SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Jochie, als het onderwerp "welke BNérs ken je" is, dan is antwoord op die vraag geven geen patsen, dui-de-lijk of moet ik je doorverwijzen naar ONZ voor een paint?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:10 schreef clevy het volgende:
[..]
true.. maar ik schep er niet over op.. jij hebt gewoon goed gekeken
ja koel een paint! hit me!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jochie, als het onderwerp "welke BNérs ken je" is, dan is antwoord op die vraag geven geen patsen, dui-de-lijk of moet ik je doorverwijzen naar ONZ voor een paint?
zegt niets over mentale leeftijdquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:16 schreef rival het volgende:
[..]
kijk die fout maakte ik ook, hij is van '77 hoor
ik dacht dat we er nooit kwamenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:21 schreef -Engel- het volgende:
@Rival: patsen mag..... maar beter doen met je auto denk ik![]()
Jij hebt een beter geheugen dan ikquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... en ik zou nog een keertje mee mogen
Correctquote:
Die heeft wel vaker lelijke foto'squote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:28 schreef Samzz het volgende:
Er staat wel een hele lelijke foto van Yolanthe op de voorpagina van de spits
Ze heeft een slechte smaak in mannen. Verder vind ik dr wel leuk eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:31 schreef HeatWave het volgende:
ja, en zo ongeveer achtmiljard fotos waar 90% van de vrouwen stikjaloers op worden.
En daarom snap ik niet dat net die op de voorpagina staat.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:31 schreef HeatWave het volgende:
ja, en zo ongeveer achtmiljard fotos waar 90% van de vrouwen stikjaloers op worden.
De persoon die dat mocht bepalen was dus een wijf.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
En daarom snap ik niet dat net die op de voorpagina staat.
Natuurlijk... daar ben ik vrouw voorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:31 schreef HeatWave het volgende:
Ze heeft ook nog eens een lelijke glitterjurk aan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:33 schreef L-E het volgende:
[..]
De persoon die dat mocht bepalen was dus een wijf.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze heeft ook nog eens een lelijke glitterjurk aan.
Het moet idd een vrouw zijn geweest
bewijs?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:38 schreef Samzz het volgende:
Ik ben overigens ook totaal niet fotogeniek. Het is ernstig
De 3 miljard foto's die ik weg heb gegooidquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:38 schreef Samzz het volgende:
Ik ben overigens ook totaal niet fotogeniek. Het is ernstig
ligt aan de fotograafquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kunnen we elkaar n hand geven...
Alleen op de webcam kan ik fatsoenlijke foto maken, dan zie ik hoe ik kijk...
[..]
Zelfs dan. Ik lach altijd heel nepquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kunnen we elkaar n hand geven...
Alleen op de webcam kan ik fatsoenlijke foto maken, dan zie ik hoe ik kijk...
[..]
ja, vraag n vrouw om fotos waar ze slecht op staat...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
De 3 miljard foto's die ik weg heb gegooid
Roeien?quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, vraag n vrouw om fotos waar ze slecht op staat...
ik moet morgen roeien in n boot.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Roeien?
Ik ga zo roeien op de sportschool.
Veel Succes!!!!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik moet morgen roeien in n boot.
N wedstrijd ook nog..
Alle vrouwen zijn ziek.....quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:46 schreef Samzz het volgende:
[..]!
Morgen maar eens de stad in. Tijd voor nieuwe schoenen en lingerie. De Hunkemoller heeft uitverkoop
Hoe dat zo?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik moet morgen roeien in n boot.
N wedstrijd ook nog..
Dus je gaat je rekening weer plunderenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:46 schreef Samzz het volgende:
[..]!
Morgen maar eens de stad in. Tijd voor nieuwe schoenen en lingerie. De Hunkemoller heeft uitverkoop
Onzin.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn ziek.....
Koopziek.....
Ik ga niet belachelijk veel uitgeven.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus je gaat je rekening weer plunderen
Vanuit mn werk.quote:
Een vrouw koopt nooit wat ze nodig heeft.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga niet belachelijk veel uitgeven.Uitverkoop he, gewoon wat ik nodig heb.
Dit weekend is hier in de stad ook zo'n roeiding. Toevallig dezelfde?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vanuit mn werk.
Ze kwamen iemand tekort en hebben mij gevraagd. Weinig keus, want ze zouden me gewoon vasttapen met ductape.
Jawel, voor elk jurkje 1 paar schoenenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een vrouw koopt nooit wat ze nodig heeft.
Niemand heeft 30 paar schoenen nodig.
Ik heb dan ook geen 30 paar schoenen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een vrouw koopt nooit wat ze nodig heeft.
Niemand heeft 30 paar schoenen nodig.
ik weet t niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit weekend is hier in de stad ook zo'n roeiding. Toevallig dezelfde?
Haha lachen toch... Ben je een beetje sportief?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vanuit mn werk.
Ze kwamen iemand tekort en hebben mij gevraagd. Weinig keus, want ze zouden me gewoon vasttapen met ductape.
bij vlagen, niet zoveel als zou moetenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Haha lachen toch... Ben je een beetje sportief?
Roeien is trws super zwaar
Baywatch.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus als ik vanavond verdrink kom je me niet redden in je baywatch badpak?
Betekend dat dat je me wel komt redden, na eerst in slowmotion over het strand gerend te hebben?quote:
Beltegoed?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Eerst over de brug komen met dat beltegoed.
Rennen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Betekend dat dat je me wel komt redden, na eerst in slowmotion over het strand gerend te hebben?
quote:
Dag lieve mensenquote:
Autoquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:05 schreef Samzz het volgende:
Twee uur vertraging. Kut NSWat waren de afgelopen weken klote qua vertragingen... In totaal een hele dag.
Ik ben de trein zo zat he
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:10 schreef Samzz het volgende:
Nou, de afgelopen twee weken waren verschrikkelijk
Dit is niet goed voor 't imago van de NS.
Welk imago?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:10 schreef Samzz het volgende:
quote:
Snap ikquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
vriendin van me is crew daar. Jaloers
en foto nemen als bewijs van t aaien zekerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb 'r de opdracht gegeven om de zanger van Hurts even te aaien.
welk soort?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:09 schreef xFriendx het volgende:
Ah...eindelijk. Een koud biertje. Vanochtend gewerkt, vanmiddag laminaat gelegd op de overloop (en als dank voor lenen decouperzaag van pa even in z'n huis wat schoongemaakt).
Wat smaakt bier toch hemels.
Nah, Amstel. Dat is zo'n beetje wat iedereen hier in de buurt naar binnen werkt. Tis ook elke week wel ergens in de aanbieding.quote:
slechte buurt danquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nah, Amstel. Dat is zo'n beetje wat iedereen hier in de buurt naar binnen werkt. Tis ook elke week wel ergens in de aanbieding.
Ik had de chickietreinquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:10 schreef Samzz het volgende:
Ah...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nah, Amstel. Dat is zo'n beetje wat iedereen hier in de buurt naar binnen werkt. Tis ook elke week wel ergens in de aanbieding.
owja.. helaas kan ik niet verder proeven aan de brew dogsquote:
Welke van de twee? Ik wilde later nog naar snackbar Nelis gaan, maar ik had ZO'N fucking mooie kip naast me (en gesprek ermee) dat ik toch maar de trein heb genomen.quote:
Oh, ik zag net dat het erover ging wat je zometeen ging drinken. Dat gaat de Flying Dog Old Scratch worden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:14 schreef clevy het volgende:
[..]
owja.. helaas kan ik niet verder proeven aan de brew dogs
klinkt boel ruig!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, ik zag net dat het erover ging wat je zometeen ging drinken. Dat gaat de Flying Dog Old Scratch worden.
sterkte met zuipen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:17 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 gaat eens kijken of er vanavond nog iemand gaat stappen..... kan wel wat afleiding en een hoop drank gebruiken.....
In je hometown? saai vanavond in de stadquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:17 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 gaat eens kijken of er vanavond nog iemand gaat stappen..... kan wel wat afleiding en een hoop drank gebruiken.....
Lol het is altijd saai in Lelystad hahahaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
In je hometown? saai vanavond in de stad
welk gat is dat dan wel niet?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
In je hometown? saai vanavond in de stad
Zeker waar, morgen Basic Base, en daarna naar IM om te slettenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Lol het is altijd saai in Lelystad hahaha
IM?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zeker waar, morgen Basic Base, en daarna naar IM om te sletten
spermamonster enzo.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:04 schreef clevy het volgende:
[..]
en foto nemen als bewijs van t aaien zeker
Sorry ik ben import, dus zegt mij niks hahahaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
bij de lelycentre. de ouwe Cult/Studio's
Wat voor auto ga je bekijken?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:23 schreef xFriendx het volgende:
Morgen wel weer vroeg op, 7 uur al bij pa aan de deur, morgen naar Druten naar een auto kijken. Niet echt om de hoek.
Heel lelystad is importquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sorry ik ben import, dus zegt mij niks hahaha
ja? wil je een kledder van die wanna-be tough guy?quote:
Mja, als ik er op uit ga dan ga ik naar mijn echte hometown Zaandamquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heel lelystad is importTis bij de lelycentre, maar als je vanavond uitgaat moet je naar La plaza denk ik , daar is het nog wel pauper gezellig
Ach, CL is ook nog maar een meisjequote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:27 schreef clevy het volgende:
[..]
ja? wil je een kledder van die wanna-be tough guy?
vin 'm nogal als een jochie uitzien..
Hemkadequote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, als ik er op uit ga dan ga ik naar mijn echte hometown Zaandam
Waar ga je kijken?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:23 schreef xFriendx het volgende:
Morgen wel weer vroeg op, 7 uur al bij pa aan de deur, morgen naar Druten naar een auto kijken. Niet echt om de hoek.
Een zelfde als ik nu heb, maar dan 16 klepper ipv 8 klepper, andere kleur en minder km's. Maar niet iets heel anders dus.quote:
Ah ok, zitten namelijk wel wat handelaren in de buurt waar je beter weg kunt blijven.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Gewoon particulier binnen de Alfa club.
Gister nog positief bericht bij de slijter gekregen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah ok, zitten namelijk wel wat handelaren in de buurt waar je beter weg kunt blijven.
Inclusief alles 340 euro per maand.... Maar goed, ik rijd ook veelquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:34 schreef CherryLips het volgende:
Hoeveel zijn jullie eigenlijk per maand gemiddeld kwijt aan jullie auto's?
Kolerequote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Inclusief alles 340 euro per maand.... Maar goed, ik rijd ook veel
in de porseleinen troon mag ook vast wel.. daar ben ik bijna expert inquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Kots in een plant en zeg dat je ziek bent.
Ben gister niet geweest, had geen tijd meer.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gister nog positief bericht bij de slijter gekregen?
Een expert?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Moet je eerst even iets met een interessante kleur eten. M&M's ofzo.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Je kan voor een appel en een zak knikkers met het vliegtuig op en neer om ergens te stappen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:43 schreef Spezza19 het volgende:
Misschien doe ik eens gek, cross ik ff naar London op en neer
Niet zo heel veel als je Lush en MD kooptquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
weet je hoeveel kleding/lush en chocola dat is?![]()
En in BH's van MD?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
weet je hoeveel kleding/lush en chocola dat is?![]()
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:45 schreef L-E het volgende:
Om mezelf te belonen vanwege de nieuwe baan krijg ik volgende week weer een bindweefselmassage.
Klopt. Maar I Love Roadtripsquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je kan voor een appel en een zak knikkers met het vliegtuig op en neer om ergens te stappen.
Vrienden van me zijn laatst op zaterdagochtend voor 50,- p.p naar Madrid retour gegaan om daar te zuipen.
Hartelijk gefeliciteerd jonge damequote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:45 schreef L-E het volgende:
Om mezelf te belonen vanwege de nieuwe baan krijg ik volgende week weer een bindweefselmassage.
True. Bier bij als je niet hoeft te rijden, en hatsikidee. De grens over en ergens bier drinkenquote:
Is het niet volume in de zin van kleur ?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:48 schreef L-E het volgende:
Wat bedoelen ze als ze zeggen dat een creme 'de huid haar vulling terug geeft' en de huid 'meer volume heeft' bij gebruik. Krijg ik dan dus een dikke kop?
Ja dat is afgezogen vet van andere vrouwenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:48 schreef L-E het volgende:
Wat bedoelen ze als ze zeggen dat een creme 'de huid haar vulling terug geeft' en de huid 'meer volume heeft' bij gebruik. Krijg ik dan dus een dikke kop?
Erger wordt het zelfs nog als de makers de "engelse ziekte" hebben en dat je hierdoor opeens een dikke snor krijgt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:48 schreef L-E het volgende:
Vast niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Is het niet volume in de zin van kleur ?
Zie je! Eikels zijn het ook, allemaal!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja dat is afgezogen vet van andere vrouwen
die moeten ook afgezogen wordenquote:
Lijkt me ook niet dat ze je een dikkere kop gaan geven.quote:
Gefeliciteerd, maarre... een wát?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:45 schreef L-E het volgende:
Pff dat is een hoop geldquote:
Vrouwen kunnen ook gewoon beter natuurlijke facials krijgen.... Goed voor de huid!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet dat ze je een dikkere kop gaan geven.
Dan zouden nog maar weinig vrouwen het gebruiken.
Hehe, het klinkt wat gek wellicht, maar ik vind het zoo lekker. Je gezicht wordt gemasseerd, het bindweefsel dus. Het is ook goed voor de doorbloeding en bladiebladieblabla, maar vooral heel erg lekker.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, maarre... een wát?
Dat klinkt als iets waar je zelf betaald voor zou moeten krijgen.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen ook gewoon beter natuurlijke facials krijgen.... Goed voor de huid!
Zit wat in.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet dat ze je een dikkere kop gaan geven.
Dan zouden nog maar weinig vrouwen het gebruiken.
Dat het goed voor de huid is, is bewezen... Dus ik snap niet wat dames er op tegen hebbenquote:
misschien het werk om er een pot vol van te verzamelen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat het goed voor de huid is, is bewezen... Dus ik snap niet wat dames er op tegen hebben
que? is het geen lekker bier?quote:
Ze worden vaak boos als je op de ogen miktquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat het goed voor de huid is, is bewezen... Dus ik snap niet wat dames er op tegen hebben
Stomme vrouwenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ze worden vaak boos als je op de ogen mikt
Duikbrilletje op.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mja moeten ze maar naar meneer de uil luisteren.... Oogjes dicht en snaveltjes toe!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat ze in complete duikuitrusting de slaapkamer binnenkomt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]![]()
Meesterlijk, je zal d'r maar zo een hebben die dat daadwerkelijk doet
![]()
Aangezien ze amper hoefde na te denken over het antwoord, zal ze er ervaring mee hebbenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]![]()
![]()
Had die ouwe het daar overquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja moeten ze maar naar meneer de uil luisteren.... Oogjes dicht en snaveltjes toe!
nat in een wetsuite is tamelijk nutteloosquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat ze in complete duikuitrusting de slaapkamer binnenkomt.
Is weer eens wat anders als in een nieuw lingerie setje
Ik zat juist te denken aan een geil setje in combinatie met dat duikbrilletje. Onweerstaanbaar.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat ze in complete duikuitrusting de slaapkamer binnenkomt.
Is weer eens wat anders als in een nieuw lingerie setje
Ja.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]![]()
![]()
jammer.. veel flessen van gescoord?quote:
Wanneer kom je dat showen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zat juist te denken aan een geil setje in combinatie met dat duikbrilletje. Onweerstaanbaar.
Humor en sex op zich geen verkeerde combo hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja.
"Hou 'm effe in schat, ik moet m'n duikbril nog op doen."
Daar zit je op te wachten?
Gewoon van te voren opdoenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja.
"Wat heeft zo'n snorkel eigenlijk veel toepassingen hč?"quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja.
Zeker welquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Humor en sex op zich geen verkeerde combo hoor
Amateur.... Dat ding doe je op nadat je kleren uit zijnquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja.
Hahahaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:03 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb hem even SFW gemaakt, maar ja! Het bestaat echt_!
Had je trouwens al gehoord dat ik een half glas Grolsch in een Duvel-glas vol met ijsklontjes heb gegooid en het er met een rietje uitgezogen heb?quote:
Nee, ik hoorde alleen dat je op het terras zat met C !quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Had je trouwens al gehoord dat ik een half glas Grolsch in een Duvel-glas vol met ijsklontjes heb gegooid en het er met een rietje uitgezogen heb?
Wat ben je toch een waaghals.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Had je trouwens al gehoord dat ik een half glas Grolsch in een Duvel-glas vol met ijsklontjes heb gegooid en het er met een rietje uitgezogen heb?
Ik heb nog een hoop te leren inderdaad.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Amateur.... Dat ding doe je op nadat je kleren uit zijn
Nu zie ik het jaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoezo niet? Kindertjes spelen met melk?
Ah, achso.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, ik hoorde alleen dat je op het terras zat met C !
Leven op het randje, ik doe het.quote:
zullen we een trainingssessie houden?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb nog een hoop te leren inderdaad.
jawel hoor, dŕt kan best leuk zijnquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker welde slappe lach krijgen tijdens de seks is nooit grappig
In Drenthe ?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ah, achso.Ja, was gezellig. Daarna nog even met iemand anders op een ander terrasje hangen.
[..]
Leven op het randje, ik doe het.
Das mooi. Ik zocht nog mensen voor mijn cursussen...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb nog een hoop te leren inderdaad.
quote:
Ik heb er al eentje gepland voor dit weekend, sorry.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Das mooi. Ik zocht nog mensen voor mijn cursussen...
your loss babyquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
[..]
Ik heb er al eentje gepland voor dit weekend, sorry.
Én Snackbar Nelis. Toch?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het is wel beter dan Lelystad, hier maar 1 gezellig terras voor het station en that's it
Wie had het over dit weekend?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
[..]
Ik heb er al eentje gepland voor dit weekend, sorry.
Klopt, maar die is altijd tot laat open. Vroeger kon je er zelfs nog wiet kopen van "onder de toonbank"quote:
Kan je nagaan hoe wij op het randje leven!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het is wel beter dan Lelystad, hier maar 1 gezellig terras voor het station en that's it
Keiharde gangstahs hierquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe wij op het randje leven!
Ik vind er geen lol aanquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jawel hoor, dŕt kan best leuk zijn
Heb de laatste tijd ook veel met de trein gereisd, ben alweer vanaf half 4 onderweg...
Niks ranzigs aan seksquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, het gaat weer over ranzigheid. Ik heb n collega en die vertelt altijd over n vriendin van hem die werkt met mannen met n fetish, luiers, benches, zwepen. Enzenzenz
Leuk werkquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, het gaat weer over ranzigheid. Ik heb n collega en die vertelt altijd over n vriendin van hem die werkt met mannen met n fetish, luiers, benches, zwepen. Enzenzenz
Over ranzigheid gesproken, wel eens vam Smeggels gehoord ?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
lelystadquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mwoah, het kan wel eens gezellig zijn als je een leuke groep bij je hebtquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
lelystad
Als je niet op stap hoeft is t prima
True!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
lelystad
Als je niet op stap hoeft is t prima
Dat is ook geen seksquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wel aan luiers van volwassen mannen verschonen.
Voor sommige welquote:
Dus van een volwassen vrouw is het niet ranzigquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wel aan luiers van volwassen mannen verschonen.
Hahahquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:14 schreef Monopoly het volgende:
Mijn ma werkte een hele tijd in zo'n verzorgingstehuis voor demente en oude mensen.
Was er 1 zo'n kerel zo dement dat hij poepte in een glazen potje en het in de koelkast zette omdat hij dacht dat het aardbeienjam was
Overal zat poep. Koelkast, op brood, mes, aanrecht, zijn vingers, de stoel, de tafel etc etc
Homemade Nutellaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:14 schreef Monopoly het volgende:
Mijn ma werkte een hele tijd in zo'n verzorgingstehuis voor demente en oude mensen.
Was er 1 zo'n kerel zo dement dat hij poepte in een glazen potje en het in de koelkast zette omdat hij dacht dat het aardbeienjam was
Overal zat poep. Koelkast, op brood, mes, aanrecht, zijn vingers, de stoel, de tafel etc etc
Ja, mijn ma kwam wel eens thuis toen ik nog een kleine jongen was, en dan stonk ze ook gewoon naar poepquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahah![]()
Ik heb medelijden met iemand die zoiets moet opruimen
Inderdaad die begrijpen dat soort dingen niet meerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, mijn ma kwam wel eens thuis toen ik nog een kleine jongen was, en dan stonk ze ook gewoon naar poepMaarja, die oude mensen kunnen er niets aan doen natuurlijk...
Was nog wel een leuk verhaaltje van te maken, destijds, denk ik.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:14 schreef Monopoly het volgende:
Haha geweldig!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is dit t lelystad topic ineens. Eng.
Zit n meid naast me met n hazelip de baas te spelen over gaar vriendje...niet te zuinig ook. Hij mag zn drinken niet schudden, niet naast haar zitten, niet meteen met zn vader praten als hij thuis is, niet liegen over hoeveel drinken er nog in t flesje zat...
Ach, ik probeer er nog wat van te maken als Lelystedelingquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zit n meid naast me met n hazelip de baas te spelen over gaar vriendje...niet te zuinig ook. Hij mag zn drinken niet schudden, niet naast haar zitten, niet meteen met zn vader praten als hij thuis is, niet liegen over hoeveel drinken er nog in t flesje zat...
Mijn zus is zo.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja en dat terwijl het Lelystad topic net zo dood is als het uitgaansleven hierquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Alles is dood in Lelystad, een stad zonder zielquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja en dat terwijl het Lelystad topic net zo dood is als het uitgaansleven hier
Ik heb al tegen iedereen gezegd, zodra ik zo word, trek de stekker er maar uitquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Inderdaad. Compleet onzelfstandig, incontinent, en kwijlend en brabbelend in een bed.
Ik heb al 5 dagen niks op play.com besteldquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:20 schreef L-E het volgende:
Ik heb net op de Vichysite voor 80 euro aan dingen aangeklikt die ik wilde kopen, maar uiteindelijk niet gedaan. Zelfbeheersing!
daar heb ik al heel lang niets meer besteld.. lullig dat ze geen electronica en zo op mogen sturenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb al 5 dagen niks op play.com besteld![]()
Das wel een trieste uithoek jaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Alles is dood in Lelystad, een stad zonder ziel
En ik woon nog wel in de Hollandse Hout, zo afgelegen als het maar kan!
En, hoe voel je je?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:22 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb al - uh - één dag geen bier gekocht!
Gewoon bulk kopenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:22 schreef Watertornado het volgende:
Inderdaad. Als ik naar de bus wil lopen , 20 minutenquote:
Gelukkig, want ik weet dat ik morgen weer bier kan kopen.quote:
Dan houdt ze het toch tegoed ? Een keer samen erop uitquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:24 schreef clevy het volgende:
grmbl grmbl grmbl.. te schattig FB berichtje van m'n favo barmeisje.. baal er van dat ik niet kan gaan zuipen.
En Döner?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:22 schreef Watertornado het volgende:
zo ver heb ik d'r nog niet..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan houdt ze het toch tegoed ? Een keer samen erop uit
Verslaafdequote:
Waarom kan je niet?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:24 schreef clevy het volgende:
grmbl grmbl grmbl.. te schattig FB berichtje van m'n favo barmeisje.. baal er van dat ik niet kan gaan zuipen.
ben nog behoorlijk misselijkquote:
Ziek geweest, of gisteren te veel gedronken?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:26 schreef clevy het volgende:
[..]
ben nog behoorlijk misselijk![]()
en zwakke maag + bier is force-feedback reactie
al 3 dagen ziek.. sinds vorig weekend vrijwel niets meer (alco) gedronken..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Ziek geweest, of gisteren te veel gedronken?
Welke wijk als ik vragen mag ?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind t heerlijk wonenrust, veel groen, fijn voor de kindjes. Alles is te doen op de fiets.
En tis niet Eindhoven.
Blegh wat een trut van n meid.
Mensen met kinderen zijn inderdaad truttenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind t heerlijk wonenrust, veel groen, fijn voor de kindjes. Alles is te doen op de fiets.
En tis niet Eindhoven.
Dat heb ik ook met mijn woonplaats hoor. Er is geen fuck aan, maar ideaal voor een kind.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
En tis niet Eindhoven.
Dan zou ik nog een avondje thuis blijven inderdaad. Beterschap!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:27 schreef clevy het volgende:
[..]
al 3 dagen ziek.. sinds vorig weekend vrijwel niets meer (alco) gedronken..
dankjewel. ja is wel zo verstandig..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan zou ik nog een avondje thuis blijven inderdaad. Beterschap!
het is net zomer..is dat een mooie reden?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:30 schreef L-E het volgende:
Ik wil het Lego brandweerstation hebben. Maar het is echt te groot als zomaar-kado.
Oei, positieve feedback!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:26 schreef clevy het volgende:
[..]
ben nog behoorlijk misselijk![]()
en zwakke maag + bier is force-feedback reactie
Nee.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:31 schreef clevy het volgende:
[..]
het is net zomer..is dat een mooie reden?
vragen mag altijd. Antwoord krijg je niet.quote:
nou.. positief? na keer of 10 de porseleinen troon knuffelen ben je dat goed zat hoor..quote:
Chill girl pffffquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vragen mag altijd. Antwoord krijg je niet.
En ik vind het zelf ook gewoon heerlijk hoor, tis rustig, de mensen bevallen me meer, als ik n stuk wil wandelen ben ik zo in t bos, en mn ex + familie woont hier niet.soms lastig. Meestal fijn.
En houd je bek nou eens over mensen met kinderen, is oud, kennen we wel.
Geen EHEC?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:33 schreef clevy het volgende:
[..]
nou.. positief? na keer of 10 de porseleinen troon knuffelen ben je dat goed zat hoor..
't zal wel goed zijn voor t gewicht
Eens met die laatste zin.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vragen mag altijd. Antwoord krijg je niet.
En ik vind het zelf ook gewoon heerlijk hoor, tis rustig, de mensen bevallen me meer, als ik n stuk wil wandelen ben ik zo in t bos, en mn ex + familie woont hier niet.soms lastig. Meestal fijn.
En houd je bek nou eens over mensen met kinderen, is oud, kennen we wel.
als ik zo naar de symptomenlijst kijk: neequote:
Mexicaanse griep met vertragingquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:40 schreef clevy het volgende:
[..]
als ik zo naar de symptomenlijst kijk: nee
maar geen idee wat t wel is
yeah right.. die heb ik al gehadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |