Neem ze gewoon mee danquote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:32 schreef Ewelina het volgende:
Bah, het is volgens mij eigenlijk te koud voor mijn rode peeptoes maar ik wil ze aanZe staan zo mooi onder dat jurkje!
Ga ik ook doenquote:
Tof!!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:59 schreef Probability het volgende:
ik mag alleen een half jaar naar het buitenland als ik geen studieachterstand heb. daar ga ik voor!!!
Als ik mn heels aanheb heb ik altijd slippers in mijn tasquote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:52 schreef Ewelina het volgende:
Ik mijn nieuwe jurkje, maar dat hadden jullie vast wel al door
Dan kunnen jullie me IRL complimentjes geven!quote:
Ik ook en sneakers..quote:
Nope, we vallen samen uit de toonquote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mooi, val ik iig niet uit de toon.
Als we er maar genoeg in gieten bij uniek, komen er vast wel wat mooie plaatjesquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:05 schreef MarMar het volgende:
* MarMar verwacht wel leuke foto's morgen
ˆˆquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:05 schreef MarMar het volgende:
* MarMar verwacht wel leuke foto's morgen
ja! En hij ligt nu in de container in de Milieustraat! Nu via de Gamma, de wasstraat en de Ah weer naar huis!quote:
Dat is de moeite! Ik hoop heel erg voor ze dat het een beetje opdroogd vandaag.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 08:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
110,160 of 200.
Ze rijden 160.
Echt het plenst hier
Ben uitstekend zelf in staat om mijzelf vol te gietenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als we er maar genoeg in gieten bij uniek, komen er vast wel wat mooie plaatjes.
^^quote:
Hee dat probeer ik ook!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:01 schreef _aurum_ het volgende:
oh en meh, ik probeer hier een paprikaplantje te laten groeien....lukt niet zo goed, ga ik vanmiddag kijken zit ie _helemaal_ onder de bladluis
Maar eens uitvogelen hoe ik dat op moet lossen.
Dat vind ik heel verstandig van je!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:25 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
^^
Mo ik weet niet hoe het inmiddel met jullie auto zit, maar ik wacht even tot ik mijn belastinggeld heb, vind het niet handig van mezelf om geld uit te geven dat ik momenteel niet eens bezit![]()
Dat is stom!quote:Ik zou meedoen aan een loop van 10 km maar heb voor de derde keer op rij (!) last van mijn keel/hoesten etc. Heb de hele nacht dus weer geen oog dicht gedaan![]()
Dat zou ik ook stom vinden. Maar gelukkig vindt ie jou veel leuker en ligt ie vannacht weer in hetzelfde bed als jij.quote:En vriendje is nu met zijn ex afspreken,ze zouden samen intentingen halen en dat vind ik niet leuk
Hij staat gewoon in een potje bij het keukenraamquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:36 schreef Muis006 het volgende:
Hou je het warm genoeg?
Paprikaplanten moeten erg warm blijven, maar ze hebben ook frisse lucht nodig. Als je bijv. een broeikas hebt is dat ideaal, dan kan je een raampje open zetten overdag.
Nee, geen idee hoe het komt, ga vrijdag dan ook maar even naar de HA.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat vind ik heel verstandig van je!
[..]
Dat is stom!Enig idee hoe het komt?
Gaat het lopen verder wel goed?
[..]
Dat zou ik ook stom vinden. Maar gelukkig vindt ie jou veel leuker en ligt ie vannacht weer in hetzelfde bed als jij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |