Sowieso. Maar er zijn ook 'armere' studenten, ik snap dat ze daar moeite mee hebben, maar ze moeten dan ook moeite doen om te werken. Of lenen uiteraard.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:49 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Er zijn altijd wel wat rijkere studenten
Zo makkelijk is het allemaal niet. En niet iedere student is er happig om te lenen en dat kan ik ook begrijpen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sowieso. Maar er zijn ook 'armere' studenten, ik snap dat ze daar moeite mee hebben, maar ze moeten dan ook moeite doen om te werken. Of lenen uiteraard.
Klopt. Alleen is de vraag of dat genoeg zal zijn. Je moet ook een beetje genieten van het leven.quote:
Dat moet je maar net met die studenten bevriend zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:49 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Er zijn altijd wel wat rijkere studenten
Ja, als je je studie afmaakt kan je wel een goede baan krijgen meestal, dus dan kan je zo die studieschuld eventueel terugbetalen, de rente is heel laag dacht ik.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sowieso. Maar er zijn ook 'armere' studenten, ik snap dat ze daar moeite mee hebben, maar ze moeten dan ook moeite doen om te werken. Of lenen uiteraard.
Niet miepen en een vaste budget aan alcohol/tabak besteden dan, en normaal leven.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zo makkelijk is het allemaal niet. En niet iedere student is er happig om te lenen en dat kan ik ook begrijpen.
Budget-genietenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Klopt. Alleen is de vraag of dat genoeg zal zijn. Je moet ook een beetje genieten van het leven.
[..]
Dat moet je maar net met die studenten bevriend zijn.
Ik miep ook niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet miepen en een vaste budget aan alcohol/tabak besteden dan, en normaal leven.
Dastan welquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik miep ook niet.Ik vind ook sowieso dat je, als je al niet veel te besteden hebt, iedere avond in de kroeg moet gaan liggen zuipen.
Inderdaad. Dat is waar ik ook op doelde.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik miep ook niet.Ik vind ook sowieso dat je niet, als je al niet veel te besteden hebt, iedere avond in de kroeg moet gaan liggen zuipen.
Nee. Ik vind de boetes en intrekking van stufi en vervoer in het vierde jaar onterecht. Ontmoedigend voor een master of het afmaken van een studie. Gaat ten koste van de kennis en onderwijs.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:52 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dastan welhij vindt dat de overheid dat maar moet betalen voor ons
Ik dacht dat jij weg gingquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee. Ik vind de boetes en intrekking van stufi en vervoer in het vierde jaar onterecht. Ontmoedigend voor een master of het afmaken van een studie. Gaat ten koste van de kennis.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:48 schreef Dastan het volgende:
Schijnheilige vvd'ertjes.Nou, prevel maar lekker verder. Ik ga weer.
Goede zaak, maar dat zal zeker veranderen op den duur.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:53 schreef Heroinjunk het volgende:
Vervoer kun je op dit moment nog door laten gaat door middel van een nullening.
Ja, daar zijn ze nu al over bezig.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:54 schreef Dastan het volgende:
[..]
Goede zaak, maar dat zal zeker veranderen op den duur.
Absurd. Vervoer moet gewoon vergoed blijven worden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:54 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, daar zijn ze nu al over bezig.
Eh, jawel. Het was jouw bewuste keuze om te roken, je wéét dat het duur is. Met dat geld kon je besteden aan je studie...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:53 schreef Dastan het volgende:
Dat heeft helemaal niets met tabak of alcohol of wat dan ook te maken. Ik geloof dat jullie daar mijn punt missen.
Hier ^quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:48 schreef Dastan het volgende:
Schijnheilige vvd'ertjes.Nou, prevel maar lekker verder. Ik ga weer.
Dat is toch pas in het vijfde jaar? Je mag één jaar studievertraging oplopen zonder dat het consequenties heeft.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee. Ik vind de boetes en intrekking van stufi en vervoer in het vierde jaar onterecht. Ontmoedigend voor een master of het afmaken van een studie. Gaat ten koste van de kennis en onderwijs.
Dat is zijn probleem. Niet alle studenten zijn rokers.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eh, jawel. Het was jouw bewuste keuze om te roken, je wéét dat het duur is. Met dat geld kon je besteden aan je studie...
Waar heb je het over? Ik heb het niet over mij, ik heb het over studeren in het algemeen. Ik loop waarschijnlijk toch geen vertraging op.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eh, jawel. Het was jouw bewuste keuze om te roken, je wéét dat het duur is. Met dat geld kon je besteden aan je studie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |