Ja maar... dan moet ik mensen verzorgen he?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb nog een sollicitatie lopen, die mag je wel van me overnemen?
Nee joh. Drogeren, ruzie maken met collega's, en televisie kijken. Meer doen mijn collega's toch ook niet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar... dan moet ik mensen verzorgen he?
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee joh. Drogeren, ruzie maken met collega's, en televisie kijken. Meer doen mijn collega's toch ook niet.
Ja dan kun je hun portemonnee leeg roven als je ze op de toilet hebt gezet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar... dan moet ik mensen verzorgen he?
Dat is oke. Ik ga om 6.15 de deur uit, regel jij dat Peuter wordt vermaakt dan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat klinkt zo verkeerd nog niet! Dan moeten we wel bij jou op zolder komen wonen ben ik bang.
Daar hebben we kleine man toch voor?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is oke. Ik ga om 6.15 de deur uit, regel jij dat Peuter wordt vermaakt dan?
Negatieve mensenquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:45 schreef L-E het volgende:
Ik durf gewoon mijn zus niet te vertellen over de nieuwe baan, uit angst voor weer zo'n extreem negatieve reactie.
Ach nee, jij weet toch wel beter! Stom als ze niet blij voor je kan zijn, is toch juist geweldig dat je erop vooruit gaat enzo.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:45 schreef L-E het volgende:
Ik durf gewoon mijn zus niet te vertellen over de nieuwe baan, uit angst voor weer zo'n extreem negatieve reactie.
Ook los van die baan zou je het moeten doen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar hebben we kleine man toch voor?
Ja eigenlijk wel he!quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Ook los van die baan zou je het moeten doen.
Het is alleen maar geweldig. Maarja. Mijn zus he.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach nee, jij weet toch wel beter! Stom als ze niet blij voor je kan zijn, is toch juist geweldig dat je erop vooruit gaat enzo.
Als je opschiet ben je nog op tijd voor rival zn housewarming ook.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel he!En er is vast veel meer werk te vinden daar.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Als je opschiet ben je nog op tijd voor rival zn housewarming ook.
Zo blij ben ik met je suggestie van New Yorkquote:
Zo ver ben je wel uitgescheurd ja? Hup een hele L-E er in?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dan smokkel in jou gewoon naar binnen hoor.
Ben jij zo klein dat jij in L-E past?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dan smokkel in jou gewoon naar binnen hoor.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo ver ben je wel uitgescheurd ja? Hup een hele L-E er in?
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo ver ben je wel uitgescheurd ja? Hup een hele L-E er in?
quote:
Verkopen dat er nodig een L-E mee moet zit er niet in zeker?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo blij ben ik met je suggestie van New York![]()
Ik wilde me bescheiden opstellen maar ik vind het eigenlijk onzin.![]()
Zelf nog niet aan gedacht.Dat ken ik wel verkopen denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |