zegquote:
Even een boompje planten.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:49 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie Godt en Q al boompjes uitzoeken in Madagaskar.
Q's aanpak werkt beter dan.
Verdomme. En verhuizen is geen optie he?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is lastig, parttime sowieso he. Ja die actieradius is niet zo groot bij mij he
Op zich zou ik best willen verhuizen. Alleen heb je niet zomaar een huis he.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Verdomme. En verhuizen is geen optie he?
Wat hebben de huidige studenten het toch goed... Waarom dat ooit op de markt is gebracht, is me echt een raadsel....quote:
Ze hadden het in mijn stamkroeg, de enige leuke kroeg in het dorp.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat hebben de huidige studenten het toch goed... Waarom dat ooit op de markt is gebracht, is me echt een raadsel....
Nee, maar eerst kijken naar een (zo goed mogelijke) baan en daarheen verhuizen? Zit je op LinkedIn, heb je een beetje contacten? Dat helpt wel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Op zich zou ik best willen verhuizen. Alleen heb je niet zomaar een huis he.
Auw.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze hadden het in mijn stamkroeg, de enige leuke kroeg in het dorp.. Nadat ik daar niet meer woonde zijn ze overgeschakeld op Hertog Jan.
Nee zit ik niet. Heb ook altijd het idee dat dat soort dingen niet werken voor iets zoals secretaressequote:Op donderdag 23 juni 2011 22:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, maar eerst kijken naar een (zo goed mogelijke) baan en daarheen verhuizen? Zit je op LinkedIn, heb je een beetje contacten? Dat helpt wel.
Knuffeltje.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:51 schreef missbehavin het volgende:
Ja, ik ga mijn wonden nog maar eens schoonspuitenen dan maar eens naar bed.
weltrusten lieverds
Jezelf niet onderwaarderen. Juist je sterke punten benadrukken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee zit ik niet. Heb ook altijd het idee dat dat soort dingen niet werken voor iets zoals secretaresse
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Heb nog een oude boerderij in de aanbiedingquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Op zich zou ik best willen verhuizen. Alleen heb je niet zomaar een huis he.
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:57 schreef Eigenmijsje het volgende:
Alle singles een partner gevonden? Is rustig hier
We zaten gewoon allemaal op jou te wachtenquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:57 schreef Eigenmijsje het volgende:
Alle singles een partner gevonden? Is rustig hier
Om te bespringen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
We zaten gewoon allemaal op jou te wachten
Zeker weten zullen we het nietquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:07 schreef Spezza19 het volgende:
Ja.... ze houdt zeker niet van trio's....
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:34 schreef Dale. het volgende:
[..]
check maar ;D is wel voor de wat minder bedeelde onder ons (voor wie het wat moeilijker is)
Je zou het haast gaan denken hequote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:38 schreef Spezza19 het volgende:
Dat programma op Ned 3 bevestigt wel waarom het hier zo stil is vanavond.....
Opzich is het wel grappig maar o zo voor de hand liggendquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En daarom zitten wij gewoon in Singles....
Is het ook..... Iedereen kan motivatie coach wordenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Opzich is het wel grappig maar o zo voor de hand liggend
Nee hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:53 schreef Ludootje het volgende:
[..]
True, true...
Maar ben ik hier de enige die al weekend heeft dan?
14.gifquote:
Bijna hier, tot 10e morgen dan lang weekendquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:53 schreef Ludootje het volgende:
[..]
True, true...
Maar ben ik hier de enige die al weekend heeft dan?
Failquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:56 schreef Spezza19 het volgende:
En dit is ook een schokkende trend aan het worden......
Nice... Heb sinds afgelopen maandag er al 42 uur opzitten deze week dus vind het wel mooi geweest nu.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bijna hier, tot 10e morgen dan lang weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |