quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:45 schreef Monopoly het volgende:
Nederige excuses, ik heb ze voor jullie!
Ik vind dat hij dat wel moet doenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee, ik heb mezelf bewaard voor jou
ga je nog voor me kreunen?
Toe maar, dat zijn er nogal watquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:46 schreef naatje_1 het volgende:
mono, ouwe rukkerje 20 negerpiemels zijn geupdate naar 40 negerpiemels
je bent wel echte piemelliefhebber ofnie?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:46 schreef naatje_1 het volgende:
mono, ouwe rukkerje 20 negerpiemels zijn geupdate naar 40 negerpiemels
negerpiemelsquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:46 schreef _Fanta het volgende:
[..]
je bent wel echte piemelliefhebber ofnie?
hier niet hoorquote:
aaaaaaahquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:47 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga zometeen spaghetti makenAlleen moet ik wachten tot het gehakt is ontdooid!
Hier juist nietquote:
en je praat uit je anusquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, daardoor is mijn stem zoals ie is
Hier ook last van, heb de balkondeur maar ff open gezetquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:49 schreef _Fanta het volgende:
[..]
van de shag, als ik zo aan het bier zit steek in de 1 na de andere op
Sow en nu stop ik met spammenquote:Hoi hoi,
http://www.eropuit.nl/uit(...)arkUtrecht/id/18082/
Hierbij een linkje waarin jullie de adresgegevens van het Julianapark in Utrecht kunnen vinden, er is op de hoek 1 grote ingaan (hoofdingang) als we daar dan om 15:00 uur afspreken moet het goed komen en als er mensen nog mobiele nummers willen uitwisselen dan hoor ik dit wel
Er wordt vooral bier meegenomen het zou ook leuk zijn als iemand wat fris mee zou willen nemen of iets om te eten
En mochten jullie nog het idee hebben dat er iemand wordt vergeten met deze Pm ben dan zo vriendelijk om deze ff door te sturen
Tnx!
P.s. misschien is het ook handig als jullie een kleed of handoekje meenemne om op te zitten
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:49 schreef _Fanta het volgende:
[..]
van de shag, als ik zo aan het bier zit steek in de 1 na de andere op
Link niet werkt?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Sow en nu stop ik met spammen![]()
Nu kan ik echt niemand meer vergeten zijn
zal hier ook geen overbodige luxe zijn, stom is da eigenlijk dat we zoveel roken tijdens het drinken. hoe komt da eigenlijk? weet jij het? ik nie manquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hier ook last van, heb de balkondeur maar ff open gezet
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:51 schreef naatje_1 het volgende:
weet niet hoor knetter, maar hier hapert ie nog steeds...
hier nu ookquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:51 schreef naatje_1 het volgende:
weet niet hoor knetter, maar hier hapert ie nog steeds...
Dopamine!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:51 schreef _Fanta het volgende:
[..]
zal hier ook geen overbodige luxe zijn, stom is da eigenlijk dat we zoveel roken tijdens het drinken. hoe komt da eigenlijk? weet jij het? ik nie man
Slaap lekkerquote:
Wie is er jarig?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:54 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik moet ook echt mijn bedje in.. morgen 30 traktaties maken![]()
Fijne avond nog![]()
En heren.. de show was echt geweldig![]()
![]()
helemaal super
Altijdquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:54 schreef Monopoly het volgende:
Faye, nu Naatje weg is, mag ik nu met je flirten ?
Trustenquote:
Mijn zoontje gaat naar een andere school dus doen we nog even uitdelen in de laatste week voor de vakantiequote:
Liieefquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Mijn zoontje gaat naar een andere school dus doen we nog even uitdelen in de laatste week voor de vakantie
Dank je welquote:
Nu nogquote:
Monoquote:
dat mag ook als ik er nog benquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:54 schreef Monopoly het volgende:
Faye, nu Naatje weg is, mag ik nu met je flirten ?
Oki, top!quote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:01 schreef Carooltje79 het volgende:
Nu echt weg... ik hoor de kreunen nog wel terug
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:01 schreef Carooltje79 het volgende:
Trustenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:01 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga niet jagen op de chick van een broeder van me!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:01 schreef naatje_1 het volgende:
maar of je succes hebt mono, is maar de vraagmaar flirten mag altijd
Maar meneer, wat doet u nou?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga niet jagen op de chick van een broeder van me!
Half uurtje denk ik. Daarna pogen we weer verder. Je mag *nu*quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:03 schreef Monopoly het volgende:
Even een fijn plaatje om wakker te worden hoor dames en heren.
Tot hoe laat kan ik doorgaan overigens ?
ff half uur. kijken wat de bandbreedte doet hierquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:03 schreef Monopoly het volgende:
Wh en dragems staan tot 4 uur ingeplandquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:03 schreef Monopoly het volgende:
Denk t wel helaasquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:04 schreef _Fanta het volgende:
Wel jammer al die mensen die gaan. blijf ik hier dadelijk weer alleen over met mn bier
HIj neemt ff over omdat alles faalt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wh en dragems staan tot 4 uur ingepland
ik blijf nogquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:04 schreef _Fanta het volgende:
Wel jammer al die mensen die gaan. blijf ik hier dadelijk weer alleen over met mn bier
Gezelligquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik blijf nogwant dragems kreun
Ah oke, heb je trouwens al die kreunen nog?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
HIj neemt ff over omdat alles faalt.
Nopequote:
nou zo snel mogelijkquote:
allang gedaan.. hoor je nu weer wel.. net ook ff toen schrok ik me lamquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:08 schreef Monopoly het volgende:
DM even de poort en IP dan van de goede stream ?
Trustenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:08 schreef Outpost76 het volgende:
Oh crap ik ging slapen....
Goed nu echt weg dan.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:08 schreef Outpost76 het volgende:
Goed nu echt weg dan.
Thx jij nog veel plezier en tot laters!quote:
Trustenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:08 schreef Outpost76 het volgende:
Goed nu echt weg dan.
Ik kan niks belovenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Thx jij nog veel plezier en tot laters!
Oh en niet fappen op mijn kreun als ie straks herhaalt wordt.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:11 schreef Monopoly het volgende:
Ok, ik ben gewoon in de lucht nuHerzlich meinem freunden
Ik moet er ook om kwart voor 9 zijn, maar ik duik er zo wel inquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oh man die kreun moet straks wel dondersgoed zijn.. moet goffer om kwart voor negen op school zijn morgen/vandaag
Yeah!!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:11 schreef Monopoly het volgende:
Ok, ik ben gewoon in de lucht nuHerzlich meinem freunden
Wel wat van meegekregen en werd er zelf niet geil(als een man kreunt) van maar je naam word meerder malen genoemd...dus zeker de moeite waardquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oh man die kreun moet straks wel dondersgoed zijn.. moet goffer om kwart voor negen op school zijn morgen/vandaag
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:15 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ga nu, maar ik wilde Knetter nog even bedanken, omdat ik het kreunen van haar geleerd heb
Dankjewell knetjekreun
eens met ditquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:16 schreef 08gnoT. het volgende:
Elke versie van dit nummer is goed volgens mij
Deze vind ik persoonlijk minderquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:16 schreef 08gnoT. het volgende:
Elke versie van dit nummer is goed volgens mij
Kan je goed sexen? anders wil ik je wat wel lessen gevenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:15 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ga nu, maar ik wilde Knetter nog even bedanken, omdat ik het kreunen van haar geleerd heb
Dankjewell knetjekreun
BAM waarheid van deze kwaliteits userquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:17 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Kan je goed sexen? anders wil ik je wat wel lessen geven. Jah zal beetje jammer zijn als jij zo straks met naat trouwt en de huwelijksnacht verneukt word omdat jullie er beide niks van bakken niewaar
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:15 schreef gewoonfaye het volgende:
Dankjewell knetjekreun
Aan het origineel kan het niet tippen nee, maar voor een dance-nummer vind ik het toch goed meevallenquote:
Daarom dusquote:
Dan kan ik tenminste het wel goed faken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
BAM waarheid van deze kwaliteits user
Tekst blijft idd goedquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:18 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Aan het origineel kan het niet tippen nee, maar voor een dance-nummer vind ik het toch goed meevallen![]()
[..]
Daarom dus
faken mami, jeweet dat is een echte chicky actiequote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dan kan ik tenminste het wel goed faken.
Waarom faken, als je ook kan genieten?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dan kan ik tenminste het wel goed faken.
Dat houdt je mannelijke ego hoog?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
faken mami, jeweet dat is een echte chicky actie
Geloof me, dat kan ik.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:20 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Waarom faken, als je ook kan genieten?
Zijn ook lekker jaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:20 schreef 08gnoT. het volgende:
Omg pistachenoten zijn lekkerDie had ik nog nooit op
Ja he, omgquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:20 schreef 08gnoT. het volgende:
Omg pistachenoten zijn lekkerDie had ik nog nooit op
idd.. en anders gaan ze miss alles doen om het toch te bereiken.. en dan wordt het nogal...quote:
Fijne muziekjes draait uquote:
dankbaarquote:
2 maanden officieel, maar ik mis het niet echt... Komt wel goedquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:22 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Maar hoelang ga je nu al met Naat? Mis je die sex echt nie of?
Ditquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dankbaarik ben het
nu gun je wh en dragems ff de tijd om met elkaar te spelen en tot rust te komen
Maar jij bent geen maagd meer toch? En naat wil pas sex nadat hij getrouwd is. Houd je dat vol?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
2 maanden officieel, maar ik mis het niet echt... Komt wel goed
Kneitersdikke vibrator denk ikquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:26 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Maar jij bent geen maagd meer toch? En naat wil pas sex nadat hij getrouwd is. Houd je dat vol?
Klopt, maar christenen hebben ook behoeftes..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:26 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Maar jij bent geen maagd meer toch? En naat wil pas sex nadat hij getrouwd is. Houd je dat vol?
Zijn ook gewoon mensen toch, beetje jammer dat ze regeltjes naleven die totaal niet meer van deze tijd zijnquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:27 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Klopt, maar christenen hebben ook behoeftes..
quote:
Trusten kerelquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:29 schreef Stiffler1988 het volgende:
Ja mensen , ik gaat slapen
Slaap ze voor straks, en DJ's nog succes met de show![]()
Trustenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:29 schreef Stiffler1988 het volgende:
Ja mensen , ik gaat slapen
Slaap ze voor straks, en DJ's nog succes met de show![]()
Of, aangepast aan het tijdstip: Pics van je kunstworstquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:30 schreef Monopoly het volgende:
Nou Knetter ik ben momenteel niet echt op de hoogte van de diversiteit aan sexuele hulpmiddelen die jij momenteel in het bezit hebt. Ergo, kan ik erop uitmaken dat zo'n leesfout van uwer kant af jegens mijn client toch vragen oproept.
Die dienen uiteraard beantwoord te worden!
wutt?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:30 schreef Monopoly het volgende:
Nou Knetter ik ben momenteel niet echt op de hoogte van de diversiteit aan sexuele hulpmiddelen die jij momenteel in het bezit hebt. Ergo, kan ik erop uitmaken dat zo'n leesfout van uwer kant af jegens mijn client toch vragen oproept.
Die dienen uiteraard beantwoord te worden!
Oh snap ik tenminstequote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:31 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Of, aangepast aan het tijdstip: Pics van je kunstworst
Hmmmm, ik zal het overwegenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:33 schreef _Fanta het volgende:
Faye mag ik je iets aanraden, neem naat keer mee naar groot uitgaanscentrum oid. Samen feesten en zuipen en zo tegen de ochtend buiten rollen. En dat meerdere malen doen, word ie vanzelf wel een man
De time out in Gemert vond ik altijd wel relaxe tent, maar zo zijn er vast nog meerdere in t landquote:
Brothers in Bunnik is ook wel baas. Of net over de grens naar Index in Duitsland. Goedkoop lam wordenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:36 schreef _Fanta het volgende:
[..]
De time out in Gemert vond ik altijd wel relaxe tent, maar zo zijn er vast nog meerdere in t land
Daar kom ik niet zo makkelijk he....quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Brothers in Bunnik is ook wel baas. Of net over de grens naar Index in Duitsland. Goedkoop lam worden
Is ook goed stappe daaro iddquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Brothers in Bunnik is ook wel baas. Of net over de grens naar Index in Duitsland. Goedkoop lam worden
Regio arnhem representquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:39 schreef _Fanta het volgende:
[..]
True, ik kom zelf uit braband is maar uurtje rijden vanaf hier
`Waar ergens?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:39 schreef _Fanta het volgende:
[..]
True, ik kom zelf uit braband is maar uurtje rijden vanaf hier
ik blijf goffer wakker voor de kreun van dragems en die doet tie maar niet.. ja halfbakken homo geluiden komen uit zijn bakkes.. ik denk dat ik maar ga slapen heurquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:46 schreef 08gnoT. het volgende:
Radio half dood, knetter half dood, faye half dood. Gaat lekker hier
Ik weet je niet te vindenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:47 schreef Monopoly het volgende:
Ik masturbeer ondertussen.
Wie heeft er overigens zin in een massa MSN gesprek ?
Ik ben online jullie weten mij te vinden! ok ok grgr
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik blijf goffer wakker voor de kreun van dragems en die doet tie maar niet.. ja halfbakken homo geluiden komen uit zijn bakkes.. ik denk dat ik maar ga slapen heur
ja dikke poep.. gaat zeker weer klinken als een homo die verkracht wordt door een opa met zijn wandelstokquote:
Hoeveel mensen heb je al in je groepsgesprek ?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:47 schreef Monopoly het volgende:
Ik masturbeer ondertussen.
Wie heeft er overigens zin in een massa MSN gesprek ?
Ik ben online jullie weten mij te vinden! ok ok grgr
Niemandquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:53 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Hoeveel mensen heb je al in je groepsgesprek ?
doe je goedquote:
heel af en toe een beetje weg heel kortquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:55 schreef WebHawkjuh het volgende:
Godver, hij blijft gewoon baggeren. Hoe is de verbinding bij jullie?
Doet het nu vrij aardigquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:55 schreef WebHawkjuh het volgende:
Godver, hij blijft gewoon baggeren. Hoe is de verbinding bij jullie?
En kijk eens hoe behendig hij zijn hoed vasthoudt. Like a BOSSquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:56 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
De rechterhand op je UI is een goed voorbeeld?
Kun jij het beter?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:01 schreef _Fanta het volgende:
Was dat een opnamen van het apenverblijf in de dierentuin
Ik heb nog steeds de hoop dat wij uiteindelijk bij elkaar komen, maar we moeten het niet pushen je weetquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:02 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds de hoop dat wij uiteindelijk bij elkaar komen, maar we moeten het niet pushen je weet
Ik wil niemand jaloers makenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je moet gewoon opnemen.. en opsturen naar wh of dragems
ben je zo goed dan?quote:
net zo eng als 40 negerpiemols in je mond?quote:
vind je naatje eng klinken jah? ik vind um wel grappigquote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
net zo eng als 40 negerpiemols in je mond?
duckiequote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:06 schreef humorduck28 het volgende:
ik ben er weer, Ziggo lag er in Almelo wel een paar uur uit...![]()
![]()
gaat lekker dusquote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:06 schreef humorduck28 het volgende:
ik ben er weer, Ziggo lag er in Almelo wel een paar uur uit...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
duckie
ga je ook voor me kreunen
ik heb hem anders voor mequote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
eerst vind dragems de mic niet.. en is hij hem aan het deep.....?
is ook bagger provider natuurlijkquote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:13 schreef humorduck28 het volgende:
Ik weet de helft niet meer waar het over gaat nu, Ziggo lag eruit... (
ga je ook naar de picknick zaterdag?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:13 schreef humorduck28 het volgende:
Ik weet de helft niet meer waar het over gaat nu, Ziggo lag eruit... (
Ik ben al 11 jaar lid van Ziggo, was eerst Essent, maar sinds een jaar is het kl*tuhhh...quote:
heb t hier ook.. wat een poepquote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:14 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ik ben al 11 jaar lid van Ziggo, was eerst Essent, maar sinds een jaar is het kl*tuhhh...
Als je echt goed internet wil moet je XS4ALL nemenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:14 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ik ben al 11 jaar lid van Ziggo, was eerst Essent, maar sinds een jaar is het kl*tuhhh...
komt goed! slaap lekker lieverdquote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ja internet doet moeilijk.. en ik ben dood.. dus slapen enzow
hoop dat iemand guppy heeft klaargezet.. zo niet.. bel me maar wakker als hij aan moet![]()
als ik dan internet heb dan fix ik t even
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |