SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
Door dat gejengel van die vent erdoorheen, die tekst van Em vond ik juist tof. Maar dat refrein!quote:
+1quote:
als het niet tijdens uitgaan is, is dat dansbaar voor mij niet eens een eisquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:02 schreef Mystikvm het volgende:
Stijlen interesseer ik me niet zo voor, ik luister wat lekker klinkt en het interesseert me niet of mensen het slecht vinden. Als het dansbaar is, ben ik al gauw tevreden. Maar minimal trek ik ook slecht.
Zonder klassieke muziek had dat weer niet bestaan, zonder disco ook niet, om maar even wat vage uithoeken en kutsmoezen te verzinnen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Zonder de grondleggers uit Chicago en Detroit had die meuk van jou niet eens bestaan.
Die muziek van babs?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Techno is in de regel instrumentaal, wat is je punt? En die muziek van babs luister ik niet.
Dat is wat voor mij het belangrijkste is in rap, de lyricsquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Door dat gejengel van die vent erdoorheen, die tekst van Em vond ik juist tof. Maar dat refrein!
Onzin. Dat is de waarheid en je weet het.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:06 schreef stbabylon het volgende:
Zonder klassieke muziek had dat weer niet bestaan, zonder disco ook niet, om maar even wat vage uithoeken en kutsmoezen te verzinnen.
Het ging met name om dat Bonzai-gebeuren, dus waarom je de rest erbij sleept?quote:Die muziek van babs?
Heb je het nou over (hard)trance? of hardstyle? of hardcore gabber/punk? of electro? of dnb? of breakcore? of misschien over folk, ska, punk of een combinatie daarvan? misschien over surf, of misschien toch rock of metal? Zeg eens, welke muziek van babs luister jij niet?
en hoe kansloos vond de kappert je?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:11 schreef Spezza19 het volgende:
En * Spezza19 is alweer klaar bij de kapper
Q-style?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:11 schreef Spezza19 het volgende:
En * Spezza19 is alweer klaar bij de kapper
Ik ontken niet dat hardtrance zijn bestaan te danken heeft aan de Detroit house/techno. Maar ik hoef niet van de voorloper te houden om wat erna kwam te waarderen. Net zoals jij niet van disco hoeft te houden om van techno te kunnen genieten.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Onzin. Dat is de waarheid en je weet het.
Omdat je het zo stellig over die muziek van Babs hebtquote:Het ging met name om dat Bonzai-gebeuren, dus waarom je de rest erbij sleept?
Jason Statham is kalend en scheert het daarom af.quote:
ach.. mijn kapster maakt er meestal wel weer wat van.. en is leuk om tegen aan te kijkenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Minder kansloos dan alles wat met clevy te maken heeft
My point exactlyquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jason Statham is kalend en scheert het daarom af.
Ik vind het verhaal achter One wel tof. Maar er zijn meer toffe nummers.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Beter is Fuel
[ http://img89.imageshack.us/img89/4382/gimmem.jpg (copy/paste deze link) ]
ja, jij bent ook kalend?quote:
gimme fuequote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het verhaal achter One wel tof. Maar er zijn meer toffe nummers.
Zal denk ik niet heel lang meer duren voor ik er ook aan moet gelovenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet zo erg nog als Statham, maar zo'n kort koppie staat mij perfectquote:
*kijkt even omhoog*quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zal denk ik niet heel lang meer duren voor ik er ook aan moet geloven
Dat laatste nummer is echt een lekker nummer ja, is die voormalig En Vogue zangeres toch?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:34 schreef Ripley het volgende:
Ik vind dit soms lekker:
Maar soms kan ik ook prima naar dit luisteren:
Of naar dit:
Ik heb niet het idee dat dat nog gaat gebeuren, anders had ik al lang kalend moeten zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:25 schreef Royco1 het volgende:
Zal denk ik niet heel lang meer duren voor ik er ook aan moet geloven
Mijn opa was op zijn 21ste al zo kaal als een biljartbal. Hij had alleen verder wel veel haargroei, het zat overal behalve op zijn hoofd.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Inhammen worden hier steeds groter, en het word dunner.
En dat maakt het meteen 100x lekkerderderderquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, hell yeah.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat maakt het meteen 100x lekkerderderder
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, hell yeah.
En dan met die pakken die hij altijd aan heeft. En zo'n lange jas.
Ja bij mij zit het ook in de familie, had verwacht dat ik eerder kaal zou zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn opa was op zijn 21ste al zo kaal als een biljartbal. Hij had alleen verder wel veel haargroei, het zat overal behalve op zijn hoofd.
En toen nam hij op zijn 60ste ineens een toupet.Boy, that was weird.
Het is een hermafrodiet?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:38 schreef Ang3l het volgende:
En dat maakt het meteen 100x lekkerderderder
Een toupet lijkt me nooit een vooruitgangquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn opa was op zijn 21ste al zo kaal als een biljartbal. Hij had alleen verder wel veel haargroei, het zat overal behalve op zijn hoofd.
En toen nam hij op zijn 60ste ineens een toupet.Boy, that was weird.
ik keek naar mezelfquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Inhammen worden hier steeds groter, en het word dunner.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, hell yeah.
En dan met die pakken die hij altijd aan heeft. En zo'n lange jas.
Wist je dat niet?!quote:
Grijs worden zit ook bij me in de familie. Ik wordt dus nu ook al heel erg grijs.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja bij mij zit het ook in de familie, had verwacht dat ik eerder kaal zou zijn.
Een goede pruim of toupetje kan best mooi zijn. Maar ik vind kaal juist vaak wel leuk, zeker als je iemand eerst zonder gaat kent is met altijd wennen (en ziet t er soms belachelijk uit)quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een toupet lijkt me nooit een vooruitgang
* Spezza19 heeft er gelukkig een hoofd voor....quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:37 schreef Ripley het volgende:
dat lijkt me wel lastig voor mannen. Kaal kan best hot zijn, maar je moet er maar net het hoofd voor hebben. Anders zit je er maar mee.
Toen mijn opa ziek was deed hij hem niet meer op. En dan zag hij er weer uit als opa.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Een goede pruim of toupetje kan best mooi zijn. Maar ik vind kaal juist vaak wel leuk, zeker als je iemand eerst zonder gaat kent is met altijd wennen (en ziet t er soms belachelijk uit)
Ik weet dus niet of ik er een hoofd voor heb.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[me=Spezza19] heeft er gelukkig een hoofd voor....
[/me]
Ben er jarenlang bang voor geweest, maar kort haar staat mij prima gelukkig....
ik n heel klein beetje, alleen heb ik n klein plukje haar dat bij mn geboorte.al wit was en nu kreeg ik ineens de opmerking dat ik grijs aan t worden ben.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Grijs worden zit ook bij me in de familie. Ik wordt dus nu ook al heel erg grijs.
zolang jij geen foto's in je fobo hebt mag je ook niet bitchen op anderenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jij bent een redhead toch?
Lijkt mij al erg zat
Maar dat geloof niemand natuurlijkquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik n heel klein beetje, alleen heb ik n klein plukje haar dat bij mn geboorte.al wit was en nu kreeg ik ineens de opmerking dat ik grijs aan t worden ben.klopt, maar dat plukje heeft daar niets mee te maken!
let maar op.. die bijt!quote:
Zelfs dat niet. Alleen mijn sikje en wat verdwaalde sprietjes.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:42 schreef Kluts het volgende:
Grijs worden zit ook bij me in de familie. Ik wordt dus nu ook al heel erg grijs.
Gewoon een keer doen....quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet dus niet of ik er een hoofd voor heb.
Heb het lef nog niet gehad om het te testen.
Ik heb achterop mijn hoofd echt een grijze pluk en verder her en der. Ik vind het verschrikkelijk, want ik verf mijn (van zichzelf al donkerbruine) haar altijd zwart en je ziet het dus binnen 4 weken weer.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Zelfs dat niet. Alleen mijn sikje en wat verdwaalde sprietjes.
Ach, mensen bitchen toch al op mij.... ook zonder foto's....quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
zolang jij geen foto's in je fobo hebt mag je ook niet bitchen op anderen
Mijn vader heeft zijn eigen haarkleur ook gewoon nog, die is 54. Alleen iedereen denkt dat hij het verft, want zijn snor is rossig en zijn haar donker.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:46 schreef Ripley het volgende:
Mijn vader is 60 en die heeft alleen een enkel grijze haar, die heeft nog steeds een volle zwarte haardos. Mijn moeder wordt wel al wta grijzer, maar ook pas sinds haar 45e of zo.
Ja moet het gewoon een keer doenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gewoon een keer doen....
De eerste 3x zeiden de kapsters. "Moet je niet doen, je hebt zulk mooi haar"
En 3x trapte ik daar in.... 4e keer gewoon gezegd; Tondeuse stand 1 graag.....
Het was even wennen... maar nu vind ik het prima
nu nog welquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar dat geloof niemand natuurlijk
Nee, dat denk ik nooit want pruiken sucken. Maar of het aantrekkelijk is varieert wat mij betreft wel. Mijn geliefde heeft overigens niks te klagen, maar die heeft het nu ook veel heel kort omdat het lekker makkelijk bij te houden is.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Bij de meeste hoofden kan kaal wel hoor, heb maar 1 keer iemand gezien waarvan ik dacht: ehhh, doe maar n pruik ofzo...
Mja, heb er ook wel eens over na zitten denken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet dus niet of ik er een hoofd voor heb.
Heb het lef nog niet gehad om het te testen.
Ja, maar wie weet compenseer je nog iets met je uiterlijk. Je hebt het nodigquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, mensen bitchen toch al op mij.... ook zonder foto's....
ravelli?quote:
bazinga!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, maar wie weet compenseer je nog iets met je uiterlijk. Je hebt het nodig
D'Agostino?quote:
d'Agostinoquote:
nou, die vent was ws wèl beter af met.pruik, zijn hoofd was verdeeld in 5 bulten, voor 1, rechts 2, achter 1 en links 1, dat was gewoon echt lelijk. En verder vind ik het dus meestal wèl òf ok, òf aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik nooit want pruiken sucken. Maar of het aantrekkelijk is varieert wat mij betreft wel. Mijn geliefde heeft overigens niks te klagen, maar die heeft het nu ook veel heel kort omdat het lekker makkelijk bij te houden is.
Doet me denken aan foute feestjes rondom mijn 18e verjaardag.quote:
en jij ziet standaard al uit als een stuiterdoosjequote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
d'Agostino![]()
Ik word compleet hyper als ik hem hoor!![]()
![]()
![]()
Bij mij valt er tenminste nog iets te compenserenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, maar wie weet compenseer je nog iets met je uiterlijk. Je hebt het nodig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
Heb er nooit veel aan gevonden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Doet me denken aan foute feestjes rondom mijn 18e verjaardag.
Tuut. Tuutuutuutuu. Tuuutuuutuutuu. Tuutuutuuutuutuutuutututuututut!
Ken je nágááán!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:52 schreef clevy het volgende:
[..]
en jij ziet standaard al uit als een stuiterdoosje
adhd ^ 2quote:
Nee dat ben ik niet, en toen ik dat nog wel was maakte ik me er ook niet druk omquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jij bent een redhead toch?
Lijkt mij al erg zat
ach.. beetje moet een naam hebben.. en de aandoening er van ookquote:
huh?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:54 schreef rival het volgende:
[..]
Nee dat ben ik niet, en toen ik dat nog wel was maakte ik me er ook niet druk om
Anders kun je er niet mee omgaan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:55 schreef clevy het volgende:
[..]
ach.. beetje moet een naam hebben.. en de aandoening er van ook
irritante schijtmuziekquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
d'Agostino![]()
Ik word compleet hyper als ik hem hoor!![]()
![]()
![]()
ik heb niet de illusie dat ik met jou om kan gaanquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Anders kun je er niet mee omgaan?
Dat heeft te maken met het feit dat het pas sinds een aantal jaren gediagnosticeerd wordt en er dus ook een inhaalslag is geweest van volwassen mensen met ADHD. Waarvan nooit eerder die diagnose was gesteld.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:56 schreef HeatWave het volgende:
De hoeveelheid ADHD-patienten is sinds het internet net zo hard gestegen in NL als de dyslecten.
Troost je, je ben lang niet de enige, gelukkig.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:56 schreef clevy het volgende:
[..]
ik heb niet de illusie dat ik met jou om kan gaan
Tsss hw, ze zijn gewoon beter geworden in het stellen van diagnoses.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:56 schreef HeatWave het volgende:
De hoeveelheid ADHD-patienten is sinds het internet net zo hard gestegen in NL als de dyslecten.
Truequote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:56 schreef HeatWave het volgende:
Je ben?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
Troost je, je ben lang niet de enige, gelukkig.
Ja, er werd zoveel gezeurd over D's en T's.... die laten we tegenwoordig dan maar gewoon wegquote:
En dat terwijl die doorgaans juist heel extravert zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:59 schreef Godtje het volgende:
Een dorpsgek noemen we nu ook gewoon een autist
Vroegah, toen kon het plebs nog amper lezen en schrijven...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:00 schreef Kluts het volgende:
Ik denk dat het deels wel zo is dat het leven anno 2011 veel ingewikkelder is dan vroeger.
quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Bij mij valt er tenminste nog iets te compenseren
Iets is wel heel bescheiden gesteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
Hangt van de gek af. In mijn oude dorp heb je inderdaad 1 luidruchtige.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:00 schreef Techno het volgende:
[..]
En dat terwijl die doorgaans juist heel extravert zijn.
Dat. Maar ook bijvoorbeeld in de jaren 80 was je wereld ook nog behoorlijk klein. Echt heel verre reizen maken begon toen misschien een beetje, je had televisie 3 zenders en de krant, en daar haalde je je info vandaan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Vroegah, toen kon het plebs nog amper lezen en schrijven...
er zijn veel meer keuzes te maken, dat maakt onzeker.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:00 schreef Kluts het volgende:
Ik denk dat het deels wel zo is dat het leven anno 2011 veel ingewikkelder is dan vroeger.
Mooie tijdquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Vroegah, toen kon het plebs nog amper lezen en schrijven...
Bij ons had je er vroeger eentje die altijd vroeg of je moest poepen, en of je het puntje al voelde.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hangt van de gek af. In mijn oude dorp heb je inderdaad 1 luidruchtige.
Weer een ander die steeds rare teksten op de straat aan het schilderen is. Die vlucht telkens als een verlegen en schuchter beest.
Alleen maar 3 zenders kennen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat. Maar ook bijvoorbeeld in de jaren 80 was je wereld ook nog behoorlijk klein. Echt heel verre reizen maken begon toen misschien een beetje, je had televisie 3 zenders en de krant, en daar haalde je je info vandaan.
Of de bieb!
Opvallend dat jullie dyslectisch wél altijd foutloos weten te schrijven.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
![]()
TypfoutIk schaam me ernstig
Maar ik ben dyslectisch, dus het mag![]()
![]()
We weten tegenwoordig te veel.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat. Maar ook bijvoorbeeld in de jaren 80 was je wereld ook nog behoorlijk klein. Echt heel verre reizen maken begon toen misschien een beetje, je had televisie 3 zenders en de krant, en daar haalde je je info vandaan.
Of de bieb!
Oeh we hebben ook het kotsvrouwtje. Ongeveer 30 kg en steeds in een papierenzak kotsen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bij ons had je er vroeger eentje die altijd vroeg of je moest poepen, en of je het puntje al voelde.
Serieus.
Ik vind Anouk stom sinds ze Ilse distequote:
Ik kan me nog vaagjes herinneren dat RTL4, of RTL Veronique er kwam. Die dan zogenaamd Luxemburgs waren ofzo, want anders mocht je geen commerciële zender hebben ofzo.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alleen maar 3 zenders kennen.![]()
twee zenders waren er!
I rest my case.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Opvallend dat jullie dyslectisch wél altijd foutloos weten te schrijven.
1989quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kan me nog vaagjes herinneren dat RTL4, of RTL Veronique er kwam. Die dan zogenaamd Luxemburgs waren ofzo, want anders mocht je geen commerciële zender hebben ofzo.
Ik vind Ilse de Lange een provinciaalse frigide kier.quote:
Ja, toen was ik 5/6. En dan had je ook Telekids.quote:
Ja gewoon naar de ikea of de meubelboulevard.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:04 schreef rival het volgende:
vroeger was het ook vast makkelijker om de juiste bank te vinden
Klopt. Maar helaas vaak de nutteloze dingen van boulevard en hart van Nederlandquote:
MI made me roflquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:05 schreef Godtje het volgende:
de lantaarnpalen magnetisch maken zodat je daar je auto kan ophangen.
Dat magquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind Ilse de Lange een provinciaalse frigide kier.
De persoon Anouk heb ik soms inderdaad ook wel eens een beetje een apart gevoel bij ja. Maar ik vind haar muziek wel erg tof, al vanaf het eerste album wat ik op mijn 15e kocht.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat magIk ben er ook geen fan van.
Maar ze heeft wel meer stijl en klasse en aandacht en respect voor haar fans dan die Haagse hoer.
Beide zien er uit als je girl next door... maar bij Anouk alleen als je naast een afkickkliniek voor crackhoeren woont
In het begin waren optredens van Anouk nog wel leuk, maar de laatste jaren op Lowlands is het steeds meer met de desinteresse van La Winehouse .... en dat hekel ik echt.
We hadden eerst Veronique en RTL10?!? van Joop vd Ende.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, toen was ik 5/6. En dan had je ook Telekids.
Anouk Is ook schijt jaloers op Caro Emerald omdat Caro WEL succes heeft in het buitenland.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat magIk ben er ook geen fan van.
Maar ze heeft wel meer stijl en klasse en aandacht en respect voor haar fans dan die Haagse hoer.
Beide zien er uit als je girl next door... maar bij Anouk alleen als je naast een afkickkliniek voor crackhoeren woont
In het begin waren optredens van Anouk nog wel leuk, maar de laatste jaren op Lowlands is het steeds meer met de desinteresse van La Winehouse .... en dat hekel ik echt.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:06 schreef Ang3l het volgende:
de echte telekids.. met carlo en irene en dat donkerharige doosjequote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, toen was ik 5/6. En dan had je ook Telekids.
Ja, wat ik al zei, ik was toen iets jonger.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
We hadden eerst Veronique en RTL10?!? van Joop vd Ende.
De sterren gingen voornamelijk naar de tent van Joop en de halve publieke liepen leeg.
Maar de zender kreeg de machtigingen niet rond en kon niet rekenen op landelijke dekking.
Een mislukking.
Toen samen gegaan want veronique sloeg wel aan maar had de sterren niet. Dat is RTL Veronique geworden. Acties van zet hem op 4 enzo waren er. Dat is RTL4 geworden.
Zo iets uit mijn hoofd
Die stomme Anniko van Santen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:09 schreef clevy het volgende:
[..]
de echte telekids.. met carlo en irene en dat donkerharige doosje
ow.. daar was ik best wel een beetje verliefd op.. heb nog een stripboek liggen met een handtekening van haar er in..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die stomme Anniko van Santen.Ik had toen al een hekel aan haar.
Jaaaaa!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
* Spezza19 durft nu niet meer te zeggen dat ie dat wel een lekker wijf vondquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die vond ik ook niks.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die hele show is briljant.quote:
Ik zag haar laatst nog opsporing verzocht te kijken en dat presenteert zij nu.quote:
Bestaat niet!quote:
quote:Nu pak jij het plankje met de drie gaatjes
Maar er is geen plankje dat moeten ze ook niet schrijven dat het er wel is want er is geen plankje ziet niet te lachen kreng der is geen plankje met drie gaatjes.
Ik zie het toch heel duidelijk god verdome dit is –1½ en dit is – 2 ½
En die bril is drie keer duurder dan dit hele tering stapelbed
Der is geen plankje met drie gaatjes
En opeens herinner je , je dat ene plankje waarbij je dacht goh waar zou dat ene gaatje toch voor zijn.
Nou ja dat is alweer een tijdje geleden hoor
Duiven bij Arnhem had de eerste IKEA. Faalhaasquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja gewoon naar de ikea of de meubelboulevard.
Er was alleen nog maar ikea Amsterdam waar ze volgens youp op zaterdag de lantaarnpalen magnetisch maken zodat je daar je auto kan ophangen.
Ik had het over Nederland schatquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Duiven bij Arnhem had de eerste IKEA. Faalhaas
Ik had juist de indruk dat hij het heel erg leuk vindt om tmobile even af te zeiken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:17 schreef Kluts het volgende:
Ik heb me vroeger wel kapot gelachen toen ik Youp van 't Hek over overlijdensadvertenties hoorde.
Tegenwoordig vind ik het een beetje een zak die zijn werk niet meer leuk vindt.
Vind zijn laatste shows ook niet meer zo geweldig als vroeger.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:17 schreef Kluts het volgende:
Ik heb me vroeger wel kapot gelachen toen ik Youp van 't Hek over overlijdensadvertenties hoorde.
Ja, dat was dan wel weer leuk.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik had juist de indruk dat hij het heel erg leuk vindt om tmobile even af te zeiken.
En dat verdienen ze.
Ditquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:17 schreef Kluts het volgende:
en buckler en ikea en fransen en paprikatelers en en en ...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik had juist de indruk dat hij het heel erg leuk vindt om tmobile even af te zeiken.
En dat verdienen ze.
Diiiit!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:11 schreef El_Matador het volgende:
En nu weekend. Ze mogen allemaal in de stront zakken. Alle 3 mensen die nu nog op kantoor zijn.
Arnhem ligt niet in Nederland?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik had het over Nederland schat![]()
In Zweden waren ze er ook eerder.
Ik vind er een verschil inzitten tussen "Niet politiek correct zijn en je eigen mening geven" en "Domweg blaten om stof te doen opwaaien".quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:09 schreef Ripley het volgende:
Ik vind Anouk wel grappig. Lekker politiek incorrect en niet zo beige
Jochem van Gelder is klant bij mij.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:24 schreef rival het volgende:
ik heb de telefooncentrale bij hekwerk (bedrijf van youp) geplaatst, fucking BN-er hier
zo zijn "hetero" mannen nou eenmaal... niet alleen bij haarquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:23 schreef Ang3l het volgende:
Geen wonder dat die mannen van haar steeds vreemdgaan
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Duiven bij Arnhem had de eerste IKEA. Faalhaas
Anouk is gewoon een ex-internaatkind, en die kinderen komen er zelden echt helemaal goed uit.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind er een verschil inzitten tussen "Niet politiek correct zijn en je eigen mening geven" en "Domweg blaten om stof te doen opwaaien".
Geen wonder dat die mannen van haar steeds vreemdgaan
Ja, die komt uit beneden-leeuwen toch?quote:
telt pas als je d'r hebt liggen krikkenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:25 schreef rival het volgende:
[..]
Renate Verbaan heeft mij aangeraakt
top that
Rip post hier ook (en ik) dus pas op wie je uitdaagt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:25 schreef rival het volgende:
[..]
top that
Maar je hebt gelijk als je de muziek leuk vindt en gewoon blijft luisteren hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Anouk is gewoon een ex-internaatkind, en die kinderen komen er zelden echt helemaal goed uit.
Ik ben vorig jaar naar ze geweest in de HMH. WAT een feest was dat.quote:
Gevoetbald met Edo Ophof.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:25 schreef rival het volgende:
[..]
top that
Ik heb haar dus nog nooit live gezien. Ben altijd te laat met kaarten, en vorig jaar had ik kaarten voor het westerparkconcert, was er treinstoring waardoor ik nooit meer op tijd daar kon zijn en dus voor jan lul die kaarten had.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar je hebt gelijk als je de muziek leuk vindt en gewoon blijft luisteren hoor
Ikzelf krijg altijd een beetje een nasmaak bij het luisteren van muziek van artiesten die ik echt te irritant voor woorden vind. De oude cd's bleeeeer ik echter ook wel vrolijk mee hoor
Ik kan er gewoon slecht tegen als artiesten op het podium stana alsof het ze allemala geen ene zak kan schelen, alsof ze er eigenlijk geen zin in hebben en als ze er uit zien of ze ff de hond uit gaan laten en geen enkele moeite hebben genomen voor hun fans.
Amy Winehouse.
Anouk.
Beide live gezien, de laatste een stuk vaker.
En beide hebben heel erg die neiging.
En dan speelt bij mij persoonlijk wel een beetje in m'n achterhoofd als ik dan weer een nummer van ze hoor.
oke Rip zal er wel over mee kunnen praten maar wat heb jij ermee te maken?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Rip post hier ook (en ik) dus pas op wie je uitdaagt.
we have a winnerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:26 schreef Kluts het volgende:
Ik heb ooit wiet verkocht aan Isabelle Brinkman.
Ja ik helaas niet. Staan nu echt vrij stijf bovenaan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar naar ze geweest in de HMH. WAT een feest was dat.
Robbie Williams´ handje geschudquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:25 schreef rival het volgende:
[..]
top that
Ik schijn ook op haar te lijken.quote:
Ik ben naar bed geweest met Abraxasquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:26 schreef Kluts het volgende:
Ik heb ooit wiet verkocht aan Isabelle Brinkman.
Is echt de moeite, gewoon echt een toffe live-act, die hele zaal was afgeladen en stond volledig op zijn kop.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja ik helaas niet. Staan nu echt vrij stijf bovenaan.
Altijd fijn als je je bn'ers moet uitleggen wie het zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben naar bed geweest met Abraxas
(die van Flamman en Abraxas... die van o.a. the Party Animals)
Ik vind dat een engerd.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Om te slapen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Download dan ook die dvd maar.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is echt de moeite, gewoon echt een toffe live-act, die hele zaal was afgeladen en stond volledig op zijn kop.
Nou ja, het is niet zo dat ze live niet kan zingen. Integendeel, het klinkt goed.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb haar dus nog nooit live gezien. Ben altijd te laat met kaarten, en vorig jaar had ik kaarten voor het westerparkconcert, was er treinstoring waardoor ik nooit meer op tijd daar kon zijn en dus voor jan lul die kaarten had.
Neuh, keiharde seks en toen weer wegwezenquote:
davids en kluivert kwamen bij ons op school een potje doenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gevoetbald met Edo Ophof.
Meer heb ik niet in de aanbieding.
Vandaar dat die muziek van Party Animals altijd zo gay klonkquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh, keiharde seks en toen weer wegwezen
Die man is toch al jaren geen BN-er meer?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Altijd fijn als je je bn'ers moet uitleggen wie het zijn.
Jij hebt God gezienquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:31 schreef Ripley het volgende:
Ik heb een kopje koffie gedronken met en drie zoenen gekregen van Morgan Freeman
Ze treed zelden op. Ze heeft er een hekel aan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, het is niet zo dat ze live niet kan zingen. Integendeel, het klinkt goed.
Maar ze staat er als een arrogante ongeinteresseerde zak aardappelen bij, alsof het een saaie routine is die ze weer ff moet doen voor wat geld.
Nee daar kan ik niet tegen op.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:32 schreef rival het volgende:
[..]
davids en kluivert kwamen bij ons op school een potje doen
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vandaar dat die muziek van Party Animals altijd zo gay klonk
Zo rond 1994/95 kon je gewoon naar het leidse gaan (palladium bijvoorbeeld) en biertje met ze doen op een willekeurige dag ongeveerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:32 schreef rival het volgende:
[..]
davids en kluivert kwamen bij ons op school een potje doen
maar die naam kennen we denk ik allemaal wel.. tenminste....quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die man is toch al jaren geen BN-er meer?
Die is van een aantal generaties terug!
Ik heb geen idee of ie uberhaubt nog iets doet eigenlijk.
Zondag of maandagavondquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo rond 1994/95 kon je gewoon naar het leidse gaan (palladium bijvoorbeeld) en biertje met ze doen op een willekeurige dag ongeveer
Dat straalt er ook enorm vanaf.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze treed zelden op. Ze heeft er een hekel aan.
toen was het ook, dankzij "onze" training hebben ze dé Cup gewonnenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo rond 1994/95 kon je gewoon naar het leidse gaan (palladium bijvoorbeeld) en biertje met ze doen op een willekeurige dag ongeveer
Flink aantal rookte ook gewoon. En onder van Gaal was het geloof ik winnen is dag erna vrij.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:35 schreef rival het volgende:
[..]
toen was het ook, dankzij "onze" training hebben ze dé Cup gewonnen
was ik toen ook maar iets ouder zodat ik het me allemaal beter kon herinneren!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Flink aantal rookte ook gewoon. En onder van Gaal was het geloof ik winnen is dag erna vrij.
Dus veel vrij op maandag. Niet winnen is trainen.
Ze hebben dat seizoen niet verloren dus dat was makkelijk.
Kluivert heeft bij me in de klas gezeten, maar met de rest van die generatie heb ik wel eens wat gedronken op het leidse ja. Davids was de oude buurjongen van mijn ex, maar ook de gasten van vitesse, de tweeling de nooijer, rijkaard en John de Wolff kwamen er vaak. En pierre van Hooijdonckquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Meestal wel na de wedstrijd ja (en/of vrije dag).
Off season nog wat vaker.
Rijkaard zat ook vaak bij ons op het strand. Aardige kerel.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kluivert heeft bij me in de klas gezeten, maar met de rest van die generatie heb ik wel eens wat gedronken op het leidse ja. Davids was de oude buurjongen van mijn ex, maar ook de gasten van vitesse, de tweeling de nooijer, rijkaard en John de Wolff kwamen er vaak. En pierre van Hooijdonck
Patrick rookte toen toch ook?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kluivert heeft bij me in de klas gezeten, maar met de rest van die generatie heb ik wel eens wat gedronken op het leidse ja. Davids was de oude buurjongen van mijn ex, maar ook de gasten van vitesse, de tweeling de nooijer, rijkaard en John de Wolff kwamen er vaak. En pierre van Hooijdonck
Ik heb voor Cor en de neus gewerkt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:42 schreef rival het volgende:
oke en nu crimineel nederland, iemand met klaas een biertje gedronken?
De scooter van de neus is nu van een vriend van me.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:42 schreef rival het volgende:
Oeps. sorry, ik wou een quote aanpassen, verkeerde knopjequote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:45 schreef Spezza19 het volgende:
Venus Williams op Wimbledon.....dat dat mag!!!!
Ach, met die aanpassing kan ik mij ook vindenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oeps. sorry, ik wou een quote aanpassen, verkeerde knopje.
Wel met Cor van Hout!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:42 schreef rival het volgende:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb voor Cor en de neus gewerkt.![]()
Toen ze nog vrienden waren.
weet ik meteen hoe jullie aan het geld kwamen om met BN-ers mee te drinkenquote:
Mijn baas betaalt het als ik wat drink met een BN-erquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:51 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
weet ik meteen hoe jullie aan het geld kwamen om met BN-ers mee te drinken
Bij mij was de drank gewoon gratis.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:51 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
weet ik meteen hoe jullie aan het geld kwamen om met BN-ers mee te drinken
je pimp?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn baas betaalt het als ik wat drink met een BN-er
moet er alleen trots op zijn als ze jou ook willen kennen en je niet alleen voor de bekende naam bent gaan drinkenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:53 schreef HeatWave het volgende:
Drinken met "BNérs" heb ik vaak zat gedaan, maar of ik er nou trots op moet zijn.
Henny Huisman
Richard Krajicek+vrouw
Ruud gullit
Harmen Siezen
Willeke Alberti
gaston
Winston gerstdinges...
wel stoer was het ontmoeten van Clinton en WA van Buuren. En Mandela, maar die heb ik niet gesproken toen.
Gast van Whale Wars is wel ok IRL.
Oh, heb geknuffeld met Katja Schuurman.
Bonfire?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:58 schreef Samzz het volgende:
Ik heb alleen maar beroemde paardenmensen ontmoet
waarom je al die dingen daarvoor dan opnoemt is mij een raadsel, Baas!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:53 schreef HeatWave het volgende:
Oh, heb geknuffeld met Katja Schuurman.
De slager?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:58 schreef Samzz het volgende:
Ik heb alleen maar beroemde paardenmensen ontmoet
dan wel trots op zijn?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:56 schreef clevy het volgende:
[..]
moet er alleen trots op zijn als ze jou ook willen kennen en je niet alleen voor de bekende naam bent gaan drinken
Opbouwen tot de climaxquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:59 schreef rival het volgende:
[..]
waarom je al die dingen daarvoor dan opnoemt is mij een raadsel, Baas!
pff.. dan weet ik er ook nog wel een.. maar heb niet zo'n noodzaak die te noemenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opbouwen tot de climax.
Die is trouwens echt verschrikkelijk aardig IRL, hele tijd mee staan praten op onze borrel en toen ze wegging knuffelde ze me, daar heeft men het nu nog over soms.
Die ook jaquote:
En 1 van mijn beste vriendjes destijds is/was stiefbroer van Bart de Graaf dus die zagen we ook wel.quote:
kijk, en dàt is nou typisch de reactie van iemand die nooit iets meemaakt!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:56 schreef clevy het volgende:
[..]
moet er alleen trots op zijn als ze jou ook willen kennen en je niet alleen voor de bekende naam bent gaan drinken
En hij wilde je niet neuken?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb getafelvoetbald tegen de Party Animals.
nah.. ken wel bn-ers.. maar om daar nou zo over op te scheppen..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
kijk, en dàt is nou typisch de reactie van iemand die nooit iets meemaakt!
Datquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:03 schreef clevy het volgende:
[..]
nah.. ken wel bn-ers.. maar om daar nou zo over op te scheppen..
Ja van de tv is toch anders he.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:03 schreef clevy het volgende:
[..]
wat?quote:
nee.. irlquote:
Ja idd, enorm patsen zeg!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:03 schreef clevy het volgende:
[..]
Dat is toch geen opscheppen man!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:03 schreef clevy het volgende:
[..]
Nou, hij wilde wel degelijk meer dan dat ik wilde hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:56 schreef clevy het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is toch geen opscheppen man!
nee precies.. was dat niet van plan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat het gewone mensen zijn ... ze hebben alleen een beroep gekozen waarmee je heel bekend kan wordenquote:
ach praat je over jantje van om de hoek, dan vertel je iets. praat je over een BN-er dan ben je aan het opscheppenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Welkom op FOK!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij bent echt niet heel erg goed sociaal onderlegd he?
wil je zeggen, dat die mensen ook poepen en soms een ochtendhumeur hebben?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat het gewone mensen zijn ... ze hebben alleen een beroep gekozen waarmee je heel bekend kan worden
waarom? teasers zijn een beproefde marketing truc.. niet dat ik in marketing zit..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij bent echt niet heel erg goed sociaal onderlegd he?
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:09 schreef Samzz het volgende:
Oh en ik heb Paul de Leeuw en Marco Borsato ontmoet
en net wist je alleen nog paardenmensen te noemen he, patserquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:09 schreef Samzz het volgende:
Oh en ik heb Paul de Leeuw en Marco Borsato ontmoet
true.. maar ik schep er niet over op.. jij hebt gewoon goed gekekenquote:
Er werd niet gepatstquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:08 schreef clevy het volgende:
[..]
waarom? teasers zijn een beproefde marketing truc.. niet dat ik in marketing zit..
en ik haalde slechts andermans ge-pats onderuit.. wil niet zeggen dat ik er tegen op hoef te bieden
Dat je me totaal niet begrijpt bewijst mn punt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:08 schreef clevy het volgende:
[..]
waarom? teasers zijn een beproefde marketing truc.. niet dat ik in marketing zit..
en ik haalde slechts andermans ge-pats onderuit.. wil niet zeggen dat ik er tegen op hoef te bieden
Ja, en ook zij hebben een badhairday (al hebben ze daarvoor meestal een haarstylist) en vreetbuien (kok helpt dat soms in toom te houden)quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:08 schreef rival het volgende:
wil je zeggen, dat die mensen ook poepen en soms een ochtendhumeur hebben?
ik begrijp mensen sowieso nietquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat je me totaal niet begrijpt bewijst mn punt.
Ja nou, ik probeer 't te verdringenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:10 schreef rival het volgende:
[..]
en net wist je alleen nog paardenmensen te noemen he, patser
Wie is dat?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:11 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet een beetje overgeven
Oj, wie is dat?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:11 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet een beetje overgeven
nou dan kunnen we net zo goed stoppen met patsenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, en ook zij hebben een badhairday (al hebben ze daarvoor meestal een haarstylist) en vreetbuien (kok helpt dat soms in toom te houden)
Jochie, als het onderwerp "welke BNérs ken je" is, dan is antwoord op die vraag geven geen patsen, dui-de-lijk of moet ik je doorverwijzen naar ONZ voor een paint?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:10 schreef clevy het volgende:
[..]
true.. maar ik schep er niet over op.. jij hebt gewoon goed gekeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |