Zij is een natuurlijke dood gestorven.quote:Binnen de 45 seconden?
Blijft staan:quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:42 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Zij is een natuurlijke dood gestorven.
quote:Binnen de 45 seconden?
Ik wou al vragen of het halal wasquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:42 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Tegen een bijl aangelopen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:42 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Het lijden begon al 45 dagen geleden, althans, toen werd de kam minder rood van kleur wat betekent dat de kip zich niet meer kiplekker voelt.quote:
quote:
quote:
Uiteindelijk niet eens opgegeten omdat eentje ziek bleek en we het niet vertrouwdenquote:
De kip is meteen begraven aangezien we geen idee hadden hoe we het lichaam moesten conserverenquote:
quote:
Genocidequote:
Briljante volgordequote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Uiteindelijk niet eens opgegeten omdat eentje ziek bleek en we het niet vertrouwden
Dat zie je ook echt van de buitenkantquote:
Balsemen!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:47 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
De kip is meteen begraven aangezien we geen idee hadden hoe we het lichaam moesten conserveren
Hij was rot van binnen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat zie je ook echt van de buitenkant. En het was de laatste van 3..
Hoe doe je dat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:50 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?Men bouwt eerst een pyramide.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als je klaar bent is je kip een mummiePower is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Men bouwt eerst een pyramide.
En als je klaar bent is je kip een mummie
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:50 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?Bloed vervangen door conserveermiddelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
'Ik ga slapen ik ben moe, here druk mijn oogjes toe'quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:56 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
'Ik ga slapen ik ben moe, here druk mijn oogjes toe'
Zoiets toch?
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:57 schreef Webschip het volgende:
[..]
Sluit mijn beide oogjes toe heb ik geleerd. Maar ben je Christelijk opgevoed?
Nee manquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:56 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
'Ik ga slapen ik ben moe, here druk mijn oogjes toe'
Zoiets toch?
Jij hebt wel een geheugenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:58 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
![]()
Nee zeg, heb die gebeden wel eens gehoord bij mijn gelegenheidsgelovige(vooral voor de communie en alle andere feestjes) neefjes
Da's een anderequote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee man:
's Avonds als ik slapen ga
Volgen mij veertien engeltjes na
Twee aan mijn hoofdeind
Twee aan mijn voeteind
Twee aan mijn rechterzij
Twee aan mijn linkerzij
Twee die mij dekken
Twee die mij wekken
Twee die mij wijzen
Naar s' Hemels paradijzen
Nee, geen beledigingquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:00 schreef Webschip het volgende:
[..]
Jij hebt wel een geheugen
Ik hoop niet dat ik je beledigd heb
wees welkomquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee man:
's Avonds als ik slapen ga
Volgen mij veertien engeltjes na
Twee aan mijn hoofdeind
Twee aan mijn voeteind
Twee aan mijn rechterzij
Twee aan mijn linkerzij
Twee die mij dekken
Twee die mij wekken
Twee die mij wijzen
Naar s' Hemels paradijzen
Dank u meneerquote:
Dat kan nooit kwaad hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:01 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nee, geen belediging![]()
Heb ze zo vaak gehoord
Inderdaad, behoorlijk Katholiek. Al gaan de meesten niet meer naar de kerk.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:04 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat kan nooit kwaad hoor
Jullie streek is best wel Katholiek
quote:
heb al veel foute muziek voorbij zien komen hier, maar deze staat met stip op 1quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:05 schreef Picchia het volgende:
Of misschien toch maar gewoon op zijn Nederlands. Lisa, Amy, Picchia, GSbrder & Shelley.
.
Ik dacht ff dat het niet erger kon, maar dit slaat allesquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:05 schreef Picchia het volgende:
Of misschien toch maar gewoon op zijn Nederlands. Lisa, Amy, Picchia, GSbrder & Shelley.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |