Nee, ik doe eerst nog mijn lenzen uit en dan ga ik in bed liggen. Maar dan slaap ik wel gauw hoor.quote:
Ja, iets met foto en linkedin van Bregje Kats..... Fok had nog niet herladen toen ik jullie over haar zag praten....quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, ik doe eerst nog mijn lenzen uit en dan ga ik in bed liggen. Maar dan slaap ik wel gauw hoor.
Na een bepaalde leeftijd kun je al die prikkels gewoon niet meer aan he?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, iets met foto en linkedin van Bregje Kats..... Fok had nog niet herladen toen ik jullie over haar zag praten....
* Spezza19 moet maar geen TV meer kijken tijdens het Fok!ken.....
Wanneer gaan we?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:36 schreef Q. het volgende:
Oeh, tof, mijn Madagaskar-reis gaat door. Inmiddels hebben zich naast mij 7 vrouwen ingeschreven.Hopelijk komen er nog wat mannen bij.
Vet!!!quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:36 schreef Q. het volgende:
Oeh, tof, mijn Madagaskar-reis gaat door. Inmiddels hebben zich naast mij 7 vrouwen ingeschreven.Hopelijk komen er nog wat mannen bij.
hoop ik ook voor jouquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:36 schreef Q. het volgende:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:36 schreef Q. het volgende:
Zelfs een beetje teveel voor mij.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is een hoop vrouw voor 1 Q
Dat dacht ik!quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vet!!!
Dat is echt een land waar ik graag de natuur in wil.
Mooie keus, Q.
Verwacht je echt antwoord op deze open deur?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:39 schreef missbehavin het volgende:
Waarom vind ik allemaal leuke vacatures... in Amsterdam?
Nee sorry, ik uit alleen mijn frustratie even.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Verwacht je echt antwoord op deze open deur?
Ik zoek nog steeds jaquote:
Holy cow. Helemaal niks te vinden??quote:
Ik zoek niets, ik vind alleen maar.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:44 schreef El_Matador het volgende:
We zoeken dus allemaal huisje(s) (lieve dames hier), boompjes (degenen op partnerjacht), beestjes (Tally heeft geworpen, wie volgt?) en baantjes...
Het is lastig, parttime sowieso he. Ja die actieradius is niet zo groot bij mij hequote:Op donderdag 23 juni 2011 22:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Holy cow. Helemaal niks te vinden??
Wat is je actieradius?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |