SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
Door dat gejengel van die vent erdoorheen, die tekst van Em vond ik juist tof. Maar dat refrein!quote:
+1quote:
als het niet tijdens uitgaan is, is dat dansbaar voor mij niet eens een eisquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:02 schreef Mystikvm het volgende:
Stijlen interesseer ik me niet zo voor, ik luister wat lekker klinkt en het interesseert me niet of mensen het slecht vinden. Als het dansbaar is, ben ik al gauw tevreden. Maar minimal trek ik ook slecht.
Zonder klassieke muziek had dat weer niet bestaan, zonder disco ook niet, om maar even wat vage uithoeken en kutsmoezen te verzinnen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Zonder de grondleggers uit Chicago en Detroit had die meuk van jou niet eens bestaan.
Die muziek van babs?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Techno is in de regel instrumentaal, wat is je punt? En die muziek van babs luister ik niet.
Dat is wat voor mij het belangrijkste is in rap, de lyricsquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Door dat gejengel van die vent erdoorheen, die tekst van Em vond ik juist tof. Maar dat refrein!
Onzin. Dat is de waarheid en je weet het.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:06 schreef stbabylon het volgende:
Zonder klassieke muziek had dat weer niet bestaan, zonder disco ook niet, om maar even wat vage uithoeken en kutsmoezen te verzinnen.
Het ging met name om dat Bonzai-gebeuren, dus waarom je de rest erbij sleept?quote:Die muziek van babs?
Heb je het nou over (hard)trance? of hardstyle? of hardcore gabber/punk? of electro? of dnb? of breakcore? of misschien over folk, ska, punk of een combinatie daarvan? misschien over surf, of misschien toch rock of metal? Zeg eens, welke muziek van babs luister jij niet?
en hoe kansloos vond de kappert je?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:11 schreef Spezza19 het volgende:
En * Spezza19 is alweer klaar bij de kapper
Q-style?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:11 schreef Spezza19 het volgende:
En * Spezza19 is alweer klaar bij de kapper
Ik ontken niet dat hardtrance zijn bestaan te danken heeft aan de Detroit house/techno. Maar ik hoef niet van de voorloper te houden om wat erna kwam te waarderen. Net zoals jij niet van disco hoeft te houden om van techno te kunnen genieten.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Onzin. Dat is de waarheid en je weet het.
Omdat je het zo stellig over die muziek van Babs hebtquote:Het ging met name om dat Bonzai-gebeuren, dus waarom je de rest erbij sleept?
Jason Statham is kalend en scheert het daarom af.quote:
ach.. mijn kapster maakt er meestal wel weer wat van.. en is leuk om tegen aan te kijkenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Minder kansloos dan alles wat met clevy te maken heeft
My point exactlyquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jason Statham is kalend en scheert het daarom af.
Ik vind het verhaal achter One wel tof. Maar er zijn meer toffe nummers.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Beter is Fuel
[ http://img89.imageshack.us/img89/4382/gimmem.jpg (copy/paste deze link) ]
ja, jij bent ook kalend?quote:
gimme fuequote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het verhaal achter One wel tof. Maar er zijn meer toffe nummers.
Zal denk ik niet heel lang meer duren voor ik er ook aan moet gelovenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet zo erg nog als Statham, maar zo'n kort koppie staat mij perfectquote:
*kijkt even omhoog*quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zal denk ik niet heel lang meer duren voor ik er ook aan moet geloven
Dat laatste nummer is echt een lekker nummer ja, is die voormalig En Vogue zangeres toch?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:34 schreef Ripley het volgende:
Ik vind dit soms lekker:
Maar soms kan ik ook prima naar dit luisteren:
Of naar dit:
Ik heb niet het idee dat dat nog gaat gebeuren, anders had ik al lang kalend moeten zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:25 schreef Royco1 het volgende:
Zal denk ik niet heel lang meer duren voor ik er ook aan moet geloven
Mijn opa was op zijn 21ste al zo kaal als een biljartbal. Hij had alleen verder wel veel haargroei, het zat overal behalve op zijn hoofd.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Inhammen worden hier steeds groter, en het word dunner.
En dat maakt het meteen 100x lekkerderderderquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, hell yeah.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat maakt het meteen 100x lekkerderderder
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, hell yeah.
En dan met die pakken die hij altijd aan heeft. En zo'n lange jas.
Ja bij mij zit het ook in de familie, had verwacht dat ik eerder kaal zou zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn opa was op zijn 21ste al zo kaal als een biljartbal. Hij had alleen verder wel veel haargroei, het zat overal behalve op zijn hoofd.
En toen nam hij op zijn 60ste ineens een toupet.Boy, that was weird.
Het is een hermafrodiet?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:38 schreef Ang3l het volgende:
En dat maakt het meteen 100x lekkerderderder
Een toupet lijkt me nooit een vooruitgangquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn opa was op zijn 21ste al zo kaal als een biljartbal. Hij had alleen verder wel veel haargroei, het zat overal behalve op zijn hoofd.
En toen nam hij op zijn 60ste ineens een toupet.Boy, that was weird.
ik keek naar mezelfquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Inhammen worden hier steeds groter, en het word dunner.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, hell yeah.
En dan met die pakken die hij altijd aan heeft. En zo'n lange jas.
Wist je dat niet?!quote:
Grijs worden zit ook bij me in de familie. Ik wordt dus nu ook al heel erg grijs.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja bij mij zit het ook in de familie, had verwacht dat ik eerder kaal zou zijn.
Een goede pruim of toupetje kan best mooi zijn. Maar ik vind kaal juist vaak wel leuk, zeker als je iemand eerst zonder gaat kent is met altijd wennen (en ziet t er soms belachelijk uit)quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een toupet lijkt me nooit een vooruitgang
* Spezza19 heeft er gelukkig een hoofd voor....quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:37 schreef Ripley het volgende:
dat lijkt me wel lastig voor mannen. Kaal kan best hot zijn, maar je moet er maar net het hoofd voor hebben. Anders zit je er maar mee.
Toen mijn opa ziek was deed hij hem niet meer op. En dan zag hij er weer uit als opa.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Een goede pruim of toupetje kan best mooi zijn. Maar ik vind kaal juist vaak wel leuk, zeker als je iemand eerst zonder gaat kent is met altijd wennen (en ziet t er soms belachelijk uit)
Ik weet dus niet of ik er een hoofd voor heb.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[me=Spezza19] heeft er gelukkig een hoofd voor....
[/me]
Ben er jarenlang bang voor geweest, maar kort haar staat mij prima gelukkig....
ik n heel klein beetje, alleen heb ik n klein plukje haar dat bij mn geboorte.al wit was en nu kreeg ik ineens de opmerking dat ik grijs aan t worden ben.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Grijs worden zit ook bij me in de familie. Ik wordt dus nu ook al heel erg grijs.
zolang jij geen foto's in je fobo hebt mag je ook niet bitchen op anderenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jij bent een redhead toch?
Lijkt mij al erg zat
Maar dat geloof niemand natuurlijkquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik n heel klein beetje, alleen heb ik n klein plukje haar dat bij mn geboorte.al wit was en nu kreeg ik ineens de opmerking dat ik grijs aan t worden ben.klopt, maar dat plukje heeft daar niets mee te maken!
let maar op.. die bijt!quote:
Zelfs dat niet. Alleen mijn sikje en wat verdwaalde sprietjes.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:42 schreef Kluts het volgende:
Grijs worden zit ook bij me in de familie. Ik wordt dus nu ook al heel erg grijs.
Gewoon een keer doen....quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet dus niet of ik er een hoofd voor heb.
Heb het lef nog niet gehad om het te testen.
Ik heb achterop mijn hoofd echt een grijze pluk en verder her en der. Ik vind het verschrikkelijk, want ik verf mijn (van zichzelf al donkerbruine) haar altijd zwart en je ziet het dus binnen 4 weken weer.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Zelfs dat niet. Alleen mijn sikje en wat verdwaalde sprietjes.
Ach, mensen bitchen toch al op mij.... ook zonder foto's....quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
zolang jij geen foto's in je fobo hebt mag je ook niet bitchen op anderen
Mijn vader heeft zijn eigen haarkleur ook gewoon nog, die is 54. Alleen iedereen denkt dat hij het verft, want zijn snor is rossig en zijn haar donker.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:46 schreef Ripley het volgende:
Mijn vader is 60 en die heeft alleen een enkel grijze haar, die heeft nog steeds een volle zwarte haardos. Mijn moeder wordt wel al wta grijzer, maar ook pas sinds haar 45e of zo.
Ja moet het gewoon een keer doenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gewoon een keer doen....
De eerste 3x zeiden de kapsters. "Moet je niet doen, je hebt zulk mooi haar"
En 3x trapte ik daar in.... 4e keer gewoon gezegd; Tondeuse stand 1 graag.....
Het was even wennen... maar nu vind ik het prima
nu nog welquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar dat geloof niemand natuurlijk
Nee, dat denk ik nooit want pruiken sucken. Maar of het aantrekkelijk is varieert wat mij betreft wel. Mijn geliefde heeft overigens niks te klagen, maar die heeft het nu ook veel heel kort omdat het lekker makkelijk bij te houden is.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Bij de meeste hoofden kan kaal wel hoor, heb maar 1 keer iemand gezien waarvan ik dacht: ehhh, doe maar n pruik ofzo...
Mja, heb er ook wel eens over na zitten denken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet dus niet of ik er een hoofd voor heb.
Heb het lef nog niet gehad om het te testen.
Ja, maar wie weet compenseer je nog iets met je uiterlijk. Je hebt het nodigquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, mensen bitchen toch al op mij.... ook zonder foto's....
ravelli?quote:
bazinga!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, maar wie weet compenseer je nog iets met je uiterlijk. Je hebt het nodig
D'Agostino?quote:
d'Agostinoquote:
nou, die vent was ws wèl beter af met.pruik, zijn hoofd was verdeeld in 5 bulten, voor 1, rechts 2, achter 1 en links 1, dat was gewoon echt lelijk. En verder vind ik het dus meestal wèl òf ok, òf aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik nooit want pruiken sucken. Maar of het aantrekkelijk is varieert wat mij betreft wel. Mijn geliefde heeft overigens niks te klagen, maar die heeft het nu ook veel heel kort omdat het lekker makkelijk bij te houden is.
Doet me denken aan foute feestjes rondom mijn 18e verjaardag.quote:
en jij ziet standaard al uit als een stuiterdoosjequote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
d'Agostino![]()
Ik word compleet hyper als ik hem hoor!![]()
![]()
![]()
Bij mij valt er tenminste nog iets te compenserenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, maar wie weet compenseer je nog iets met je uiterlijk. Je hebt het nodig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
Heb er nooit veel aan gevonden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Doet me denken aan foute feestjes rondom mijn 18e verjaardag.
Tuut. Tuutuutuutuu. Tuuutuuutuutuu. Tuutuutuuutuutuutuutututuututut!
Ken je nágááán!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:52 schreef clevy het volgende:
[..]
en jij ziet standaard al uit als een stuiterdoosje
adhd ^ 2quote:
Nee dat ben ik niet, en toen ik dat nog wel was maakte ik me er ook niet druk omquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jij bent een redhead toch?
Lijkt mij al erg zat
ach.. beetje moet een naam hebben.. en de aandoening er van ookquote:
huh?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:54 schreef rival het volgende:
[..]
Nee dat ben ik niet, en toen ik dat nog wel was maakte ik me er ook niet druk om
Anders kun je er niet mee omgaan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:55 schreef clevy het volgende:
[..]
ach.. beetje moet een naam hebben.. en de aandoening er van ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |