Ik gooi 'm in de prullemand, en dan zal ik daar even een foto van twitterenquote:Op zondag 21 augustus 2011 17:27 schreef Flounder het volgende:
[..]
Ik heb Sinterklaas zojuist een mailtje gestuurd en gevraagd of hij hem je cadeau wilt doen.
SPOILER: tracklistOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
cd van Leonie Meijer staat 13e in de album top 100quote:
En die van Jennifer komt binnen op 9.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:40 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
cd van Leonie Meijer staat 13e in de album top 100
Over Joan heb ik na VOH niks meer gehoordquote:Op maandag 7 november 2011 20:59 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Ik kijk nog steeds vol verwachting uit naar het album van Joan..
Ik las een tijdje geleden dat ze aan het schrijven was geweest samen met de toetsenist van VanVelzen.. Maar weet verder niet hoe en wat..
Geen idee eigenlijk...quote:Op maandag 7 november 2011 21:52 schreef iBenny het volgende:
Bij welke platenmaatschappij zit ze eigenlijk?
Streep door zangcarrière dus.quote:Ok... Het mag gezegd worden: IK GA WEER STUDEREN! Oftewel... Mn studie afmaken (maatschappelijk werk en dienstverlening). Zoals velen van jullie weten ben ik geopereerd aan mijn stembanden.. Het herstel/revalidatie van mijn stembanden duurt alleen langer dan verwacht....veel langer dan ik had verwacht!! Ik heb intussen een jaar lang de Nederlandse muziekwereld leren kennen... Het was een ontzettend leerzaam jaar! I've seen the good and the bad, the blessing and the curse, the real and the FAKE... Been 2 heaven and hell at the same time, and trust me het was soms een ware Jungle haha! Dus na veel wikken en wegen en een speciale ontmoeting in Madrid, heb ik de knoop doorgehakt en heb besloten weer te studeren... Ik rond nu de laatste 2 kwartalen van het 3e jaar af en start aankomend september mijn afstudeerjaar, dus het zal snel gaan...:)
Ik ben ontzettend dankbaar dat ik gezegend ben met een zangtalent, alleen weet ik dat ik nog meer kan dan alleen zingen... En ook die talenten wil ik benutten:)
Ik ben niet alleen een zangeres, ik ben Esther..
En ik heb deze wereld nog zoveel meer te bieden!
"I want to give back 2 Him who gave it all 2 me"
In de tussentijd zal ik mij focussen op het herstel van mijn stembanden en op het juiste moment zal ik mij weer VOLLEDIG richten op mijn zangcarriere, want daar ligt mijn hart...
" mijn stem is mijn dochter en ik wil haar op de juiste en gezondste manier grootbrengen "
Ik kijk ontzettend uit naar dit jaar, mijn herstel, het afronden van mijn studie en alle blessings en leermomenten die dit jaar op mijn pad zullen komen!
Alles komt goed, Alles op tijd....
Love Esther!
Zondequote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:37 schreef UltraR het volgende:
Van Esther Nijhove haar facebook, toch wel de meest opvallende van de kandidaten uit seizoen 1 waar het volledig stil om is gebleven, haar facebook:
[..]
Streep door zangcarrière dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |