Niet veel moeite, maar ik vind het wel wat omhooggevallen op onze leeftijd, ja.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:38 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Dat in ieder geval ja, maar op latere leeftijd ook nog.
[..]
Omdat je zoveel moeite lijkt te hebben met een pak
Alsof je daar rekening mee moet houdenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:35 schreef Dastan het volgende:
Op onze leeftijd en als scholier of student zeker ja.
Ik ben daarvoor! Studeren is veel te makkelijk geworden. Een beetje uitdaging kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:36 schreef Dastan het volgende:
[..]
Het komt voort uit al hun maatregelen. Denk aan vierde jaar geen studiefinanciering en vervoer, studievertraging resulteert in torenhoge boetes. Allemaal ontmoediging en dat zal leiden tot slechter onderwijs. En dat terwijl zij propageren met een kenniseconomie. Volstrekt belachelijk en treurig.
Amen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:39 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Alsof je daar rekening mee moet houdenInderdaad zou het op de korte termijn voor mijn persoonlijke financiële positie misschien minder gunstig kunnen zijn om VVD te stemmen. Dat interesseert me echter totaal niet. Het gaat mij erom wat zij voor ogen hebben met Nederland, en dat vind ik positief.
Die uitdaging moet in het leren zitten, niet met het financieel kunnen overleven.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:39 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik ben daarvoor! Studeren is veel te makkelijk geworden. Een beetje uitdaging kan geen kwaad.
Goeie opmerkingquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:39 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Alsof je daar rekening mee moet houdenInderdaad zou het op de korte termijn voor mijn persoonlijke financiële positie misschien minder gunstig kunnen zijn om VVD te stemmen. Dat interesseert me echter totaal niet. Het gaat mij erom wat zij voor ogen hebben met Nederland, en dat vind ik positief.
Ooit gehoord van een baantje nemen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:39 schreef Dastan het volgende:
[..]
Die uitdaging moet in het leren zitten, niet met het financieel kunnen overleven.
Of lenen en later allemaal netjes terug betalen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:40 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ooit gehoord van een baantje nemen?
Alsof verkiezingen niet altijd draaien om de korte termijn. Ze zitten hoogstens vier jaar en dan kunnen we weer opnieuw naar de stembus. Ik vind het raar om niet vanuit jezelf te stemmen, maar vanuit het collectief. Maar daarover kunnen meningen verschillen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:39 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Alsof je nog genoeg tijd hebt om te werken voor al het geld dat je nodig hebt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:40 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ooit gehoord van een baantje nemen?
Linksquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:41 schreef Dastan het volgende:
[..]
Alsof je nog genoeg tijd hebt om te werken voor al het geld dat je nodig hebt.
Wel, want een tweede studie is tegenwoordig ook ondoenlijk geworden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:41 schreef emzor1994 het volgende:
En bovendien zijn die maatregelen er ook om je te stimuleren niet langer dan 10 jaar over je studie te doen, dus het gaat niet alleen maar om je financiële positie.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:41 schreef Dastan het volgende:
[..]
Alsof je nog genoeg tijd hebt om te werken voor al het geld dat je nodig hebt.
Ditquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Studeren en werken niet kunnen combineren...
Je hebt niet veel aan een studie als al je tijd op gaat naar het verdienen van geld.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat de vrije tijd die je overhebt niet genoeg is om de kosten van het studeren te dekken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Verkiezingen draaien nooit alleen maar om de korte termijn, want er wordt altijd beleid gemaakt voor de langere termijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:40 schreef Dastan het volgende:
Alsof verkiezingen niet altijd draaien om de korte termijn. Ze zitten hoogstens vier jaar en dan kunnen we weer opnieuw naar de stembus. Ik vind het raar om niet vanuit jezelf te stemmen, maar vanuit het collectief. Maar daarover kunnen meningen verschillen.
Ik werk al 3 jaar rond 12 uurtjes per week en het is me prima bevallen. Kan op de universiteit ook. Beter nog: op de universiteit hoef je minder naar school dan op de middelbare.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je hebt niet veel aan een studie als al je tijd op gaat naar het verdienen van geld.
Waar vervolgens weer niets van komt als er een ander kabinet is.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:43 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Verkiezingen draaien nooit alleen maar om de korte termijn, want er wordt altijd beleid gemaakt voor de langere termijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |