Ja wat virtuele rijkdom niet met een mens kan doen.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:27 schreef Dick.Eaten het volgende:
wat een gekken in dit topic
ontsnapt uit psychiater kliniek allemaal
Je begrijpt dat een belastingvoordeel iets anders is als een subsidie?quote:Op zondag 26 juni 2011 01:35 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
kost wel 15 miljard per jaar die subsidie
Nee, leg eens uit?quote:Op maandag 27 juni 2011 09:39 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Je begrijpt dat een belastingvoordeel iets anders is als een subsidie?
Het is geen belastingvoordeel maar men gebruikt het loonbelastingspercentage om de HR af te kunnen trekken.quote:Op maandag 27 juni 2011 09:39 schreef Trommeldaris het volgende:
Je begrijpt dat een belastingvoordeel iets anders is als een subsidie?
Ja gezond man, maar de Nederlander heeft daardoor wel de hoogste schulden pp ter wereld. En de Nederlander is ook niet meer spaarzaamquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee hoor.
Dankzij de HRA hebben we tenminste een gezonde woningmarkt en geen last van Amerikaanse taferelen.
Haha, ik dacht precies hetzelfde.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:15 schreef mane het volgende:
Als Verhagen zegt dat ik vooral iets moet doen, dan heb ik zo'n vaag vermoeden dat ik het juist beter niet kan doen.
Dat dus.. wist helemaal niet dat de overdrachtsbelasting misschien afgeschaft werd?quote:Op zondag 26 juni 2011 01:15 schreef mane het volgende:
Als Verhagen zegt dat ik vooral iets moet doen, dan heb ik zo'n vaag vermoeden dat ik het juist beter niet kan doen.
Het zou te logisch zijn, dat gaan onze politici dus nooit doen.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:42 schreef PP. het volgende:
Dat dus.. wist helemaal niet dat de overdrachtsbelasting misschien afgeschaft werd?
Wat is er nou mooier dan een belasting op iets wat eigenlijk geen economische activiteit is maar wel een hoop geld in om gaat, waar mensen hun gedrag niet op kunnen aanpassen en dus die belasting ontlopen, en die volautomatisch en gratis geind worden door twee andere partijen in het HRA-complot, de notarissen en de banken.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:52 schreef eleusis het volgende:
[..]
Het zou te logisch zijn, dat gaan onze politici dus nooit doen.
Een verhuisbelasting en een leensubsidie, je moet er maar op komen.
Dat is juist de kern van een piramidespel: jij mag als onderklasse even meespelen in het spel van de rijken, maar wel op een instabiel vehikel. Als de elite haar winst heeft gepakt, ramt men snoeihard dat vehikel onder je bips vandaan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het is nog altijd beter dan dat een huis kopen slechts voor elite is. Banken die meer leningen gaat weigeren, niemand durft te kopen door de hoge kosten. Nee jonge, dat is natuurlijk gezond!!!
Dat dus,quote:Op maandag 27 juni 2011 10:42 schreef PP. het volgende:
[..]
Dat dus.. wist helemaal niet dat de overdrachtsbelasting misschien afgeschaft werd?
Ontsnapt? We hebben hier gewoon internet hoor.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:27 schreef Dick.Eaten het volgende:
wat een gekken in dit topic
ontsnapt uit psychiater kliniek allemaal
De middenklasse die toch al geen voordeeltje heeft moet misschien maar eens stoppen met werken en een uitkering met een sociale huurwoning aanvragen.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:04 schreef AgentMoloch21 het volgende:
Afschaffen die HRA. Alle schooiers die daar gebruik van maken gaan maar mooi op hun eigen kosten wonen. Belachelijk dat middenklasse arbeiderstuig het bijna voor elkaar krijgt het land op zijn knieën te krijgen; afschaffen die belachelijke regeling voor uitzuigers.
En de huurders die moeten jouw teruggaaf maar ophoesten ??quote:Op maandag 27 juni 2011 12:21 schreef Revolution-NL het volgende:
Zonder (welvarende) middenklasse is het heel snel afgelopen met de economie, werkgelegenheid en verzorgingsstaat.
Je zou zeggen dat het niet uitmaakt maar dan moeten ze die 15 miljard wel teruggeven aan de burgers.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:03 schreef capricia het volgende:
Hra afschaffen is niets minder dan een belastingverhoging.
Wie zegt dat die middenklasse nu al niet in sociale huurwoningen woont (zonder huursubsidie)?quote:Op maandag 27 juni 2011 12:21 schreef Revolution-NL het volgende:
De middenklasse die toch al geen voordeeltje heeft moet misschien maar eens stoppen met werken en een uitkering met een sociale huurwoning aanvragen.
Eens kijken hoe snel dit land kapot is
Zonder (welvarende) middenklasse is het heel snel afgelopen met de economie, werkgelegenheid en verzorgingsstaat.
Een middenklasser of te wel Jan Modaal heeft helemaal niks in een sociale huurwoning te zoeken.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:35 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Wie zegt dat die middenklasse nu al niet in sociale huurwoningen woont (zonder huursubsidie)?
Nee, HRA is lekker sociaal voor die arme minima die jij zogenaamd wil beschermen.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:40 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Modaal verdienende burgers die sociale huurwoningen bezet houden om de 3de vakantie te betalen zijn ronduit asociaal bezig.
De HRA vloeit indirect weer terug in de economie. Dat is iets waar we allen profijt van hebben.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:07 schreef BertV het volgende:
[..]
Nee, HRA is lekker sociaal voor die arme minima die jij zogenaamd wil beschermen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |