Tofquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Voor degenen die naar Zuidelijk Spanje op vakantie gaan:
http://www.nrc.nl/inbeeld(...)-straten-van-juzcar/
[ afbeelding ]
http://www.nrc.nl/inbeeld/2011/06/11/de-smurfen-komen-eraan/
[ afbeelding ]
Ja! Idd! Alhoewel Chefchaouen wel veel lichter blauw is volgens mij.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:23 schreef Rituals het volgende:
[..]
Tof. Al dat blauw doet me denken aan Chefchaouen.
Ja, leuk idee!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ja! Idd! Alhoewel Chefchaouen wel veel lichter blauw is volgens mij.
Ik vind het iig wel een tof idee dat ze het dorpje speciaal voor die première helemaal blauw geverfd hebben.
In 2009 zo (spoiler wegens grote foto's)quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Cool! In 2003 zagen ze er zo uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Klopt!!!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mooi land he?!![]()
En ik ben echt zulke leuke, lieve en aardige mensen tegen gekomen daar.En ze hadden allemaal een neefje in Rotterdam Zuid.
Jaaa!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mooi land he?!![]()
En ik ben echt zulke leuke, lieve en aardige mensen tegen gekomen daar.En ze hadden allemaal een neefje in Rotterdam Zuid.
Inderdaad, daar was ik ook niet zo kapot van, maar dat was meer in de toeristische gedeeltes van de grotere steden. Daar riepen ze ook net iets te vaak hoeveel kamelen ze voor je over haddenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
En "kijken kijken niet kopen" en "allemachtig tachtig prachtig" zeggen.
Dat vond ik wel wat minder overigens.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:02 schreef Rituals het volgende:
[..]
Inderdaad, daar was ik ook niet zo kapot van, maar dat was meer in de toeristische gedeeltes van de grotere steden. Daar riepen ze ook net iets te vaak hoeveel kamelen ze voor je over hadden. Dat is één keer grappig, maar daarna gaat het vervelen.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:18 schreef V1z0R het volgende:
Hoezo is het geen TNT meer? Wat staat er dan op die oranje/witte busjes?
Ik ben echt bejaard volgens mij...
Coco, heb je het hotel wel gevraagd of hun WC's zijn berekend op die 1,1kilo aan toiletbruiner van jou?
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:02 schreef Rituals het volgende:
[..]
Inderdaad, daar was ik ook niet zo kapot van, maar dat was meer in de toeristische gedeeltes van de grotere steden. Daar riepen ze ook net iets te vaak hoeveel kamelen ze voor je over hadden. Dat is één keer grappig, maar daarna gaat het vervelen.
Eén kameel? Oei!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Hahahaha, Marks zwager kreeg in Tunesië de vraag of hij z'n vrouw (Marks zus dus
) wilde ruilen voor een kameel
![]()
.
Eentje?!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Hahahaha, Marks zwager kreeg in Tunesië de vraag of hij z'n vrouw (Marks zus dus
) wilde ruilen voor een kameel
![]()
.
Of hij had maar 1 kameel, dus hij gaf Mark eigenlijk alles wat 'ie hadquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die Tunesiër had gewoon geen verstand van kwaliteit.
Ik ben echt ontzettend benieuwd hoe Marks zus eruit ziet, aangezien je vaker opmerkingen over d'r maaktquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die Tunesiër had gewoon geen verstand van kwaliteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |