Hahaha, nou ik ga geen foto plaatsen en zo stuk ben ik tegenwoordig niet meer van haar hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:36 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik ben echt ontzettend benieuwd hoe Marks zus eruit ziet, aangezien je vaker opmerkingen over d'r maakt.
PM mag ook hoor, ik ben heel goed in keurenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha, nou ik ga geen foto plaatsen en zo stuk ben ik tegenwoordig niet meer van haar hoor. Maar soms vind ik het leuk om er for old time's sake een opmerking over te maken, maar dat geloven jullie vast niet
.
De enige foto die ik heb is oud en tegenwoordig ziet ze er beter uitquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:38 schreef Rituals het volgende:
[..]
PM mag ook hoor, ik ben heel goed in keuren![]()
.
Waar staat de m voor in ivm?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:43 schreef Blurred86 het volgende:
ik zou twee jaar terug met kerst naar Marokko maar toen werd onze vlucht gecancelled ivm met heel veel sneeuwbinnenkort toch echt maar eens een tweede poging wagen!
ik woon op 6 hoog. Dan moet ik ze beneden gaan verzamelen en boven loslatenquote:
Alsof jij daar last van hebtquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:33 schreef motorbloempje het volgende:
Fileom half 11, op de A50 bij Ewijk
![]()
SPOILER: reactie op dat ik ga bbq-en met vrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:53 schreef loveli het volgende:
Ghehe.SPOILER: reactie op dat ik ga bbq-en met vrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik hoop dat het snel beter gaan XM!Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
110,160 of 200.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 08:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Leuk Mi! Hoe ver is Limburgs mooiste?
Hier nu regen.Maar alles wat nu valt kan later niet vallen!
Ohh ik ook, ik moet eruit man, ik heb gewoon mn ontbijt opgegeten in bed..quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:51 schreef motorbloempje het volgende:
boh..
wasmachine van z'n plek gehaald.. viesch![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |