Het feit dat ik me de tyfus scrollde op mn telefoon.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:14 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Waar kwam dat ineens vandaan eigenlijk?
Een Sander-actie.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:19 schreef yosander het volgende:
[..]
De streets aan het checken voor lekkere poesjes
Nee, ik bedoel de verontschuldigingquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het feit dat ik me de tyfus scrollde op mn telefoon.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:19 schreef yosander het volgende:
[..]
Jaquote:
Beethoven.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:19 schreef Ezell het volgende:
Ik wil een reusachtige hond. Die zijn vet, ookal zijn ze groter dan ik.![]()
Hier valt het minder op.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Qua kleur dan.
En jouw kat heeft best een lange staart.
Links. Rechts. Overal.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:19 schreef yosander het volgende:
[..]
Waarom niet? Wie weet is het wel lekker.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet? Waarom wil je dat in hemelsnaam eten?
Ach ja, denk dat het net zo smaakt als kip. Ben opzich ook wel benieuwd naar de smaak.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:20 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik maak geen grap hoor?
Ik wil serieus wel een baby-koala of beer eten...
Dus je zou ook een giraffe willen eten?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:21 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Waarom niet? Wie weet is het wel lekker.
Ja, waarom niet? Als er mensen zijn die me kunnen vertellen dat het wel lekker is...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dus je zou ook een giraffe willen eten?
Heb wel een keer kangoeroe gegeten, niks bijzonders eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:22 schreef Citizen_Kane het volgende:
''Because Koalas spend so much of their day relaxing, their meat is very tender and delicious! So much so, McDonalds has developed a Koala burger for the Australian market''
Dát is zieligquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:22 schreef Citizen_Kane het volgende:
''Because Koalas spend so much of their day relaxing, their meat is very tender and delicious! So much so, McDonalds has developed a Koala burger for the Australian market''
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:22 schreef Citizen_Kane het volgende:
Aha, oké.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:23 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ja, waarom niet? Als er mensen zijn die me kunnen vertellen dat het wel lekker is...
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:23 schreef Etsu het volgende:
Ezell, je moet met iets beters aankomen, want kijk:
- Martijn;) zegt (1:22):
*neehee
*het is alleen mn username
*kan mij het een worst wezen dat ze ze platrijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |