Wat een nieuws is dit tochquote:Carice van Houten geeft borsten een naam
AMSTERDAM - Carice van Houten heeft een bijzondere onthulling gedaan over haar borsten.
Carice noemt haar borsten liefkozend Tom en Bob.
Als Carice een scène moet opnemen waarbij ze topless moet, heeft ze een aparte manier om haar borstpartij te introduceren. "Als ik blote borsten moet doen, dan zeg ik tegen iedereen op de set: Kijk er maar even goed naar. Dit zijn Tom en Bob en hier moeten we het mee doen", onthult ze in RTL Boulevard.
De 34-jarige actrice merkt dat ze het steeds moeilijker vindt om seksscènes op te nemen. "Het is niet mijn hobby. Hoe ouder ik word, hoe minder leuk ik het vind."
Donderdag is het boek Carice, een Portret in Woord en Beeld geschreven door Ab Zagt gepresenteerd. Daarin wordt het leven en loopbaan van de succesvolle actrice uitvoerig beschreven.
quote:Carice: Ik ben een homo met tieten.
Carice van Houten wordt in haar biografie omschreven als 'een kerel met tieten'. De 34-jarige actrice is het niet helemaal eens met dat beeld. "Eigenlijk ben ik een homo met tieten", vertelt ze aan het AD.
Van Houten wordt 'een kerel met tieten' genoemd vanwege haar zelfverzekerde houding op filmsets. "Op het toneel en voor de camera ken ik geen grenzen of angst", bevestigt Van Houten. "Maar in het dagelijks leven wel. Dan ben ik overgevoelig. Eigenlijk ben ik dus geen kerel, maar een homo met tieten."
Desondanks is Carice in haar nopjes met haar biografie, Carice, Een Portret in Woord en Beeld. Van Houten nam het boek vrijdag in ontvangst. Vanaf zaterdag ligt het in de winkels. "Ik ben vereerd met de veren die in mijn reet zijn gestoken. Net zoals ik het vleiend vind dat ik op deze leeftijd al een biografie heb."
Zijn die van jou zo klein dan?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:21 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb Tom en Bob volgens mij vaker gezien dan mijn eigen borsten.
Wat gaat zij ontzettend vaak naakt in haar films ...
Goede naam wel.quote:
Nee. Waarom die vraag?quote:
Kijk mensen! Een maagd die nog geen vrouw in het echt heeft gezien!quote:
Oh, en hoe weet je dat? Ken je me soms persoonlijk? Dat jij geilt op Carice, Tom en Bob moet jij weten, maar dat betekent niet dat ik dat wel hoef te doen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Kijk mensen! Een maagd die nog geen vrouw in het echt heeft gezien!
Omdat je blijkbaar in de veronderstelling bent dat een vrouw minstens DD moet hebben.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:29 schreef PeterKelder het volgende:
Oh, en hoe weet je dat? Ken je me soms persoonlijk? Dat jij geilt op Carice, Tom en Bob moet jij weten, maar dat betekent niet dat ik dat wel hoef te doen.
Neuh, dat ook weer niet, maar ik heb niets aan twee doperwten.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Omdat je blijkbaar in de veronderstelling bent dat een vrouw minstens DD moet hebben.
Je maakt gewoon een fucking domme opmerking. En deze repliek is ook al van bedroevend niveau.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oh, en hoe weet je dat? Ken je me soms persoonlijk? Dat jij geilt op Carice, Tom en Bob moet jij weten, maar dat betekent niet dat ik dat wel hoef te doen.
Ík maak een "fucking domme opmerking"?! En iemand die denkt iets te weten over een anders seksleven na een post van diegene is niet "fucking dom"?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:32 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Je maakt gewoon een fucking domme opmerking.
Ik ben me van geen kwaad bewustquote:
Carice = Buckethead?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:34 schreef Dagonet het volgende:
http://www.webcamshots.nl(...)e%20van%20Houten.jpg
Tom en Bob aan het werk.
Dude.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Neuh, dat ook weer niet, maar ik heb niets aan twee doperwten.
Doperwten.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Als je van die ene opmerking al zo uit je plaat gaat zat ik er toch redelijk dichtbij, of niet?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik ben me van geen kwaad bewustMaar als iemand me gaat aanvallen over iets waar diegene totaal geen weet van heeft ga ik de confrontatie gewoon aan
Zijn ze ook.quote:
Kutwijven zijn erg.quote:
Vergeleken met Anouk valt dat reuze mee.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:13 schreef Livra het volgende:
Ik vind het best een goede actrice maar ik vind haar ook extreem vermoeiend. Men, wat heeft zij veel aandacht nodig.
Chuk D en Chuck DDquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:17 schreef Livra het volgende:
Ja hoe zouden de borsten van Anouk heten? Vast onwijze gangster-rap-namen. Tom en Bob is toch een beetje braaf.
LaShaun en Bubbaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:17 schreef Livra het volgende:
Ja hoe zouden de borsten van Anouk heten? Vast onwijze gangster-rap-namen. Tom en Bob is toch een beetje braaf.
Iddquote:
Volgens mij heb jij iets aan jouw ogen ofzo, want Carice van Houten heeft echt wel meer dan alleen 2 doperwten hoorquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ze kunnern niet tippen aan die van Traci Lords.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:56 schreef DjinN het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij iets aan jouw ogen ofzo, want Carice van Houten heeft echt wel meer dan alleen 2 doperwten hoor
hahahah je hebt die reportage ook gezien laatstquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze kunnern niet tippen aan die van Traci Lords.
nou echt hequote:Op maandag 27 juni 2011 19:21 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind dat Carice erg mooie tieten heeft.
Amen!quote:Op maandag 27 juni 2011 19:21 schreef SEMTEX het volgende:
waar of niet ?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:00 schreef Madame_Paon het volgende:
Nou, dat is nou ook weer niet nodig, Catch22.
QFT!quote:Op maandag 27 juni 2011 19:21 schreef SEMTEX het volgende:
Ja, dat heb ik nou ook. Ze is mooi, maar zó vermoeiend altijd. Alsof alles wat ze zegt of doet een weloverwogen statement is.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:13 schreef Livra het volgende:
Ik vind het best een goede actrice maar ik vind haar ook extreem vermoeiend. Men, wat heeft zij veel aandacht nodig.
Komen Tom en Bob daarin ook aan het woord? Zo nee, /care.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:57 schreef static het volgende:
Schrijft ze niet één of andere onbenullige en pretentieuze column in de Revu?
Vind ik van Halina Reijn ook zo erg (niet mooi, wel vermoeiend). Die blijven hysterisch dooracteren ook als ze gewoon ergens te gast zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:49 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik nou ook. Ze is mooi, maar zó vermoeiend altijd. Alsof alles wat ze zegt of doet een weloverwogen statement is.
Maar haar borsten zijn zeker wel ok.
Het is en blijft een aandachtshoer natuurlijkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:37 schreef Madame_Paon het volgende:
Carice van Houten ook toen bekend werd dat Milly Boele vermoord was ... plaatste ze een filmpje van zichzelf huilend.
Whut.
Ze kende het kind niet eens.
Zei Johan Derksen ook toen ie samen met haar te gast was in DWDD.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:55 schreef Livra het volgende:
[..]
Vind ik van Halina Reijn ook zo erg (niet mooi, wel vermoeiend). Die blijven hysterisch dooracteren ook als ze gewoon ergens te gast zijn.
Toch?quote:
Deze zijn natuurlijk gewoon prachtig. Geen gezeik, de tepel is mooi rond en klein, de borst is rond en middelgroot. Geweldig! Carice is natuurlijk niet voor niks bekend geworden!quote:
Jammer genoeg wel. Ik (regelmatig Nieuwe Revu lezend) sla ze meestal over, maar als ik weer eens een poging doe om ze te lezen zit ik voor de eerstvolgende paar maanden alweer aan m'n Carice Van Houten-tax.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:57 schreef static het volgende:
Schrijft ze niet één of andere onbenullige en pretentieuze column in de Revu?
Ik krijg er een droge van?quote:Op woensdag 29 juni 2011 05:16 schreef female81 het volgende:
[..]
als ik man was zou ik zeggen dat ik 'er een slappe van kreeg' (is er ook een vrouwelijk alternatief voor een dergelijke uitdrukking?).
vrouwen die het kort kunnen houden. dat gaat niet he!quote:Op woensdag 29 juni 2011 05:25 schreef JedimindhaX het volgende:
Of gewoon "ik krijg van haar een gortdroge kut"
Goed punt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 05:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
vrouwen die het kort kunnen houden. dat gaat niet he!
"De terrrrrrrrrrrrrrrrring, wat een droogtrekker!"quote:Op woensdag 29 juni 2011 05:16 schreef female81 het volgende:
[..]
Jammer genoeg wel. Ik (regelmatig Nieuwe Revu lezend) sla ze meestal over, maar als ik weer eens een poging doe om ze te lezen zit ik voor de eerstvolgende paar maanden alweer aan m'n Carice Van Houten-tax.
Elke keer weer dat geneuzel over zwaar verantwoorde singer/songwriters enzo. Ontzettend muziek-politiek correct allemaal, maar als ik man was zou ik zeggen dat ik 'er een slappe van kreeg' (is er ook een vrouwelijk alternatief voor een dergelijke uitdrukking?).
Picsquote:Op woensdag 29 juni 2011 07:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
"De terrrrrrrrrrrrrrrrring, wat een droogtrekker!"![]()
Maar goed. Ik ben best jaloers op de tetten van Carice. Ik zou ze zo mee kunnen nemen naar Robert Schumacher en zeggen "doemijdiema" Als ik ze helemaal zelf mocht ontwerpen maakte ik het hofje een tikje groter, maar maar een tikje hoor.
We hebben sinds kort een optie waarmee we dat per topic kunnen aanmaken.quote:
Had ik toen ik voor het eerst in het echt naakte tieten van een meisje zag.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:58 schreef Deckard het volgende:
Ik vind die tieten er dus totaal niet uitzien.
Die tepelsstickertjes zijn er door een kind van vier opgeplakt tijdens een boetseerles.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:18 schreef Cynix ® het volgende:
Weinig mis met haar borsten. Niet de allergrootste, maar zeker niet lelijk of té klein. Kom op.
Ik krijg er kurk van?quote:Op woensdag 29 juni 2011 05:25 schreef JedimindhaX het volgende:
Of gewoon "ik krijg van haar een gortdroge kut"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |