quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:17 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn kat 2 minuten geleden
jouwbuis danquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:17 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik heb nog een filmke van die hond van mijn opa & oma
Zou dat uberhaupt onder huisdieren vallen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:17 schreef Koffiebeaun. het volgende:
Ik wil ook wel een visje als ik op kamers ga.
Mooie hond.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:17 schreef Etsu het volgende:
Mijn ondertussen overleden hond.
[ afbeelding ]
Berner Sennenhond.
Lijkt op mijn kat.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:17 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[ afbeelding ]
Die is ook mooi.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:17 schreef Etsu het volgende:
Mijn ondertussen overleden hond.
[ afbeelding ]
Berner Sennenhond.
Om op te vretenquote:
Op de markt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:18 schreef Citizen_Kane het volgende:
Trouwens, ik wil echt heel graag een panda of koala eten(maakt niet uit hoe oud, maar als het kleine babies zijn is het wel lekkerder denk ik), waar kan dit?
Geen ideequote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:17 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zou dat uberhaupt onder huisdieren vallen?
Aldi markt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:18 schreef Citizen_Kane het volgende:
Trouwens, ik wil echt heel graag een panda of koala eten(maakt niet uit hoe oud, maar als het kleine babies zijn is het wel lekkerder denk ik), waar kan dit?
Qua kleur dan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:18 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Niet echt, mijn kat is dun, jouw kat is volslank.
De streets aan het checken voor lekkere poesjesquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:17 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[ afbeelding ]
iehlquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:19 schreef Kaasrol het volgende:
Wat ik ook echt nog wil is een hagedis, in zo'n terrarium
Het feit dat ik me de tyfus scrollde op mn telefoon.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:14 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Waar kwam dat ineens vandaan eigenlijk?
Een Sander-actie.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:19 schreef yosander het volgende:
[..]
De streets aan het checken voor lekkere poesjes
Nee, ik bedoel de verontschuldigingquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het feit dat ik me de tyfus scrollde op mn telefoon.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:19 schreef yosander het volgende:
[..]
Jaquote:
Beethoven.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:19 schreef Ezell het volgende:
Ik wil een reusachtige hond. Die zijn vet, ookal zijn ze groter dan ik.![]()
Hier valt het minder op.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Qua kleur dan.
En jouw kat heeft best een lange staart.
Links. Rechts. Overal.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:19 schreef yosander het volgende:
[..]
Waarom niet? Wie weet is het wel lekker.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet? Waarom wil je dat in hemelsnaam eten?
Ach ja, denk dat het net zo smaakt als kip. Ben opzich ook wel benieuwd naar de smaak.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:20 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik maak geen grap hoor?
Ik wil serieus wel een baby-koala of beer eten...
Dus je zou ook een giraffe willen eten?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:21 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Waarom niet? Wie weet is het wel lekker.
Ja, waarom niet? Als er mensen zijn die me kunnen vertellen dat het wel lekker is...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dus je zou ook een giraffe willen eten?
Heb wel een keer kangoeroe gegeten, niks bijzonders eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:22 schreef Citizen_Kane het volgende:
''Because Koalas spend so much of their day relaxing, their meat is very tender and delicious! So much so, McDonalds has developed a Koala burger for the Australian market''
Dát is zieligquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:22 schreef Citizen_Kane het volgende:
''Because Koalas spend so much of their day relaxing, their meat is very tender and delicious! So much so, McDonalds has developed a Koala burger for the Australian market''
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:22 schreef Citizen_Kane het volgende:
Aha, oké.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:23 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ja, waarom niet? Als er mensen zijn die me kunnen vertellen dat het wel lekker is...
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:23 schreef Etsu het volgende:
Ezell, je moet met iets beters aankomen, want kijk:
- Martijn;) zegt (1:22):
*neehee
*het is alleen mn username
*kan mij het een worst wezen dat ze ze platrijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |