Tuurlijk, ik wil wel pics zienquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:01 schreef Etsu het volgende:
Oh jeetje, ik moet m'n schoolboeken naar Bruna brengen, zal ik op hakken gaan of niet, Nick?
Ja maar dan zal je niet eens je eerste jaar van je vervolgopleiding af kunnen maken!!quote:
Gewoon je diploma pakken en weer weg gaan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:03 schreef Ezell het volgende:
Op mijn school komen de geslaagden altijd netjes gekleed, dus ook in pak. Onnodig gedoe. Ik wil alleen mijn diploma.
Maar jij bent ook wel zo'n ruwe dame.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:03 schreef Ezell het volgende:
Op mijn school komen de geslaagden altijd netjes gekleed naar de diploma-uitreiking, dus ook in pak. Onnodig gedoe. Ik wil alleen mijn diploma.
Studeren.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:04 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ja maar dan zal je niet eens je eerste jaar van je vervolgopleiding af kunnen maken!!
Was het maar zo makkelijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:04 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Gewoon je diploma pakken en weer weg gaan.
Dat heb ik nog nooit eerder gehoord.quote:
Ik kreeg hem eerst niet zo dat hij bewoogquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:03 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Nu alIk postte dat echt 18 dagen geleden ofzo
Gewoon in Hawaii-style komen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:05 schreef xCore het volgende:
Bij ons staat dat alle geslaagden in "feestelijke kledij" moeten komen
Hoe ging je verkleed toen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:06 schreef xCore het volgende:
[..]
Ik heb m'n carnavalskleding van vorig jaar al klaar liggen.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:06 schreef xCore het volgende:
[..]
Ik heb m'n carnavalskleding van vorig jaar al klaar liggen.
Ok.quote:
Dat doe je toch niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:08 schreef Kaasrol het volgende:
Ik kreeg net dus een briljant idee hè. Wat nou als ik hierin zou gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |