quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:45 schreef Monopoly het volgende:
Nederige excuses, ik heb ze voor jullie!
Ik vind dat hij dat wel moet doenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee, ik heb mezelf bewaard voor jou
ga je nog voor me kreunen?
Toe maar, dat zijn er nogal watquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:46 schreef naatje_1 het volgende:
mono, ouwe rukkerje 20 negerpiemels zijn geupdate naar 40 negerpiemels
je bent wel echte piemelliefhebber ofnie?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:46 schreef naatje_1 het volgende:
mono, ouwe rukkerje 20 negerpiemels zijn geupdate naar 40 negerpiemels
negerpiemelsquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:46 schreef _Fanta het volgende:
[..]
je bent wel echte piemelliefhebber ofnie?
hier niet hoorquote:
aaaaaaahquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:47 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga zometeen spaghetti makenAlleen moet ik wachten tot het gehakt is ontdooid!
Hier juist nietquote:
en je praat uit je anusquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, daardoor is mijn stem zoals ie is
Hier ook last van, heb de balkondeur maar ff open gezetquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:49 schreef _Fanta het volgende:
[..]
van de shag, als ik zo aan het bier zit steek in de 1 na de andere op
Sow en nu stop ik met spammenquote:Hoi hoi,
http://www.eropuit.nl/uit(...)arkUtrecht/id/18082/
Hierbij een linkje waarin jullie de adresgegevens van het Julianapark in Utrecht kunnen vinden, er is op de hoek 1 grote ingaan (hoofdingang) als we daar dan om 15:00 uur afspreken moet het goed komen en als er mensen nog mobiele nummers willen uitwisselen dan hoor ik dit wel
Er wordt vooral bier meegenomen het zou ook leuk zijn als iemand wat fris mee zou willen nemen of iets om te eten
En mochten jullie nog het idee hebben dat er iemand wordt vergeten met deze Pm ben dan zo vriendelijk om deze ff door te sturen
Tnx!
P.s. misschien is het ook handig als jullie een kleed of handoekje meenemne om op te zitten
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:49 schreef _Fanta het volgende:
[..]
van de shag, als ik zo aan het bier zit steek in de 1 na de andere op
Link niet werkt?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Sow en nu stop ik met spammen![]()
Nu kan ik echt niemand meer vergeten zijn
zal hier ook geen overbodige luxe zijn, stom is da eigenlijk dat we zoveel roken tijdens het drinken. hoe komt da eigenlijk? weet jij het? ik nie manquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hier ook last van, heb de balkondeur maar ff open gezet
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:51 schreef naatje_1 het volgende:
weet niet hoor knetter, maar hier hapert ie nog steeds...
hier nu ookquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:51 schreef naatje_1 het volgende:
weet niet hoor knetter, maar hier hapert ie nog steeds...
Dopamine!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:51 schreef _Fanta het volgende:
[..]
zal hier ook geen overbodige luxe zijn, stom is da eigenlijk dat we zoveel roken tijdens het drinken. hoe komt da eigenlijk? weet jij het? ik nie man
Slaap lekkerquote:
Wie is er jarig?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:54 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik moet ook echt mijn bedje in.. morgen 30 traktaties maken![]()
Fijne avond nog![]()
En heren.. de show was echt geweldig![]()
![]()
helemaal super
Altijdquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:54 schreef Monopoly het volgende:
Faye, nu Naatje weg is, mag ik nu met je flirten ?
Trustenquote:
Mijn zoontje gaat naar een andere school dus doen we nog even uitdelen in de laatste week voor de vakantiequote:
Liieefquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Mijn zoontje gaat naar een andere school dus doen we nog even uitdelen in de laatste week voor de vakantie
Dank je welquote:
Nu nogquote:
Monoquote:
dat mag ook als ik er nog benquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:54 schreef Monopoly het volgende:
Faye, nu Naatje weg is, mag ik nu met je flirten ?
Oki, top!quote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:01 schreef Carooltje79 het volgende:
Nu echt weg... ik hoor de kreunen nog wel terug
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:01 schreef Carooltje79 het volgende:
Trustenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:01 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga niet jagen op de chick van een broeder van me!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:01 schreef naatje_1 het volgende:
maar of je succes hebt mono, is maar de vraagmaar flirten mag altijd
Maar meneer, wat doet u nou?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga niet jagen op de chick van een broeder van me!
Half uurtje denk ik. Daarna pogen we weer verder. Je mag *nu*quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:03 schreef Monopoly het volgende:
Even een fijn plaatje om wakker te worden hoor dames en heren.
Tot hoe laat kan ik doorgaan overigens ?
ff half uur. kijken wat de bandbreedte doet hierquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:03 schreef Monopoly het volgende:
Wh en dragems staan tot 4 uur ingeplandquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:03 schreef Monopoly het volgende:
Denk t wel helaasquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:04 schreef _Fanta het volgende:
Wel jammer al die mensen die gaan. blijf ik hier dadelijk weer alleen over met mn bier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |