O, wilde al vragen hoe je aan die zoenafdruk kwam.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:09 schreef xCore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(Ben ik niet op de pica hoor ;') )
Door jou ja sneaky rotjong.quote:
Het is een diploma-uitreiking. Je gaat toch niet de hele ochtend/middag/avond in zo'n warm pak zitten.quote:
Het hoeft niet warm te zitten. Het kan ook luchtig zitten.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het is een diploma-uitreiking. Je gaat toch niet de hele ochtend/middag/avond in zo'n warm pak zitten.
Een diploma-uitreiking van een hele dag?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het is een diploma-uitreiking. Je gaat toch niet de hele ochtend/middag/avond in zo'n warm pak zitten.
Het is om 7 uur, als ik anderen kan overtuigen ga ik het gewoon nog doen ookquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Doen alsof je 'EXA SC #332' hebt bedacht terwijl het een standaard TT is.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:11 schreef xCore het volgende:
[..]
Oh ja, zelf `kut tt` roepen terwijl je 'm zelf hebt bedacht
Ik bedoelde ochtend, middag of avond.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:11 schreef Dastan het volgende:
[..]
Een diploma-uitreiking van een hele dag?
Zo hoeven anderen het nietquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:11 schreef xCore het volgende:
[..]
Oh ja, zelf `kut tt` roepen terwijl je 'm zelf hebt bedacht
Dan ga je toch niet, aandachtstrekker.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:13 schreef Mr.DD het volgende:
Jongens ik kan er niet meer tegen al die examenfeestjes
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:13 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dan ga je toch niet, aandachtstrekker.
Als je geluk hebt.. Bij mijn vorige diploma-uitreiking duurde het ruim twee uur en dat ging toen om de helft van de examenklassen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:12 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dan nog.Niet langer dan een uurtje mag ik toch hopen.
2 uur is niet de hele dagquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als je geluk hebt.. Bij mij vorige diploma-uitreiking duurde het ruim twee uur en dat ging toen om de helft van de examenklassen.
Bij ons gaat het gewoon per klas. Goddank.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als je geluk hebt.. Bij mijn vorige diploma-uitreiking duurde het ruim twee uur en dat ging toen om de helft van de examenklassen.
Mijn mentor mailde dat dat gewenst was.quote:
Aandachtquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:13 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dan ga je toch niet, aandachtstrekker.
Dat zei ik ook niet.quote:
O, dan duurt het bij jou vast niet langer dan een uurtje. Die van mij duurt waarschijnlijk iets van 3 uur.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
Bij ons gaat het gewoon per klas. Goddank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |