SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Jochie, als het onderwerp "welke BNérs ken je" is, dan is antwoord op die vraag geven geen patsen, dui-de-lijk of moet ik je doorverwijzen naar ONZ voor een paint?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:10 schreef clevy het volgende:
[..]
true.. maar ik schep er niet over op.. jij hebt gewoon goed gekeken
ja koel een paint! hit me!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jochie, als het onderwerp "welke BNérs ken je" is, dan is antwoord op die vraag geven geen patsen, dui-de-lijk of moet ik je doorverwijzen naar ONZ voor een paint?
zegt niets over mentale leeftijdquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:16 schreef rival het volgende:
[..]
kijk die fout maakte ik ook, hij is van '77 hoor
ik dacht dat we er nooit kwamenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:21 schreef -Engel- het volgende:
@Rival: patsen mag..... maar beter doen met je auto denk ik![]()
Jij hebt een beter geheugen dan ikquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... en ik zou nog een keertje mee mogen
Correctquote:
Die heeft wel vaker lelijke foto'squote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:28 schreef Samzz het volgende:
Er staat wel een hele lelijke foto van Yolanthe op de voorpagina van de spits
Ze heeft een slechte smaak in mannen. Verder vind ik dr wel leuk eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:31 schreef HeatWave het volgende:
ja, en zo ongeveer achtmiljard fotos waar 90% van de vrouwen stikjaloers op worden.
En daarom snap ik niet dat net die op de voorpagina staat.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:31 schreef HeatWave het volgende:
ja, en zo ongeveer achtmiljard fotos waar 90% van de vrouwen stikjaloers op worden.
De persoon die dat mocht bepalen was dus een wijf.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
En daarom snap ik niet dat net die op de voorpagina staat.
Natuurlijk... daar ben ik vrouw voorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:31 schreef HeatWave het volgende:
Ze heeft ook nog eens een lelijke glitterjurk aan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:33 schreef L-E het volgende:
[..]
De persoon die dat mocht bepalen was dus een wijf.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze heeft ook nog eens een lelijke glitterjurk aan.
Het moet idd een vrouw zijn geweest
bewijs?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:38 schreef Samzz het volgende:
Ik ben overigens ook totaal niet fotogeniek. Het is ernstig
De 3 miljard foto's die ik weg heb gegooidquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:38 schreef Samzz het volgende:
Ik ben overigens ook totaal niet fotogeniek. Het is ernstig
ligt aan de fotograafquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kunnen we elkaar n hand geven...
Alleen op de webcam kan ik fatsoenlijke foto maken, dan zie ik hoe ik kijk...
[..]
Zelfs dan. Ik lach altijd heel nepquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kunnen we elkaar n hand geven...
Alleen op de webcam kan ik fatsoenlijke foto maken, dan zie ik hoe ik kijk...
[..]
ja, vraag n vrouw om fotos waar ze slecht op staat...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
De 3 miljard foto's die ik weg heb gegooid
Roeien?quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, vraag n vrouw om fotos waar ze slecht op staat...
ik moet morgen roeien in n boot.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Roeien?
Ik ga zo roeien op de sportschool.
Veel Succes!!!!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik moet morgen roeien in n boot.
N wedstrijd ook nog..
Alle vrouwen zijn ziek.....quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:46 schreef Samzz het volgende:
[..]!
Morgen maar eens de stad in. Tijd voor nieuwe schoenen en lingerie. De Hunkemoller heeft uitverkoop
Hoe dat zo?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik moet morgen roeien in n boot.
N wedstrijd ook nog..
Dus je gaat je rekening weer plunderenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:46 schreef Samzz het volgende:
[..]!
Morgen maar eens de stad in. Tijd voor nieuwe schoenen en lingerie. De Hunkemoller heeft uitverkoop
Onzin.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn ziek.....
Koopziek.....
Ik ga niet belachelijk veel uitgeven.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus je gaat je rekening weer plunderen
Vanuit mn werk.quote:
Een vrouw koopt nooit wat ze nodig heeft.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga niet belachelijk veel uitgeven.Uitverkoop he, gewoon wat ik nodig heb.
Dit weekend is hier in de stad ook zo'n roeiding. Toevallig dezelfde?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vanuit mn werk.
Ze kwamen iemand tekort en hebben mij gevraagd. Weinig keus, want ze zouden me gewoon vasttapen met ductape.
Jawel, voor elk jurkje 1 paar schoenenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een vrouw koopt nooit wat ze nodig heeft.
Niemand heeft 30 paar schoenen nodig.
Ik heb dan ook geen 30 paar schoenen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een vrouw koopt nooit wat ze nodig heeft.
Niemand heeft 30 paar schoenen nodig.
ik weet t niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit weekend is hier in de stad ook zo'n roeiding. Toevallig dezelfde?
Haha lachen toch... Ben je een beetje sportief?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vanuit mn werk.
Ze kwamen iemand tekort en hebben mij gevraagd. Weinig keus, want ze zouden me gewoon vasttapen met ductape.
bij vlagen, niet zoveel als zou moetenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Haha lachen toch... Ben je een beetje sportief?
Roeien is trws super zwaar
Baywatch.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus als ik vanavond verdrink kom je me niet redden in je baywatch badpak?
Betekend dat dat je me wel komt redden, na eerst in slowmotion over het strand gerend te hebben?quote:
Beltegoed?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Eerst over de brug komen met dat beltegoed.
Rennen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Betekend dat dat je me wel komt redden, na eerst in slowmotion over het strand gerend te hebben?
quote:
Dag lieve mensenquote:
Autoquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:05 schreef Samzz het volgende:
Twee uur vertraging. Kut NSWat waren de afgelopen weken klote qua vertragingen... In totaal een hele dag.
Ik ben de trein zo zat he
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:10 schreef Samzz het volgende:
Nou, de afgelopen twee weken waren verschrikkelijk
Dit is niet goed voor 't imago van de NS.
Welk imago?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:10 schreef Samzz het volgende:
Nou, de afgelopen twee weken waren verschrikkelijk
Dit is niet goed voor 't imago van de NS.
quote:
Snap ikquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
vriendin van me is crew daar. Jaloers
en foto nemen als bewijs van t aaien zekerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb 'r de opdracht gegeven om de zanger van Hurts even te aaien.
welk soort?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:09 schreef xFriendx het volgende:
Ah...eindelijk. Een koud biertje. Vanochtend gewerkt, vanmiddag laminaat gelegd op de overloop (en als dank voor lenen decouperzaag van pa even in z'n huis wat schoongemaakt).
Wat smaakt bier toch hemels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |