toen ging mn wekker alweer bijnaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben moeeeeeeee
Sliep pas om 4 uur ofzo
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:26 schreef iBenny het volgende:
*bam*
[VOH] The Voice-kandidaten na seizoen 1
Word ze verbrand?quote:Shary-An is misschien wel dé verassing na
Eh... jij?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Lekker.. Net een hele dikke plens bui.. En wie loopt er doorhee,?
Een eik!quote:
I wanne double boomquote:
Ik zou je huis niet doenquote:
Heel veel pretquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:11 schreef Kally het volgende:
Daar weet jij niks van, anyways fijn weekend allemaal
Nah, huishouden vind ik niet leuk. En ik doe het thuis al, omdat mijn vrouw later thuis is dan ik. In het weekend wil ik niet dat we nog eens het hele huis moeten doen, dus elke dag zelf een beetjequote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:11 schreef Kally het volgende:
Daar weet jij niks van, anyways fijn weekend allemaal
RLS meetquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:16 schreef Pheno het volgende:
En een prettig weekend alvast. Er is zeker geen talentshow op tv?
Meetsquote:
Topje dan... En dit truitjequote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das toch geen truitje?
Maar hij is wel leuk
Die meen je niet, toch?quote:
Dit is toch ook geen truitje?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Topje dan... En dit truitje
[ afbeelding ]
Shirtje danquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die meen je niet, toch?
[..]
Dit is toch ook geen truitje?
En die is ook leuk
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Shirtje dan
Benny doe niet moeilijk
Ja hoor...quote:Ik wil de knalroze aan naar de meetMet mijn grijze rokje
Wil je dat rokje ook zien ?
maar eigenlijk wil ik mijn grijze rokje aanquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kreeg helemaal op mn kop omdat ik niet wist wat een legging was
[..]
Ja hoor...
Meen ik ooit wat? Ik kan gewoon haast nooitquote:
Die is ook leukquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar eigenlijk wil ik mijn grijze rokje aan
[ afbeelding ]
Weet ik veelquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Meen ik ooit wat? Ik kan gewoon haast nooit
Ik zeg altijd truitjesquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:29 schreef Bellatrix het volgende:
Dat zijn wel truitjes! En anders nog spaghettihemdje!
Ik denk dat je best veel weet. Maar daar moeten we eens een triviantmeet voor beleggen.quote:
Ik mis het.quote:
Doen we een keer...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat je best veel weet. Maar daar moeten we eens een triviantmeet voor beleggen.
Ik noem het topjesquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zeg altijd truitjes
En anders topjes
WTF?quote:
Ow die ken ik welquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Q Music, Foute 111... Sex met die kale(Sex on fire, maar dan met een Nederlandse tekst)
In Soviet Russia radio listens to us.quote:
ik luister thuis ook al nooit, dus de meeste top 40 zooitje gaat me geheel voorbijquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
In Soviet Russia radio listens to us.
Tofquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:47 schreef charmed_angel het volgende:
Ow Benny
Ik liep net door het centrum, kwam er een meneer naar me toe of ik mee wilde doen met een onderzoekje
Over fruit, dus ik meelopen, en kwartiertje binnen gezeten.
En toen ik klaar was kreeg ik een doos Merci
Hier staat 3fm op, maar soms luister ik liever naar Veronica of radio2, lekker nostalgischhh!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik luister thuis ook al nooit, dus de meeste top 40 zooitje gaat me geheel voorbij
dat gaat niet goed komenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon op je bureau doen, ken jou het schelen...
Ik zit tien minuten in d eauto en luister nieuws en een bak met reclamequote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hier staat 3fm op, maar soms luister ik liever naar Veronica of radio2, lekker nostalgischhh!
mp3 speler?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:56 schreef Pheno het volgende:
Straks dat dikke lichaam van me richting sportschool vervoeren. daar hebben ze wel muziek, maar dat is meestal niet mijn smaak
Heb ik nietquote:
Jammer.... maar het is niet andersquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:00 schreef -Vaduz- het volgende:
c_a, ik ben er morgen niet! Ben nog veel te slap na een buikgriep. Heb nu al spierpijn zat van het gekots eerder.
Geen idee, een Desire?quote:
vast welquote:
Laat het verkleinwoordje maar zitten!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jammer.... maar het is niet andersBeterschap, ik drink wel een biertje op jou!
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:08 schreef charmed_angel het volgende:
Laatste natuurlijke poging ook mislukt
Ik ga nu ziekenhuis bellen voor IUI
Zeg dat wel,quote:
En anders?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus nu maar hopen dat het met de IUI wel goed komt
6 keer IUI
Gaypriiiiiide!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:21 schreef iBenny het volgende:
[error][/error]
[validation][/validation]
[warning] [/warning]
[success][/success]
[info][/info]
regenboog
Ja ik hoop het ook, IVF is de laatste kans (3 pogingen), als dat niet lukt, dan geen kindjes voor mijquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, laten we dan maar hopen dat het met IUI wel lukt. Nja, het liefst gewoon natuurlijk
Nah... dat is nog zover weg, daar moet je niet aan denken. Nu iig nog nietquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik hoop het ook, IVF is de laatste kans (3 pogingen), als dat niet lukt, dan geen kindjes voor mij
Tot straksquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:24 schreef charmed_angel het volgende:
ik ben even snel wat boodschapjes halen
Dat zal wel grootte domper voor je zijn, je bent er echt al lang mee bezigquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik hoop het ook, IVF is de laatste kans (3 pogingen), als dat niet lukt, dan geen kindjes voor mij
Tuurlijkquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:25 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en Benny
Ik krijg gewoon een extra knuffel van jou zaterdag
Dat wil(de) ze niet...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:25 schreef Bellatrix het volgende:
Maar c_a, niet dat ik hier veel van weet enzo, maar en een draagmoeder? Of werkt dat dan niet?
Maak een double rainbow danquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:21 schreef iBenny het volgende:
[error][/error]
[warning] [/warning]
[success][/success]
[info][/info]
regenboog
Nou hoe kom je daar nu achterquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:21 schreef iBenny het volgende:
[error][/error]
[warning] [/warning]
[success][/success]
[info][/info]
regenboog
quote:
Ohw zo... maar dat past nietquote:
Ik ken al die tags niet. Blijkbaar kan ik ze overal gebruikenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wist ze al... maar nu kwam het ter sprake
Die reactie.quote:
Er zijn wel meer verborgen tagsquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ken al die tags niet. Blijkbaar kan ik ze overal gebruiken
Ik mag ze nietquote:
Haha geen idee, gewoon gevonden, zelfde trouwens waar ik Ingrid en haar scooter vondquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Haha geen idee, gewoon gevonden, zelfde trouwens waar ik Ingrid en haar scooter vond!!!
[ afbeelding ]
Nu je het zegt! Hij lijkt wel een beetje op Jeffreyquote:
SPOILER: pas op: klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Echt hèquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Gewoon uit een ander topicquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:55 schreef iBenny het volgende:
Ik wil niet eens weten hoe je aan die plaatjes komt
Ik ook welquote:
Jupiler is wel lekker ja, op het moment heb ik Hertog Jan en Warsteiner koel staan.quote:
Morgen wel een biertje drinken hè?quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jupiler is wel lekker ja, op het moment heb ik Hertog Jan en Warsteiner koel staan.
Ja heb mijn bowlingtas klaar staan en mijn ballen zijn ingevet (quote:
Mijn bowlingschoenen glimmen als het voorhoofd van een pukkelige puberquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja heb mijn bowlingtas klaar staan en mijn ballen zijn ingevet ().
Whehequote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mijn bowlingschoenen glimmen als het voorhoofd van een pukkelige puber
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Vanavondquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:06 schreef Kally het volgende:
Ik heb ook Jupiler koud liggen
En ik wil wijn maar moet nog rijden
Ja vanavond wijnquote:
Dan heb je die kale kop van mij nog niet gezien!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:18 schreef Laysa het volgende:
Mijn kop shined harder dan elk willekeurig voorhoofd
das waar...heeft die ook rode wangenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan heb je die kale kop van mij nog niet gezien!
Alleen als je er hard op wrijft.quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:22 schreef Patje1987 het volgende:
De nieuwe achtergrond voor op mn mobielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat wil ik nietquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:25 schreef Bellatrix het volgende:
Maar c_a, niet dat ik hier veel van weet enzo, maar en een draagmoeder? Of werkt dat dan niet?
Ik hoop oprecht dat dit gaat lukken dan!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat wil ik niet
IVF is voor mij het laatste wat ik doe
Thxquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat dit gaat lukken dan!
En anders mag je de mijne met liefde lenenquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:35 schreef Kally het volgende:
[..]
En anders mag je de mijne met liefde lenen
Thxquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:37 schreef Kally het volgende:
Ik ga even uitrusten, ik ben heul naar de klote
Ja ik ook, mijn keel doet aan de buitenkant pijn en mijn ribben zijn blauwsig.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:37 schreef Kally het volgende:
Ik ga even uitrusten, ik ben heul naar de klote
Ja leukquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]dat snap ik
Wat vond je van mijn superroze topje
Ik ben zwaar verkoudenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ik ook, mijn keel doet aan de buitenkant pijn en mijn ribben zijn blauwsig.
kattehaar?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:43 schreef Kally het volgende:
Godverdomme![]()
Ik ben net klaar en hop het ligt er weer
Jaquote:
Ja nou dahagquote:
Naaktkat nemen!quote:
Ja, ik scheer ze wel kaalquote:
TMIquote:
Dan moet je gewoon gaan, drammen helpt nietquote:
ja maar alleen is ook maar alleenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon gaan, drammen helpt niet
Neem je Marjolein mee, en fout pleur 6 kleuren bij elkaar die niet matchenquote:
Marjolein wilde wel,en die outfit komt ook wel goed.... we gaan gewoon nerdy ofzoquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Neem je Marjolein mee, en fout pleur 6 kleuren bij elkaar die niet matchen
Weet ik het kijk ff voor bussen en treinen ofzoquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Marjolein wilde wel,en die outfit komt ook wel goed.... we gaan gewoon nerdy ofzo
maar hoe kom ik thuisDenk niet dat Rob ons komt halen in den bosch
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet ik het kijk ff voor bussen en treinen ofzo
En anders 1e trein morgenochtend
quote:
Ja jezus, jij zeurt ik kan niet terug, dan is het of niet gaan of niet drinkenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Op het foute feest niet drinken
Als het echte Bosschenaren zijn vind ik het heul niet raar dat je ruzie met ze hebt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dta is een goed plan...
shit had ik nou maar geen ruzie met mijn familie in den bosch
Hier ookquote:
Mijn tante komt gewoon uit Hoogvliet, mijn oom geloof ik uit Den bosch.... (nog mormomen ookquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als het echte Bosschenaren zijn vind ik het heul niet raar dat je ruzie met ze hebt.
En ik dan. En die gouden draak.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:59 schreef Kally het volgende:
Het enige goede uit Den Bosch zijn die bollen
jaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:01 schreef Kally het volgende:
Miran picknick, 90% kans op regen morgen euhhh
Mormonen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn tante komt gewoon uit Hoogvliet, mijn oom geloof ik uit Den bosch.... (nog mormomen ook)
Mijn 2 neven en nicht zijn wel echte bosschenaren. Maar mijn neven zijn wel tof, alleen wonnen die nu in Hoogerheide
Jij komt er vandaan maar in jou geval zegt dat niksquote:
Ik ben net zo'n action figure, als je me uit de doos haalt ben ik niets meer waard, maar ik ben uit een doos gekomen en ben nog steeds fabulous bitches!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij komt er vandaan maar in jou geval zegt dat niks
Jij bent een uniek exemplaar
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben net zo'n action figure, als je me uit de doos haalt ben ik niets meer waard, maar ik ben uit een doos gekomen en ben nog steeds fabulous bitches!
Hier. moet. ik. heen.quote:Harry Potter-tentoonstelling Amsterdam
Op het Rembrandtplein in Amsterdam is vanaf 30 juli twee weken lang een gratis fototentoonstelling over Harry Potter te zien. De expositie laat zien wat er achter de schermen bij de opnames van de reeks films gebeurde. De tentoonstelling zal worden geopend door de acteurs Rupert Grint, James Phelps en Oliver Phelps.
quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:06 schreef Patje1987 het volgende:
Godver, één of andere handige harrie heeft weer op een spamlink geklikt waardoor er een kut op mijn FB startpagina staat!
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:06 schreef Patje1987 het volgende:
Godver, één of andere handige harrie heeft weer op een spamlink geklikt waardoor er een kut op mijn FB startpagina staat!
Jij ookquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:08 schreef Kally het volgende:
Nou ik ben er weer van tussen, veel plezier allemaal dit weekend
Das kut.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:06 schreef Patje1987 het volgende:
Het was eigenlijk een halve kut.quote:
Gelukkig nietquote:
quote:
Oja tuurlijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
http://www.q-music.nl/page/live
Kun je nu ook mensen inviten?quote:
Nee, volgens mij niet.quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:58 schreef charmed_angel het volgende:
Wil iemand voor me kijken hoelang het met de trein is van Rotterdam CS naar den Bosch?
...en je moet 1x overstappenquote:
quote:"Je doelstelling dit seizoen is 4e. Dat moet geen probleem zijn voor een capabele manager zoals jij. Je bent geweldig Zeroku, ik houd van trainers zoals jij.
Wat een ooraids is dat liedje zegquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:27 schreef iBenny het volgende:
Johnny, la gente esta muy loca. What the fuck!!
Ditquote:
Die is echt tofquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:31 schreef Patje1987 het volgende:
En die versie van Britt is nog een tandje erger.
Britt is tof ja, dat lied nietquote:
quote:
Ik keek ooit, elk weekend..quote:
Als ons pap nachtdienst heeft kijkt hij het nog steedsquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik keek ooit, elk weekend..
'Just one last question... '
Jij bent cool!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als ons pap nachtdienst heeft kijkt hij het nog steeds. Kijk regelmatig mee.
38 graden.quote:
Jij doet alles om maar niet terug te hoeven zoenen!quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij doet alles om maar niet terug te hoeven zoenen!
Ja!quote:
Sorryquote:
Daar ga ik even over nadenken.quote:
Ik wacht geduldig. Met de telefoon in de buurt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Daar ga ik even over nadenken.![]()
Don't call us, we call you..
quote:
Neequote:
Ja klopt dat is kut, hun hebben het zo goed beveiligd dat sommige mensen niet eens kunnen spelenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Ik had hem op de andere laptop proberen te installeren, maar kwamen allemaal vage errors.
Wtfquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja klopt dat is kut, hun hebben het zo goed beveiligd dat sommige mensen niet eens kunnen spelen. 1 error komt omdat je je system map eerst moet weggooien en opnieuw moet updaten.
welk spel dan ?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja klopt dat is kut, hun hebben het zo goed beveiligd dat sommige mensen niet eens kunnen spelen. 1 error komt omdat je je system map eerst moet weggooien en opnieuw moet updaten.
Hulloquote:
Mensen met vriendenquote:
hehe, de meeste zijn naar dezelfdequote:
Sorry.quote:
Mensen met groepen vriendenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe, de meeste zijn naar dezelfdevaste groep
nie zeuren, jij hebt je pinguingsquote:
Foutquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
Uhmz http://lockerz.com/s/113731284
quote:
'Welkom bij de FOK! Wordfeud compitie! In deze competite strijdt je tegen....quote:
Chrome gebruiken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:32 schreef Lutte het volgende:
Hellup!!
[ afbeelding ]
Wat heeft dit te betekenen?Staat na elke keer dat ik een pagina aanklik op FOK! onderin.
Ja dat kan ik niet.. De laatste keer dat ik iets ging installeren heeft de PC een week bij de monteur gestaan. Kan ik hem zo niet wegtoveren?quote:
Mwoah, kan je wel gewoon accepterenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:32 schreef Lutte het volgende:
Hellup!!
[ afbeelding ]
Wat heeft dit te betekenen?Staat na elke keer dat ik een pagina aanklik op FOK! onderin.
Ja Phenoquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
'Welkom bij de FOK! Wordfeud compitie! In deze competite strijdt je tegen....
Haal ze er eens snel uit!
Nope, denk het niet. Danny is niet zo'n fan van IEquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja dat kan ik niet.. De laatste keer dat ik iets ging installeren heeft de PC een week bij de monteur gestaan. Kan ik hem zo niet wegtoveren?
Dan is op het kruisje drukken genoeg. IE heeft gewoon de neiging om met stomme meldingen te komen die niemand wat boeitquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar er is alleen een kruisje.. Niks waar ik op kan klikken verder.
Okay.. Dan word het telkens op het kruisje klikken want hij blijft maar komen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nope, denk het niet. Danny is niet zo'n fan van IE.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |