quote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:56 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Stofzuig jij nooit onder de wasmachine, viespeuk!.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
We gaan op vakantie naar frankrijk, vliegen naar NiceKomt dat, ondanks gebrek aan rijbewijs in elk geval wel goed
En je had om een broekje gevraagd?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
Bh's zijn binnen
Zitten prima en staan leuk, alleen een string ipv broekje bij een setje.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Uhm, bij nader inzien niet.
Ach, is vriendlief ook eens blij.
Ja dat is deel van het probleem, ik ben gewoon een maand niet in NL. Dus ik kán het niet binnen 3 weken ophalen. Klantenservice nu maar een boos mailtje gestuurd dat ze op een ander adres moeten leveren als ik dat aangeef bij mijn bestelling.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:55 schreef Probability het volgende:
@chico het kan max 3 weken op het postkantoor ligggen
En terechtquote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:02 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja dat is deel van het probleem, ik ben gewoon een maand niet in NL. Dus ik kán het niet binnen 3 weken ophalen. Klantenservice nu maar een boos mailtje gestuurd dat ze op een ander adres moeten leveren als ik dat aangeef bij mijn bestelling.
Waarom ga je dan niet naar Argentinië?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:07 schreef Probability het volgende:
ik wil een minor zuid-amerika doen en een half jaar naar spanje, denk ik!
Ik pas namelijk super in de spaanse cultuur las ik in mijn studiebooek
Het heeft ook absoluut niets te maken met niet willen, het is gewoon erg moeilijk op de een of andere manier. Ondanks dat ik me er stukken beter door voel als ik wel goed eet smokkel ik ALTIJD zo dat ik toch weer enorm laag uitkom qua calorieen/vet etc. Het is iets in mijn hoofd wat tegen mij zegt als ik bijv mijn lunch maak "joh die melk, komt morgen wel, en die boter op je brood heb je ook niet nodig joh, geloof me" en dan doe ik het gewoon niet? Het gaat vanzelf, tussendoortjes smokkel ik ook vaak weg.. en dan savonds krijg ik zoveel spijt, elke keer weer..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:07 schreef Muis006 het volgende:
Goeiesmorges
Siral, ik weet er te weinig vanaf om je onderbouwd commentaar te kunnen geven, maar het is in ieder geval fijn om te zien dat je substantiele maaltijden wil eten
Ik had bij Wehkamp een spijkerbroek besteld en hij zit perfectnergens knellen!
Lijstje:
O: dubbele bth pindakaas, enkele bth roomham
T: appel
L: omelet
T: banaan
D: subway
T: vast wel iets van alcohol
Nou ik jompel lekker tochquote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:13 schreef Probability het volgende:
haha ik ben nergens toegelaten hoor muis, ik weet alleen dat ik sowieso niet toe word gelaten met studieachterstand
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:20 schreef loveli het volgende:
Kledingkeuze... Ik twijfel tussen overall en regenpak.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:20 schreef loveli het volgende:
Kledingkeuze... Ik twijfel tussen overall en regenpak.
Neem ze gewoon mee danquote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:32 schreef Ewelina het volgende:
Bah, het is volgens mij eigenlijk te koud voor mijn rode peeptoes maar ik wil ze aanZe staan zo mooi onder dat jurkje!
Ga ik ook doenquote:
Tof!!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:59 schreef Probability het volgende:
ik mag alleen een half jaar naar het buitenland als ik geen studieachterstand heb. daar ga ik voor!!!
Als ik mn heels aanheb heb ik altijd slippers in mijn tasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |