Ho ho, het Esdal College heeft ook een vestiging in Oosterhesselen!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:04 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Iedereen in Coevorden en omstreken kent die school. 't Is namelijk de enige middelbare school in de gemeente Coevorden ().
Drenthe lig niet in Holland.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:20 schreef V1z0R het volgende:
Ik ben een Drent, dat ku'j toch ook wel heur'n
Ik ben een Drent, dat ku'j toch ook wel zien
Het stukkie Nederland woar ik ben geboren
Is't mooiste plekkie, dat ik van Holland heb 'ezien
Warempel.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:19 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ho ho, het Esdal College heeft ook een vestiging in Oosterhesselen!![]()
Ik weet dat deze aanvulling ettelijke maanden later komt, maar aangezien het tempo in dit topic net zo hoog ligt als in de provincie lijkt het mij voor lokale begrippen nog vrij vlot![]()
Weet ik, maar zo gaat het nummer wel...quote:
Aargh als ik wel iets verschrikkelijk vind dan is het dat soort hoem-pa-pa.quote:
Ook mooi op zijn beurt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:26 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Aargh als ik wel iets verschrikkelijk vind dan is het dat soort hoem-pa-pa.
Doe mij dit dan maar, die jongn's koom' uut Beil'n:
Altar moet dan natuurlijk ook even vermeld wordenquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:26 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Aargh als ik wel iets verschrikkelijk vind dan is het dat soort hoem-pa-pa.
Doe mij dit dan maar, die jongn's koom' uut Beil'n:
Bestaan die nog?quote:Op donderdag 15 december 2011 12:17 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Altar moet dan natuurlijk ook even vermeld worden
Ah ga je bij je familie wonen?quote:Op donderdag 29 december 2011 03:38 schreef Madame_Paon het volgende:
En als 't goed is, verhuis ik voordat de wereld vergaat naar Emmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 december 2011 03:41 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Ah ga je bij je familie wonen?![]()
Mijn familie bestaat uit ringstaartmaki's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Dan wordt dit je verzorger:quote:Op donderdag 29 december 2011 03:43 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Mijn familie bestaat uit ringstaartmaki's.
Ik zie de foto niet.quote:Op donderdag 29 december 2011 03:47 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Dan wordt dit je verzorger:
[ afbeelding ]
Moet er weer eens heen, foto's maken. Gaat die verhuizing van de dierentuin nog door?
Werk gevonden in Emm'n, trouwens? if you don't mind me asking
Foto komt hier vandaan.. misschien pagina verversen?quote:Op donderdag 29 december 2011 03:50 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik zie de foto niet.
Ik heb geen idee hoe het met de dierentuin zit.
En geen werk. Ik ben nog bezig om mijn schriftelijke opleiding in slakkentempo af te ronden.
Best veel tuig hier inderdaad.quote:Op donderdag 29 december 2011 03:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Bump.
Er staat wel wat mensen in de OP die intussen niet meer in Drenthe wonen ... verraders.![]()
Irritante hangjongeren die hier altijd door de straat lopen ... nouja, het is in ieder geval beter dan in Hoogeveen. Hoogeveen.![]()
En als 't goed is, verhuis ik voordat de wereld vergaat naar Emmen.
Idd. Was twee weken terug nog in Emmen, je ziet gewoon gasten 'smiddags met hun cheapass blikje bier van de aldi ofzo, slenteren over straatquote:Op donderdag 29 december 2011 11:26 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Best veel tuig hier inderdaad.
Gelukkig zie je zulke dingen niet op andere plekken in de wereld, ik noem een Groningen, Leeuwarden, Lelystad, Amsterdam, Rotterdam, Eindhoven, Den Bosch, New York, Sydney, Parijs, Barcelona, Rome, Johannesburg, Rio de Janeiro om maar een paar van al die plaatsen te noemen.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:39 schreef DRidder het volgende:
[..]
Idd. Was twee weken terug nog in Emmen, je ziet gewoon gasten 'smiddags met hun cheapass blikje bier van de aldi ofzo, slenteren over straat![]()
In Drenthe wonen echt opvallend veel kansloze mensen die een totaal uitzichtloos leven lijden, dat is me wel opgevallen eigenlijk. Veel criminelen ook, was in rolderbrink.
En het allermooiste: Deze figuren staan vooraan als ze weer kunnen schreeuwen dat buitenlanders lui zijn en het land uit moeten![]()
Drenthe
Die heb ik ook met trots op m'n deur geplaktquote:Op zondag 22 januari 2012 15:17 schreef Djeez het volgende:
Drenthe, de mooiste provincie van Nederland!
[ afbeelding ]
Die heb ik ookquote:Op zondag 22 januari 2012 16:34 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Die heb ik ook met trots op m'n deur geplakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |