O, wilde al vragen hoe je aan die zoenafdruk kwam.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:09 schreef xCore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(Ben ik niet op de pica hoor ;') )
Door jou ja sneaky rotjong.quote:
Het is een diploma-uitreiking. Je gaat toch niet de hele ochtend/middag/avond in zo'n warm pak zitten.quote:
Het hoeft niet warm te zitten. Het kan ook luchtig zitten.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het is een diploma-uitreiking. Je gaat toch niet de hele ochtend/middag/avond in zo'n warm pak zitten.
Een diploma-uitreiking van een hele dag?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het is een diploma-uitreiking. Je gaat toch niet de hele ochtend/middag/avond in zo'n warm pak zitten.
Het is om 7 uur, als ik anderen kan overtuigen ga ik het gewoon nog doen ookquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Doen alsof je 'EXA SC #332' hebt bedacht terwijl het een standaard TT is.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:11 schreef xCore het volgende:
[..]
Oh ja, zelf `kut tt` roepen terwijl je 'm zelf hebt bedacht
Ik bedoelde ochtend, middag of avond.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:11 schreef Dastan het volgende:
[..]
Een diploma-uitreiking van een hele dag?
Zo hoeven anderen het nietquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:11 schreef xCore het volgende:
[..]
Oh ja, zelf `kut tt` roepen terwijl je 'm zelf hebt bedacht
Dan ga je toch niet, aandachtstrekker.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:13 schreef Mr.DD het volgende:
Jongens ik kan er niet meer tegen al die examenfeestjes
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:13 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dan ga je toch niet, aandachtstrekker.
Als je geluk hebt.. Bij mijn vorige diploma-uitreiking duurde het ruim twee uur en dat ging toen om de helft van de examenklassen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:12 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dan nog.Niet langer dan een uurtje mag ik toch hopen.
2 uur is niet de hele dagquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als je geluk hebt.. Bij mij vorige diploma-uitreiking duurde het ruim twee uur en dat ging toen om de helft van de examenklassen.
Bij ons gaat het gewoon per klas. Goddank.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als je geluk hebt.. Bij mijn vorige diploma-uitreiking duurde het ruim twee uur en dat ging toen om de helft van de examenklassen.
Mijn mentor mailde dat dat gewenst was.quote:
Aandachtquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:13 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dan ga je toch niet, aandachtstrekker.
Dat zei ik ook niet.quote:
O, dan duurt het bij jou vast niet langer dan een uurtje. Die van mij duurt waarschijnlijk iets van 3 uur.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
Bij ons gaat het gewoon per klas. Goddank.
Donderdagquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:16 schreef emzor1994 het volgende:
Wanneer hebben jullie allemaal uitreiking?
29-6quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:16 schreef emzor1994 het volgende:
Vrijdag.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:16 schreef emzor1994 het volgende:
Ik verwacht ook wel dat het personeel in pak komt. Maar van die broekies in pak zien er altijd zo idioot uit. Als 17-, 18-jarige moet je dat gewoon niet dragen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:15 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Mijn mentor mailde dat dat gewenst was.
Althans, eigenlijk niet met zoveel woorden. Maar hij zei wel dat zijn pak al gestoomd was en zo.
Hmm, het is wel leuk dat het zo persoonlijk is allemaal enzo. Maar van mij mag het gewoon per klas even snel praatje. Alle respect voor de leraren enzo hoor, maar van mij hoeven niet alle ouders en leraren en leerlingen te luisteren naar een praatje over 'hoe leuk deze leerling was'.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:17 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Mijn diplomauitreiking duurt ook wel drie uur, denk ik. Vind ik juist wel leuk.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:18 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik verwacht ook wel dat het personeel in pak komt. Maar van die broekies in pak zien er altijd zo idioot uit. Als 17-, 18-jarige moet je dat gewoon niet dragen.
Vind ik niet. Zoals ik al zei: vrij pretentieus.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:19 schreef Mr.DD het volgende:
[..]Ik weet niet hoe de 17-18 jarigen er bij jullie uit zien, maar vanaf je 17de kan je heus wel een pak dragen
Een colbert met een overhemd kan toch wel, dat is sowieso al wel netjes.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:20 schreef Dastan het volgende:
[..]
Vind ik niet. Zoals ik al zei: vrij pretentieus.
Maar de diplomauitreiking is er in principe niet voor ouders en leraren. En voor leerlingen is het juist wel leuk om dat soort dingen te horen, ook van mensen bij wie ze jarenlang in de klas gezeten hebben, lijkt mij.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:18 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Hmm, het is wel leuk dat het zo persoonlijk is allemaal enzo. Maar van mij mag het gewoon per klas even snel praatje. Alle respect voor de leraren enzo hoor, maar van mij hoeven niet alle ouders en leraren en leerlingen te luisteren naar een praatje over 'hoe leuk deze leerling was'.
Dit. Sowieso kan een pak ook wel, vind ik.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:22 schreef emzor1994 het volgende:
Een colbert met een overhemd kan toch wel, dat is sowieso al wel netjes.
Ben ik het mee eens.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:22 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Maar de diplomauitreiking is er in principe niet voor ouders en leraren. En voor leerlingen is het juist wel leuk om dat soort dingen te horen, ook van mensen bij wie ze jarenlang in de klas gezeten hebben, lijkt mij.
Dat is dan ook geen pak, maar een colbert met een overhemd.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:22 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Een colbert met een overhemd kan toch wel, dat is sowieso al wel netjes.
Dat zeg ik toch. Ik zeg niet dat dat een pak isquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:23 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat is dan ook geen pak, maar een colbert met een overhemd.
Ik zeg niet dat jij zegt dat dat een pak is.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:23 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch. Ik zeg niet dat dat een pak is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |