Daar zat ik inderdaad ook net aan te denken, ik had sla en tomaat/komkommer/augurk in mijn salade maar ik heb opzich nog wel zin in wat anders. Misschien trek ik ff een potje boontjes openquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Siral, netjes.. Lukt het nog om wat groente weg te werken?
Dit weekend dus bbq, donderdag wokken, vrijdag griek, zaterdag mexicaans, zondag wokken.. en 2 x hotelontbijt dus...
Misschien gebeurt dat ook wel?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:52 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga dit weekend naar mijn ouders en die kopen altijd in alsof de wereld vergaat als we langskomenstukje taart, toastjes, heerlijk eten en drinken, lekker ontbijt.. Zuslief en ik hebben al gezegd dat dat wel een keer wat minder mag
Nu weet je een beetje hoe ik me op werkdagen voelquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Er stappen net 20 schoolmeisjes de trein in! Wat een kippenhok!
Dat de wereld vergaat of dat ze wat minder inkopen? Ik hoop dat laatste, jaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Misschien gebeurt dat ook wel?.
En leuk!. Ik wil ook weer een keer naar m'n ouders. En dan patat van 't Hoekje eten
+ 1 voorspelbaar.
maar jij fietst toch wel naar je werk toe?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nu weet je een beetje hoe ik me op werkdagen voel.
Dat wel, maar óp het werk is het vaak een kippenhokquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
maar jij fietst toch wel naar je werk toe?
Ow, ik dacht al. Zijn ze bij jou ook.allemaal gekleed in feestelijke jurkjes?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat wel, maar óp het werk is het vaak een kippenhok.
Nee, niet bepaaldquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ow, ik dacht al. Zijn ze bij jou ook.allemaal gekleed in feestelijke jurkjes?
Sevillaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Stad.
Echt zo'n leuk mediterraans stadje met lekker eten en drinken.
Is er veel moois te zien in Sevilla?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:13 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Sevillaen het eten daar, oh my
en goedkoop ook
Ik ben er niet!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ow, ik dacht al. Zijn ze bij jou ook.allemaal gekleed in feestelijke jurkjes?
jaa! het is niet zo'n heel grote stad dus langer dan een dag of 4 zou ik er niet heengaan denk ik, maar ik vond het een van de mooiste steden die ik bezocht heb en de sfeer is erg relaxedquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Is er veel moois te zien in Sevilla?
Wel een goeie tip op zich, maar eens even onderzoeken binnenkortquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:30 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
jaa! het is niet zo'n heel grote stad dus langer dan een dag of 4 zou ik er niet heengaan denk ik, maar ik vond het een van de mooiste steden die ik bezocht heb en de sfeer is erg relaxedEr is een kathedraal en een moors kasteel en een boel mooie parken en nog wat musea en een bull fighting arena en ehm vast nog meer maar ik weet het niet zo goed meer
Hmm even gechecked waar het ligt, helaas niet in de buurt van Barcelona, anders konden we combinerenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:30 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
jaa! het is niet zo'n heel grote stad dus langer dan een dag of 4 zou ik er niet heengaan denk ik, maar ik vond het een van de mooiste steden die ik bezocht heb en de sfeer is erg relaxedEr is een kathedraal en een moors kasteel en een boel mooie parken en nog wat musea en een bull fighting arena en ehm vast nog meer maar ik weet het niet zo goed meer
Volgens mij wel jaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:11 schreef Goodbye het volgende:
Ik snap er werkelijk niks meer van Ewelina, naar mijn idee heb je de laatste tijd al heel veel brieven e.d. moeten versturen en je hebt toch ook al (positief) antwoord gehad. Of haal ik nu dingen door elkaar?
Tofquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Voor degenen die naar Zuidelijk Spanje op vakantie gaan:
http://www.nrc.nl/inbeeld(...)-straten-van-juzcar/
[ afbeelding ]
http://www.nrc.nl/inbeeld/2011/06/11/de-smurfen-komen-eraan/
[ afbeelding ]
Ja! Idd! Alhoewel Chefchaouen wel veel lichter blauw is volgens mij.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:23 schreef Rituals het volgende:
[..]
Tof. Al dat blauw doet me denken aan Chefchaouen.
Ja, leuk idee!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ja! Idd! Alhoewel Chefchaouen wel veel lichter blauw is volgens mij.
Ik vind het iig wel een tof idee dat ze het dorpje speciaal voor die première helemaal blauw geverfd hebben.
In 2009 zo (spoiler wegens grote foto's)quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Cool! In 2003 zagen ze er zo uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Klopt!!!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mooi land he?!![]()
En ik ben echt zulke leuke, lieve en aardige mensen tegen gekomen daar.En ze hadden allemaal een neefje in Rotterdam Zuid.
Jaaa!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mooi land he?!![]()
En ik ben echt zulke leuke, lieve en aardige mensen tegen gekomen daar.En ze hadden allemaal een neefje in Rotterdam Zuid.
Inderdaad, daar was ik ook niet zo kapot van, maar dat was meer in de toeristische gedeeltes van de grotere steden. Daar riepen ze ook net iets te vaak hoeveel kamelen ze voor je over haddenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
En "kijken kijken niet kopen" en "allemachtig tachtig prachtig" zeggen.
Dat vond ik wel wat minder overigens.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:02 schreef Rituals het volgende:
[..]
Inderdaad, daar was ik ook niet zo kapot van, maar dat was meer in de toeristische gedeeltes van de grotere steden. Daar riepen ze ook net iets te vaak hoeveel kamelen ze voor je over hadden. Dat is één keer grappig, maar daarna gaat het vervelen.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:18 schreef V1z0R het volgende:
Hoezo is het geen TNT meer? Wat staat er dan op die oranje/witte busjes?
Ik ben echt bejaard volgens mij...
Coco, heb je het hotel wel gevraagd of hun WC's zijn berekend op die 1,1kilo aan toiletbruiner van jou?
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:02 schreef Rituals het volgende:
[..]
Inderdaad, daar was ik ook niet zo kapot van, maar dat was meer in de toeristische gedeeltes van de grotere steden. Daar riepen ze ook net iets te vaak hoeveel kamelen ze voor je over hadden. Dat is één keer grappig, maar daarna gaat het vervelen.
Eén kameel? Oei!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Hahahaha, Marks zwager kreeg in Tunesië de vraag of hij z'n vrouw (Marks zus dus
) wilde ruilen voor een kameel
![]()
.
Eentje?!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Hahahaha, Marks zwager kreeg in Tunesië de vraag of hij z'n vrouw (Marks zus dus
) wilde ruilen voor een kameel
![]()
.
Of hij had maar 1 kameel, dus hij gaf Mark eigenlijk alles wat 'ie hadquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die Tunesiër had gewoon geen verstand van kwaliteit.
Ik ben echt ontzettend benieuwd hoe Marks zus eruit ziet, aangezien je vaker opmerkingen over d'r maaktquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die Tunesiër had gewoon geen verstand van kwaliteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |