SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
Door dat gejengel van die vent erdoorheen, die tekst van Em vond ik juist tof. Maar dat refrein!quote:
+1quote:
als het niet tijdens uitgaan is, is dat dansbaar voor mij niet eens een eisquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:02 schreef Mystikvm het volgende:
Stijlen interesseer ik me niet zo voor, ik luister wat lekker klinkt en het interesseert me niet of mensen het slecht vinden. Als het dansbaar is, ben ik al gauw tevreden. Maar minimal trek ik ook slecht.
Zonder klassieke muziek had dat weer niet bestaan, zonder disco ook niet, om maar even wat vage uithoeken en kutsmoezen te verzinnen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Zonder de grondleggers uit Chicago en Detroit had die meuk van jou niet eens bestaan.
Die muziek van babs?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Techno is in de regel instrumentaal, wat is je punt? En die muziek van babs luister ik niet.
Dat is wat voor mij het belangrijkste is in rap, de lyricsquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Door dat gejengel van die vent erdoorheen, die tekst van Em vond ik juist tof. Maar dat refrein!
Onzin. Dat is de waarheid en je weet het.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:06 schreef stbabylon het volgende:
Zonder klassieke muziek had dat weer niet bestaan, zonder disco ook niet, om maar even wat vage uithoeken en kutsmoezen te verzinnen.
Het ging met name om dat Bonzai-gebeuren, dus waarom je de rest erbij sleept?quote:Die muziek van babs?
Heb je het nou over (hard)trance? of hardstyle? of hardcore gabber/punk? of electro? of dnb? of breakcore? of misschien over folk, ska, punk of een combinatie daarvan? misschien over surf, of misschien toch rock of metal? Zeg eens, welke muziek van babs luister jij niet?
en hoe kansloos vond de kappert je?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:11 schreef Spezza19 het volgende:
En * Spezza19 is alweer klaar bij de kapper
Q-style?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:11 schreef Spezza19 het volgende:
En * Spezza19 is alweer klaar bij de kapper
Ik ontken niet dat hardtrance zijn bestaan te danken heeft aan de Detroit house/techno. Maar ik hoef niet van de voorloper te houden om wat erna kwam te waarderen. Net zoals jij niet van disco hoeft te houden om van techno te kunnen genieten.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Onzin. Dat is de waarheid en je weet het.
Omdat je het zo stellig over die muziek van Babs hebtquote:Het ging met name om dat Bonzai-gebeuren, dus waarom je de rest erbij sleept?
Jason Statham is kalend en scheert het daarom af.quote:
ach.. mijn kapster maakt er meestal wel weer wat van.. en is leuk om tegen aan te kijkenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Minder kansloos dan alles wat met clevy te maken heeft
My point exactlyquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jason Statham is kalend en scheert het daarom af.
Ik vind het verhaal achter One wel tof. Maar er zijn meer toffe nummers.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Beter is Fuel
[ http://img89.imageshack.us/img89/4382/gimmem.jpg (copy/paste deze link) ]
ja, jij bent ook kalend?quote:
gimme fuequote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het verhaal achter One wel tof. Maar er zijn meer toffe nummers.
Zal denk ik niet heel lang meer duren voor ik er ook aan moet gelovenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet zo erg nog als Statham, maar zo'n kort koppie staat mij perfectquote:
*kijkt even omhoog*quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zal denk ik niet heel lang meer duren voor ik er ook aan moet geloven
Dat laatste nummer is echt een lekker nummer ja, is die voormalig En Vogue zangeres toch?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:34 schreef Ripley het volgende:
Ik vind dit soms lekker:
Maar soms kan ik ook prima naar dit luisteren:
Of naar dit:
Ik heb niet het idee dat dat nog gaat gebeuren, anders had ik al lang kalend moeten zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:25 schreef Royco1 het volgende:
Zal denk ik niet heel lang meer duren voor ik er ook aan moet geloven
Mijn opa was op zijn 21ste al zo kaal als een biljartbal. Hij had alleen verder wel veel haargroei, het zat overal behalve op zijn hoofd.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Inhammen worden hier steeds groter, en het word dunner.
En dat maakt het meteen 100x lekkerderderderquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, hell yeah.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat maakt het meteen 100x lekkerderderder
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, hell yeah.
En dan met die pakken die hij altijd aan heeft. En zo'n lange jas.
Ja bij mij zit het ook in de familie, had verwacht dat ik eerder kaal zou zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn opa was op zijn 21ste al zo kaal als een biljartbal. Hij had alleen verder wel veel haargroei, het zat overal behalve op zijn hoofd.
En toen nam hij op zijn 60ste ineens een toupet.Boy, that was weird.
Het is een hermafrodiet?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:38 schreef Ang3l het volgende:
En dat maakt het meteen 100x lekkerderderder
Een toupet lijkt me nooit een vooruitgangquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn opa was op zijn 21ste al zo kaal als een biljartbal. Hij had alleen verder wel veel haargroei, het zat overal behalve op zijn hoofd.
En toen nam hij op zijn 60ste ineens een toupet.Boy, that was weird.
ik keek naar mezelfquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Inhammen worden hier steeds groter, en het word dunner.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, hell yeah.
En dan met die pakken die hij altijd aan heeft. En zo'n lange jas.
Wist je dat niet?!quote:
Grijs worden zit ook bij me in de familie. Ik wordt dus nu ook al heel erg grijs.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja bij mij zit het ook in de familie, had verwacht dat ik eerder kaal zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |