn best doe
er zijn er voor minder veroordeeldquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:22 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
'Houd(spreek ook de d uit) je bek, hoertje'
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:24 schreef GoodOldDays het volgende:
[..]
er zijn er voor minder veroordeeld
intrekken die hap
Dit is nou eens echte brugklashumor. Een vriend van me had het stukje als bestand gedownload -KaZaa!- en op cd gebrand. Een gegarandeerd succes in de aula.quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:25 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Dit is nou eens echte brugklashumor. Een vriend van me had het stukje als bestand gedownload -KaZaa!- en op cd gebrand. Een gegarandeerd succes in de aula.
Gelukkig ben jij er weerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:32 schreef TitusPullo het volgende:
De bemensing van het cafe is weer puik.
Jou niet onbekend, of ga je met de auto??quote:
Nee, altijd met de treinquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jou niet onbekend, of ga je met de auto??
Ben je ziek in je hoofd??quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:57 schreef Tem het volgende:
Volledige defensie uitbesteden aan de US. Vult het tekort ook weer een beetje aan.
quote:Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom, zelfs dasspelddragers.
Afgesproken! Dertig Amerikaanse legerbasissen in Nederland, dat geeft een veilig gevoel. En KoosVogels krijgt dan waarschijnlijk een rolberoerte, dus dat is ook mooi meege...Nee, dat is geen leuk grapje.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:57 schreef Tem het volgende:
Volledige defensie uitbesteden aan de US. Vult het tekort ook weer een beetje aan.
Outsourcing van Defensie. Ik zie Hillen er al mee aankomenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:02 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Afgesproken! Dertig Amerikaanse legerbasissen in Nederland, dat geeft een veilig gevoel. En KoosVogels krijgt dan waarschijnlijk een rolberoerte, dus dat is ook mooi...Nee, dat is geen leuk grapje.
Ben je niet welkom dan??quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Gaat erom dat het niet al te serieus hoeft te zijn.
Altijd blijven lachen Bassie.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Gaat erom dat het niet al te serieus hoeft te zijn.
Waar is dat precies dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:15 schreef Nautilus. het volgende:
Ik fietste vandaag trouwens langs het stukje van Delfshaven waar de film Karakter is opgenomen.
Een bevoorradingsbasis hebben de Amerikanen iig al in ons land.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:02 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Afgesproken! Dertig Amerikaanse legerbasissen in Nederland, dat geeft een veilig gevoel. En KoosVogels krijgt dan waarschijnlijk een rolberoerte, dus dat is ook mooi meege...Nee, dat is geen leuk grapje.
Geen idee waar dat is. Ik werk er nu in de buurt en heb op de Achterhaven gewerkt, wat bestwel in Delfshaven is, maar verder geef ik niet zoveel om de stad of wat er te doen is.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:23 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Vlakbij het Centrum voor de Kunsten.
Krek zo.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:32 schreef TitusPullo het volgende:
De bemensing van het cafe is weer puik.
''Zoals gezegd'' of ''voornoemde'' voldoen niet?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:41 schreef Nautilus. het volgende:
Aforementioned is wel een van die prachtige Engelse woorden die, volgens mij, krachtig, helder en bondig zijn. Veel mooier dan 'zoals ik al aangaf'.
Ik ben wel fan van denouement, quintessential en surreptitious.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:41 schreef Nautilus. het volgende:
Aforementioned is wel een van die prachtige Engelse woorden die, volgens mij, krachtig, helder en bondig zijn. Veel mooier dan 'zoals ik al aangaf'.
Ik ga er niet eens meer op in. Mijn opvatting over de wijze waarop het werk van Bret Easton Ellis geïnterpreteerd dient te worden, liet je ook onbeantwoord. Zoiets vreet aan me.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:45 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
''Zoals gezegd'' of ''voornoemde'' voldoen niet?
Ik was toen net vertrokken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:53 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik ga er niet eens meer op in. Mijn opvatting over de wijze waarop het werk van Bret Easton Ellis geïnterpreteerd dient te worden, liet je ook onbeantwoord. Zoiets vreet aan me.
Jazeker.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:55 schreef TitusPullo het volgende:
Is het trouwens mogelijk om een week lang naar tevredenheid in Lissabon te verblijven?
'Agog'quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ben wel fan van denouement, quintessential en surreptitious.
Het beste advies wat ik iedereen in een stad geef wat ze niet kennen. Blijf weg van de toeristenellende en duik de zijsteegjes in en stap gewoon wat binnen, doe een biertje, is het niets, ga je naar de volgende.quote:
Daar heb ik in die regio geen ervaring mee, maar dat een kwestie van gezellig aanschuiven aan de tafel bij de familie enzo?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:13 schreef Nautilus. het volgende:
Ik zou zeggen dat Lissabon alleen maar leuker is geworden door de deplorabele status van de economie van mijn moederland. Nederigheid is een goede eigenschap, zoals ook jij weet. Ik zou, als ik jou was, de hotels mijden; het is leuker om, hoe tijdelijk het ook is, een logeerkamer te huren.
van ui ga je huilen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:16 schreef Webschip het volgende:
Als je lang naar mijn UI kijkt, dan word je dol.
Dank je. Dat is een goed idee, maar misschien is het daarvoor nu te laat.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:13 schreef Nautilus. het volgende:
Ik zou zeggen dat Lissabon alleen maar leuker is geworden door de deplorabele status van de economie van mijn moederland. Nederigheid is een goede eigenschap, zoals ook jij weet. Ik zou, als ik jou was, de hotels mijden; het is leuker om, hoe tijdelijk het ook is, een logeerkamer te huren.
Zijn er goede jazzgelegenheden?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het beste advies wat ik iedereen in een stad geef wat ze niet kennen. Blijf weg van de toeristenellende en duik de zijsteegjes in en stap gewoon wat binnen, doe een biertje, is het niets, ga je naar de volgende.
Als je namen of straten wil weten van leuks moet ik dat even opzoeken.
Je bedoelt niet 90 graden?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:19 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik draai mijn hoofd altijd 180 graden als ik die moeten snijden.
Ik schepte een beetje opquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:19 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik draai mijn hoofd altijd 180 graden als ik die moeten snijden.
Ik kan nooit goed tegen dat soort dingen. Daarom kijk ik ook nooit turnen.quote:
Ik vind het ook akelig om daarna te kijken. Maar ik struikelde er laats over. Maar voor de liefhebber, YT staat vast vol met dit soort gein.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:26 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik kan nooit goed tegen dat soort dingen. Daarom kijk ik ook nooit turnen.
Ik ben bij een heel leuk jazzcafeetje geweest, maar ik had daarvoor al wat op en die avond zelf werd niet veel beter dat ik de locatie niet meer weet. Ik heb verder in de tijd dat ik daar was niet een onwijze 'jazz-scene' ontdekt, maar dat is denk voornamelijk door mijn onvermogen om te zoeken.quote:
Ik vind het altijd akelig om te zien hoe ze hun handen in inpeperen met magnesiumpoeder. Dat gevoel. brrrquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:26 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik kan nooit goed tegen dat soort dingen. Daarom kijk ik ook nooit turnen.
Romantiseren is een keuze.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:31 schreef GSbrder het volgende:
Ik kan er niets aan doen, maar ik ben een romanticus
Het is ook leuker om het aan te steken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:35 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik vind het altijd akelig om te zien hoe ze hun handen in inpeperen met magnesiumpoeder. Dat gevoel. brrr
Gelukkig ambieer je geen carrière bij Lonely Planet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ben bij een heel leuk jazzcafeetje geweest, maar ik had daarvoor al wat op en die avond zelf werd niet veel beter dat ik de locatie niet meer weet. Ik heb verder in de tijd dat ik daar was niet een onwijze 'jazz-scene' ontdekt, maar dat is denk voornamelijk door mijn onvermogen om te zoeken.
wat?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Gelukkig ambieer je geen carrière bij Lonely Planet.
Dan zou het boekje van elke grote stad zo klaar zijn.quote:
haha, het eerste is gewoon waar voor elke beetje westerse stad. Het tweede gedeelte, tsja ;Pquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Dan zou het boekje van elke grote stad zo klaar zijn.
- Men duikt een zijstraatje in en gaat bier drinken.
- Er zijn ook leuke Jazzclubs maar die weet ik niet meer want ik was te lam.
Heb je nou alweer een vlaamse mokkel geslagen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:48 schreef Reya het volgende:
Ik meen dat het me wederom gelukt is een vrouw te kwetsen. Een primeur in het Frans, dat wel.
Dat klopt op de Ramblas zelf moet je ook niet zijn wil je goed en gezellig kunnen eten.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
haha, het eerste is gewoon waar voor elke beetje westerse stad. Het tweede gedeelte, tsja ;P
Ik wend me nimmer tot fysieke middelen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Heb je nou alweer een vlaamse mokkel geslagen?
Dat is een correcte observatie.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Dan zal het nooit tot geslachtsgemeenschap komen.
Ze weten gewoon niet wat ze missen!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Wat zou mij anders nekken dan misplaatste ironie.
U betoogde de schuld van DSK?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:48 schreef Reya het volgende:
Ik meen dat het me wederom gelukt is een vrouw te kwetsen. Een primeur in het Frans, dat wel.
Ik zou het niet kijken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:00 schreef Nautilus. het volgende:
'Reya en Titus samen op vrouwenjacht', het zou zomaar de nieuwste film van Woody Allen kunnen zijn.
Ach jochie, zij maken iig nog een kansquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:00 schreef Nautilus. het volgende:
'Reya en Titus samen op vrouwenjacht', het zou zomaar de nieuwste film van Woody Allen kunnen zijn.
Zelfreflecie is nobel op zo'n bejaarde leeftijd.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ach jochie, zij maken iig nog een kans
definitie van bejaard graagquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zelfreflecie is nobel op zo'n bejaarde leeftijd.
En noodzakelijkquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zelfreflecie is nobel op zo'n bejaarde leeftijd.
Toch is het alles dat je bent en hebt, de rest is pure onzin.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:06 schreef Picchia het volgende:
Wees gewoon jezelf. Het slechtste advies ooit.
Hier een waslijst aan keuzes, en die ene die je niet moet maken :quote:
Het GDP van Oostenrijk is het afgelopen kwartaal met 4% gegroeid.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:45 schreef fokthesystem het volgende:
Het is natuurlijk wel / geen toeval dat er alleen maar katholieke eurolanden in de problemen zitten.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:45 schreef fokthesystem het volgende:
Het is natuurlijk wel / geen toeval dat er alleen maar katholieke eurolanden in de problemen zitten.
Tja, geen EU land, amper belasting afdracht hoeven doen, veel erfenissen .....quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:57 schreef Nautilus. het volgende:
Het Vaticaan is een van de rijkste landen ter wereld.
Als je lang genoeg op aarde rondloopt verzamel je vanzelf een rijkdom. De kerk is gewoon een oude entiteit.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:57 schreef Nautilus. het volgende:
Vaticaanstad is een van de rijkste landen ter wereld.
Het is een kutbedrijf met een fictieve deurwaarder.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:01 schreef Picchia het volgende:
[..]
Als je lang genoeg op aarde rondloopt verzamel je vanzelf een rijkdom. De kerk is gewoon een oude entiteit.
Dat bedoel ik niet. Vaticaanstad heeft een eigen investeringsfonds met een vermogen dat meer dan een miljard bedraagt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:01 schreef Picchia het volgende:
[..]
Als je lang genoeg op aarde rondloopt verzamel je vanzelf een rijkdom. De kerk is gewoon een oude entiteit.
Jezus joeg de handelaren weg van de trappen van het heiligdom.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:05 schreef Nautilus. het volgende:
Dat bedoel ik niet. Vaticaanstad heeft een eigen investeringsfonds met een vermogen dat meer dan een miljard bedraagt.
https://www.cia.gov/libra(...)actbook/geos/vt.htmlquote:Budget:
revenues: $355.5 million
expenditures: $356.8 million (2008)
Jij moet schrijver worden.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:12 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Jezus joeg de handelaren weg van de trappen van het heiligdom.
Het is voor een kameel makkelijker door het oog van de naald te gaan dan voor een rijke de Hemel te bereiken.
Kortom, er zijn verbanden, geldmarkten, geheime clubs, financiële puppetmasters.
Het wrange is dat al dat geld grotendeels geen waarde heeft, niet echt, het is virtueel, opgepompt, 'monopolie spel geld'.
Anderzijds, ik weet _niet_ of G-d wel (deels-) achter het vaticaan staat en hen deze geldbuidel gunt / beschermt, goede dingen mee doet.
Ik vraag me af of de CIA de boeken van CEO Ratzinger mag inzien.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:13 schreef Picchia het volgende:
[..]
https://www.cia.gov/libra(...)actbook/geos/vt.html
Ik voorzie een reorganisatie en harde ontslagen.
Die informatie kunnen ze gewoon opvragen. Het Witte Huis heeft een directe lijn met God.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:19 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de CIA de boeken van CEO Ratzinger mag inzien.
Allemaal mogelijk. Vatica betekend al eeuwen tovenaar. Ach ja, ver buiten ons info bereik allemaal.quote:La Repubblica berichtte dat er een onderzoek wordt ingesteld naar witwaspraktijken bij het IOR (Vaticaanbank). De paus vertrekt met de stille trom en er vindt een reorganisatie plaats, zoals dat heet in bedrijfseconomische termen.
Ja opvragen, maar of ook de jUIste cijfers daarop er uit komen is een 2e.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:20 schreef Picchia het volgende:
Die informatie kunnen ze gewoon opvragen. Het Witte Huis heeft een directe lijn met God.
God haalt zijn neus op voor een lijntje.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:20 schreef Picchia het volgende:
[..]
Die informatie kunnen ze gewoon opvragen. Het Witte Huis heeft een directe lijn met God.
Hey, dat is die knakker van The Town. Wat een buitengewoon gemiddelde film was dat.quote:
Mad menquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:28 schreef waht het volgende:
[..]
Hey, dat is die knakker van The Town. Wat een buitengewoon gemiddelde film was dat.
Yep, en de gekkies 'die hen volgen', de consumeerders.quote:
Ja zoiets, was niet helemaal ok hoe het rook en er uit zag toen hij open gingquote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja zoiets, was niet helemaal ok hoe het rook en er uit zag toen hij open ging
Jouw posts blijven wondertjesquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:32 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Yep, en de gekkies 'die hen volgen', de consumeerders.
Reclame, 1 van de programmeer inputs voor de vleesrobot : mens.
En zo hoort het. TV-series kijken als ze in Nederland op de buis zijn, is als vier jaar achterlopen op het WK-voetbal. De juiste connecties voorkomen dergelijke snobistische blamages.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:35 schreef Nautilus. het volgende:
Snobistisch als ik ben, heb ik alle seizoenen van Mad Men en Dexter al gezien voordat ze op Nederland 3 kwamen. Wel via het Rapidshare-account van mijn nog snobistischer vriend.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:38 schreef Nautilus. het volgende:
Maar voordat ik GSbrder kende, had ik nog nooit van 'Fout Ventje' en de uitdrukking 'trololololol' gehoord, dus ik moet mijn meerdere bekennen in mijn Eindhovense evenbeeld.
Dat Brabantse straalt nu eenmaal op je af.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alsjeblieft, noem me geen Eindhovenaar.
Daar kom ik niet vandaan en sta ik slechts statutair gevestigd omwille van mijn TU/e-verplichtingen.
Oei, dan moet een Drenthse look wel helemaal verkeerd zijn.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat Brabantse straalt nu eenmaal op je af.
Ik op mijn beurt verwonderde mij om hen die dat vondenquote:
Pff dit weekend wel met de TTquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oei, dan moet een Drenthse look wel helemaal verkeerd zijn.
Nou ja je posts zijn toch wel 'bijzonder' moet ik zeggenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:45 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ik op mijn beurt verwonderde mij om hen die dat vonden![]()
Nu is het gewoon status quo en ben ik er op fok aan gewend.
En dat voor een milieukundige. Gekkie.quote:
Ja ja. Gemengde gevoelens als de trein Weert passeert, cultureel-marxistisch heet dat, volgens Geert.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar kom ik niet vandaan en sta ik slechts statutair gevestigd omwille van mijn TU/e-verplichtingen.
Nog nooit in Weert geweest. Hou ik graag zoquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:49 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ja ja. Gemengde gevoelens als de trein Weert passeert, cultureel-marxistisch heet dat, volgens Geert.
Geinige uiting. Ik heb die dus gemist, lees m nu voor het eerst.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:49 schreef Nautilus. het volgende:
Ja ja. Gemengde gevoelens als de trein Weert passeert, cultureel-marxistisch heet dat, volgens Geert.
Jongeh, dat zedde nu moar, maar ondertusse!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze hadden er maar 1 basisschool?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:52 schreef Nautilus. het volgende:
Misschien moet ik gewoon eens toegeven dat ik in een Brabants dorpje op de basisschool heb gezeten, en dus eigenlijk een import-Gooier ben.
Ach, dat is eerder de schuld van je ouders.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:52 schreef Nautilus. het volgende:
Misschien moet ik gewoon eens toegeven dat ik in een Brabants dorpje op de basisschool heb gezeten, en dus eigenlijk een import-Gooier ben.
Dankzij de geallieerden geldt dit voor ons allenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:54 schreef GSbrder het volgende:
Ach, dat is eerder de schuld van je ouders.
Ik ben in een rood dorp opgegroeid in bijna Duitsland.
Ben jij eigenlijk 100% Chillburger of Tillywood Tillibu?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:53 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jongeh, dat zedde nu moar, maar ondertusse!
Die heb ik dan weer gemistquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:55 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dankzij de geallieerden geldt dit voor ons allen
Nee, ik ben 100% Eindhovenaar en ja, ik woon er nog steeds.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk 100% Chillburger of Tillywood Tillibu?
Parklaan?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:56 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee, ik ben 100% Eindhovenaar en ja, ik woon er nog steeds.Over een jaartje verhuis ik echter naar Tilburg.
Daarom is het ook verkeerdquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En dat voor een milieukundige. Gekkie.
Het verklaart een hoop.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:52 schreef Nautilus. het volgende:
Maar milieukundige in Drenthe, dat is alsof je arcticus in Groenland bent of zanddeskundige in Libiequote:
Dat 'Jongeh' vind ik wel zo ontiegelijk irritant en het ergste is: iedereen zegt het!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:53 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jongeh, dat zedde nu moar, maar ondertusse!
Breda is aardig inderdaad. Tilburg en Eindhoven zijn lelijk.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:59 schreef Nautilus. het volgende:
West-Brabant, dat wil zeggen van BoZ tot Breda, is mooi, maar vanaf Tilburg begint de ellende.
Buurmanquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Uw gok is correct, mijn nederig stulpje bevindt zich daar!
In West-Brabant spreekt men het ware Brabants. In het Oosten riekt het al snel naar Limburg. Nu heb ik veel waardering voor Limburg, maar het moet natuurlijk wel een andere provincie blijven.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:59 schreef Nautilus. het volgende:
West-Brabant, dat wil zeggen van BoZ tot Breda, is mooi, maar vanaf Tilburg begint de ellende.
Ik doe dan ook echt niks meer met mijn milieukundige achtergrondquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar milieukundige in Drenthe, dat is alsof je arcticus in Groenland bent of zanddeskundige in Libie
....als een koe.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Uw gok is correct, mijn nederig stulpje bevindt zich daar!
Nou ja, voor de conclusie dat Brabant achterlijk is was die serie niet nodig natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:59 schreef sneakypete het volgende:
Wat ik jammer vind aan zo'n serie is dat het idee ontstaat dat Brabant achterlijk is, terwijl ik hier een veel beter leven heb dan in de randstad. Dan kun je zeggen: het is maar een serie, een geintje. Ja, oké, maar toch ontstaat zo'n beeld. Het is niet realistisch om te doen alsof mensen dat uitzetten, alsof ze er niet door beïnvloedt worden.
Dan is het de vraag of het aan de locatie ligt of aan de inwoners.quote:
't Is nen eindje kuieren, maar agge in Berrege gewist zijt, dan wilde nerregens anders meer hin.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:00 schreef sneakypete het volgende:
[..]
In West-Brabant spreekt men het ware Brabants. In het Oosten riekt het al snel naar Limburg. Nu heb ik veel waardering voor Limburg, maar het moet natuurlijk wel een andere provincie blijven.
Die staat niet te huur / koopquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb het besloten rustig aan te doen met mijn starterswoning.
Beiden.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan is het de vraag of het aan de locatie ligt of aan de inwoners.
Berrege is dat Bergeijk? Zo ja dan bewijst dat Brabant weer, doden door een huifkarongelijkquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:04 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
't Is nen eindje kuieren, maar agge in Berrege gewist zijt, dan wilde nerregens anders meer hin.
Dat weet ik. Daar dragen wij dan ook ten volle aan bij.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/245(...)egio-ter-wereld.html
De meest autistische regio ter wereld was het toch?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/245(...)egio-ter-wereld.html
Bergen op Zoom.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Berrege is dat Bergeijk? Zo ja dan bewijst dat Brabant weer, doden door een huifkarongelijk
En jij denkt dat dat Brabants is????quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:04 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
't Is nen eindje kuieren, maar agge in Berrege gewist zijt, dan wilde nerregens anders meer hin.
Dat is ook een eind vanuit Drenthe.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daar ben ik nog nooit geweest geloof ik
Wees blijquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daar ben ik nog nooit geweest geloof ik
Da zeekoe.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:11 schreef Nautilus. het volgende:
West-Brabants verschilt nogal van dat Maaskantjesdialect.
Rust, ruimte, overzicht, dat soort ellendequote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is ook een eind vanuit Drenthe.
Drenthe is wel echt identiteitsloos. Hunnebedden, what else, duke?
Volgend weekend familieweekend, dat is best gezelligquote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat weet ik. Daar dragen wij dan ook ten volle aan bij.
Jammer alleen van het achterlijke Skihut volk uit Woensel West.
Daarom!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dit zijn onchristelijke tijden om wakker te zijn!
Haha, second thatquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:12 schreef Nautilus. het volgende:
Die lachende gezichtjes en het taalgebruik van Whiskers maken me peilloos melancholisch.
Tsja, wel lekker goedkoop natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Rust, ruimte, overzicht, dat soort ellende. En een of twee gezellige plaatsen. Waarvan ik er in een woon met aardige verbindingen en voorzieningen.
We zullen zienquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgend weekend familieweekend, dat is best gezellig
Huh? waakzaam zijn in den nacht is een heel Christelijk iets!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:15 schreef Friek_ het volgende:
Dit zijn onchristelijke tijden om wakker te zijn!
Klopt. Zulke mensen versterken mijn beeld over de sociale woningbouw.quote:
Kan je nagaan hoe vroeg dat is voor komende vrijdag.quote:
Ik dacht dat je iets ging zeggen met genocide, maar dit valt me alleszins mee.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Zulke mensen versterken mijn beeld over de sociale woningbouw.
I’m not that badquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat je iets ging zeggen met genocide, maar dit valt me alleszins mee.
Dat is niet zo betaalbaarquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tsja, wel lekker goedkoop natuurlijk.
Maar het is zo ver weg van alles. Zou eerder in het Gooi of de Gelderse Vallei gaan wonen voor rust, ruimte en overzicht.
Vice versa inderdaad.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat is niet zo betaalbaar.
En ach, dat zo ver weg valt nog wel een beetje mee. De verbindingen met de Randstad en Oost-Nederland zijn vanaf hier best aardig. Anderhalf uur en je bent in Amsterdam. En binnen die straal heb je ook heel Noord-Nederland maar ook pakweg Enschede en Eindhoven liggen.
Mijn zwager maakt aardig carrière bij KPN maar die zit hier nu best aardig omdat hij Groningen en Den Haag wat af moet wisselen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vice versa inderdaad.
Mocht de Randstad geen verplichting zijn (kleine kans) vind ik een straal van 50 kilometer rondom Utrecht en s-Hertogenbosch ook nog wel acceptabel. Ik ben in 1:20 in Amsterdam gelukkig.
We zullen je nooit vergeten.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:24 schreef Nautilus. het volgende:
Goedenacht gewenst, heren. Ik blijf een aantal weekjes weg, hoop ik, maar onthoud: ik hield van jullie.
Sterkte.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:24 schreef Nautilus. het volgende:
Goedenacht gewenst, heren. Ik blijf een aantal weekjes weg, hoop ik, maar onthoud: ik hield van jullie.
Goedenacht en sterkte.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:24 schreef Nautilus. het volgende:
Ook een handige optie dan ja.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Mijn zwager maakt aardig carrière bij KPN maar die zit hier nu best aardig omdat hij Groningen en Den Haag wat af moet wisselen.
Copy that.quote:
Dat geeft nietquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:38 schreef Friek_ het volgende:
Ik ben nog wel even wakker met mijn lekker verstoorde ritme.
Trusten!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat geeft niet
Ik ga denk ik even een serietje kijken en dan ook slapen. Uitslapen
Ik wens met klem te weerspreken, enige intenties in die richting te hebben gehad.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:00 schreef Nautilus. het volgende:
En dan belasting heffen over iedere politieke uitlating van politici.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:35 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik heb een voorstel voor de bezuinigingen. Kunnen we de politicussubsidie niet stopzetten. Als ze zonodig de Nederlanders willen vertellen hoe ze moeten leven, doen ze dat maar lekker in hun eigen tijd.
Dat lijkt me een zeer uitstekend idee.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:47 schreef Picchia het volgende:
[..]
En dan belasting heffen over iedere politieke uitlating van politici.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |