Kun je dit toelichten?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:29 schreef Dastan het volgende:
In het opzicht dat jouw levensstijl volstrekt niet gaat stroken met je stemgedrag.
Hogere straffen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hogere straffen, minder belastingen en minder uitgaven aan het buitenland.
Nog hoger. Zal die allochtonen eens goed leren wat wel en niet mag.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:32 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hogere straffen.We hebben al de hoogste van Europa.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nog hoger. Zal die allochtonen eens goed leren wat wel en niet mag.
Mwah, overdrijven is ook een kunst. Zelf zie ik het anders.quote:
Hier hebben we het al eens over gehad. Echt jouw mening daarover.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nog hoger. Zal die allochtonen eens goed leren wat wel en niet mag.
Klopt. Daarom:quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hier hebben we het al eens over gehad. Echt jouw mening daarover.Lijkt wel een troll.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wilde 'waarom?' zeggen, maar toen realiseerde ik me dat het bij jou geen zin heeft. Mijn oprechte excuses.
Gozer, heb je een minderwaardigheidscomplex ofzo?quote:
Heb je een bron uit verkiezingsprogramma die laat zien dat zij goed onderwijs kapotmaken?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:32 schreef Dastan het volgende:
[..]
Het financieel uitbuiten van studenten bijvoorbeeld.
Ja, dat zetten ze er ook echt in.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:33 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Heb je een bron uit verkiezingsprogramma die laat zien dat zij goed onderwijs kapotmaken?
Hoe kom je daarbij?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:33 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Gozer, heb je een minderwaardigheidscomplex ofzo?
Nou danquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:34 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, dat zetten ze er ook echt in.'Wij van de vvd richten het onderwijs te gronde, stem op ons.'
Het komt voort uit al hun maatregelen. Denk aan vierde jaar geen studiefinanciering en vervoer, studievertraging resulteert in torenhoge boetes. Allemaal ontmoediging en dat zal leiden tot slechter onderwijs. En dat terwijl zij propageren met een kenniseconomie. Volstrekt belachelijk en treurig.quote:
Bwah, 3000 euro boete vind ik ietsje overdreven. Ik heb er geen problemen mee, maar kan me wel inleven dat sommige mensen ertegen zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:35 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Nou dan, heb je dan bronnen van wetsvoorstellen die het goede onderwijs kapot maken?
Dat in ieder geval ja, maar op latere leeftijd ook nog.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
Op onze leeftijd en als scholier of student zeker ja.
Omdat je zoveel moeite lijkt te hebben met een pakquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |