Ga voor de kat, katten zijn baasquote:
'XD' gebruiken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:10 schreef Flitskikker het volgende:
Godverdomme. Nergens op die Disney XD iets van Contact.
Dat ook, inderdaadquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:11 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van paar dagen terug. Aanbid ze dan.
Hoe heten ze?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:11 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn kat is een eckte waaghals, checkquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:09 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Mijn kat durft daar echt niet te zitten.
Zo en zo gewoon een kamer zoeken waar je huisdieren mag hebbenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mijn ouders willen het niet. Zeuren heb ik al opgegeven..![]()
Donders wat een bazenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:11 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Damn, die zijn wel mooi man. Van mijn ouders mogen we alleen maar huisdieren zoals goudvissen en zo. Maar bij ons gaan alle dieren snel doodquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:11 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:13 schreef Joosterd het volgende:
Ik post even mijn hont toen hij klein was echt lief.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:13 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Damn, die zijn wel mooi man. Van mijn ouders mogen we alleen maar huisdieren zoals goudvissen en zo. Maar bij ons gaan alle dieren snel doodIk kwam er vorige week achter dat wij blijkbaar dit schooljaar 11 vissen hebben gehad die allemaal in een korte tijd dood zijn gegaan omdat mijn zus ze vergeet te voeren etc...
Een huisdier is duur als student.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:12 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zo en zo gewoon een kamer zoeken waar je huisdieren mag hebben
Heb de film gekeken, echt een bazenfilm.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:13 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Damn, die zijn wel mooi man. Van mijn ouders mogen we alleen maar huisdieren zoals goudvissen en zo. Maar bij ons gaan alle dieren snel doodIk kwam er vorige week achter dat wij blijkbaar dit schooljaar 11 vissen hebben gehad die allemaal in een korte tijd dood zijn gegaan omdat mijn zus ze vergeet te voeren etc...
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:13 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
quote:
1. Ik vroeg niet om die vissen.quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:15 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
1. Ik vroeg niet om die vissen.
2. Ik dacht we dit jaar maar 2 of 3 vissen hadden, zodra ze dood gingen werden ze diezelfde dag nog vervangen dus ik dacht het hele jaar lang, tot een paar dagen geleden, dat we maar 2 of 3 vissen hadden
Yeaaahquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:14 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Heb de film gekeken, echt een bazenfilm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |