Jep.... te triest voor woorden.....quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Fail
Gewoon door de hele maatschappij...
Zolang ze een lekker koppie heeftquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jep.... te triest voor woorden.....
Komt allemaal door figuren als JoeyT
Jij pakt ze wanneer ze dus kwetsbaar zijn?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zolang ze een lekker koppie heeft
Gezeik over gewicht altijd, plus lovehandles zijn
Uiteraardquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:00 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Jij pakt ze wanneer ze dus kwetsbaar zijn?
Die laatste zin klinkt zo enorm fout.....quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zolang ze een lekker koppie heeft
Gezeik over gewicht altijd, plus lovehandles zijn
* S95Sedan even terugdenkt aan van de week bij vriend van hem
Maar ze had wel een lekkere kontquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die laatste zin klinkt zo enorm fout.....
Daarom zei ik het ookquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat maakt de zin an sich niet minder fout....
Waaraan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:04 schreef Ludootje het volgende:
Ach, zulk soort meisjes weten ook toch waar ze aan beginnen?
Je bedoelt dit soort meisjes?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:04 schreef Ludootje het volgende:
Ach, zulk soort meisjes weten ook toch waar ze aan beginnen?
Foute onzekere meisjes met daddy-issues en lovehandles weten wat ze aan je hebben, zo bedoel ik het meer.quote:
Heh, ergens toch nog stiekum een braaf en moreel juist stukje opvoeding meegekregen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:11 schreef S95Sedan het volgende:
Ah ok. Heb wel een grote mond af en toe maar zou sommige dingen nooit doen.
Mag hopen van welquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:13 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Heh, ergens toch nog stiekum een braaf en moreel juist stukje opvoeding meegekregen?
Heb het net gelezen... die laatste post ook van TSquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je bedoelt dit soort meisjes?
Een 2e sprookje dat een ECHTE nachtmerrie werd
REL TOPIC!
Welke? Want ze post nog steedsquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb het net gelezen... die laatste post ook van TS
Maar allee, dan doende gij gewoon even op de 1 klikken en dan krijgte gij ook de OP te zien he? Amai jonguh!quote:
Dat ze niet de pil slikte. Maar het is wel ZIJN schuld, want het was zijn piemel.quote:
Ja...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat ze niet de pil slikte. Maar het is wel ZIJN schuld, want het was zijn piemel.
Ik hoop het echt...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja...![]()
Maar goed, volgens mij is het ene troll....
Jonguh! De OP is wegge-editquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Maar allee, dan doende gij gewoon even op de 1 klikken en dan krijgte gij ook de OP te zien he? Amai jonguh!
Nie zo mauwe wa? Doede gij unne bellug zijn of wa?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Maar allee, dan doende gij gewoon even op de 1 klikken en dan krijgte gij ook de OP te zien he? Amai jonguh!
Ok, korte opsomming:quote:
Nee, die TS is Belg, vandaar amai!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:24 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nie zo mauwe wa? Doede gij unne bellug zijn of wa?
Ouchquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ok, korte opsomming:
Zij was 16 en kreeg een relatie met hem... Hij liet haar barsten omdat ie een ander neukertje vond...
Paar jaar laten ontmoeten ze elkaar weer en na een paar keer waren ze weer hevig verliefd... nou ja, zij vooral dan....
Hij had op een gegeven moment geen zin meer in haar, nadat ze waren gaan samenwonen... toen heeft ze zichzelf maar zwanger laten raken... is ze te laat geweest met abortus en nu wil ze hem met alles naaien, terwijl jongen aangeeft voor het kind te willen zorgen, maar niet gedwongen wilt worden om een relatie met haar te hebben
En nu heeft de jongen alles fout gedaan....
In het kort
Ah, dacht al... Voelde mijn (Noord) Brabants hart al sneller kloppen...quote:
Ik was hem vergeten......quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:27 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ah, dacht al... Voelde mijn (Noord) Brabants hart al sneller kloppen...
Oh ja, totally random in de categorie #kennenwedezenognognog:
Toepasselijk voor nachtbrakersquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:35 schreef Lotusss het volgende:
Ik heb Insomnia van Faithless in mijn hoofd zitten....
Ik wil gewoon slapen. Heb net een Baileys met ijs ingeschonken. Als dat niet werkt, dan maar een halve oxa.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Toepasselijk voor nachtbrakers
Maar goed, nachtbagger volk heeft dat andere topic gekaapt... tijd om daar weg te gaan
Zeg, heb jij de macht om dat Troll topic dicht te gooien? Of is het Fok! beleid om troll topics open te laten?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik wil gewoon slapen. Heb net een Baileys met ijs ingeschonken. Als dat niet werkt, dan maar een halve oxa.
Ik heb gewoon geen drank meer...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik wil gewoon slapen. Heb net een Baileys met ijs ingeschonken. Als dat niet werkt, dan maar een halve oxa.
Het is beleid om gastmodden (dus in een ander subforum) zo min mogelijk te doen. En er worden geen users gebasht of illegale dingen gedaan dus ik doe er niks mee.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zeg, heb jij de macht om dat Troll topic dicht te gooien? Of is het Fok! beleid om troll topics open te laten?
Ik heb drank EN pillen!quote:
Maar kan jij geen IP adressen zien? En dus zien dat die TWP de troller is?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het is beleid om gastmodden (dus in een ander subforum) zo min mogelijk te doen. En er worden geen users gebasht of illegale dingen gedaan dus ik doe er niks mee.
Kunnen alleen de FA's zien helaas.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Maar kan jij geen IP adressen zien? En dus zien dat die TWP de troller is?
Hij claimt dat ie mij heeft gemeld bij Yvonne
Kneus
Jammer....quote:
Yvonne is lievvvvvv!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jammer....
Maar ik ga wel wakker liggen van Yvonne hoor....
Oh, ik bedoelde meer het dreigement van die TWP....quote:
Heb het topic wel even bij de FA's gemeld.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh, ik bedoelde meer het dreigement van die TWP....![]()
Was sarcastisch bedoeld.... haha....
Die slapen nu toch rustig? Vandaar altijd die bagger 's nachtsquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb het topic wel even bij de FA's gemeld.
Je wordt pas FA als je minder dan 3 uur per etmaal slaapt geloof ikquote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die slapen nu toch rustig? Vandaar altijd die bagger 's nachts
haha
Das nog best veel.....quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je wordt pas FA als je minder dan 3 uur per etmaal slaapt geloof ik
Zo. Nu nog even 40 wachten tot het gaat werken.quote:
Minuten. Fokken op foon is ook niet alles...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:18 schreef Spezza19 het volgende:
40 wat wachten? tellen? seconden? minuten? uren? dagen? weken? maanden? jaren?
Welterusten! Ik leg ook mijn foon neer.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:20 schreef Spezza19 het volgende:
Nee klopt.... is soms wel irritant ja....
Maar goed, ik ga ook maar eens mijn bed opzoeken.....
Oh ja, moet ook nog was ophangen
grrrrr
Heb jij ooit geen zin in geile wijven?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 07:25 schreef JoeyT het volgende:
En vrijdag... Zin in geile wijven! T lijkt wel donderdag...
. Nee... Altijd zin... Daarom lijken al die dagen op elkaar...quote:
Ik weet t...quote:
Goedemorgen jongen. En nee, atm niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 07:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik weet t...
Goeiemorgen! Heb jij eigenlijk een scharrel oid?
Nog leuke weekendplannen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:01 schreef Mystikvm het volgende:
Weekend = T-minus 3 uur
+1 voor geile wijven.
Joey!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 07:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
. Nee... Altijd zin... Daarom lijken al die dagen op elkaar...
Oja... Q!
Zit Joey nou te solliciteren?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 07:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Goedemorgen jongen. En nee, atm niet.
Bied het aan zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 07:51 schreef JoeyT het volgende:
Ik haat t als mensen mn krant in de trein pakken zonder t te vragen. Nou wil ik dr best neuken, dus dat zou een goede ruil zijn....
Hehequote:
Vanavond uit eten, daarna kroeg.quote:
Maar hoe? Er is trws een 19 jarige naast me komen zitten.. ik wil dr beffen.quote:
Oh dat is wel leukquote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vanavond uit eten, daarna kroeg.
Vorige week op een feestje een oud-klasgenoot ontmoet met wie ik in de 3e klas een beetje ontspoord ben. Hij werd toen van school afgetrapt, ik nietSindsdien heb ik hem niet meer gezien, maar morgen is hij weer in de stad en gaan we wat drinken. Like old times
Wel een ergernis, ik kan niet thuiswerken omdat de boel stuk is. Nu moet ik toch voor een paar uurtjes naar kantoor
kun je ruiken dat ze 19 is?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar hoe? Er is trws een 19 jarige naast me komen zitten.. ik wil dr beffen.
Oja idd. Wat doe je wakker?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat is wel leukWeer samen ontsporen?
![]()
Ik heb vakantie, had ik dat al gezegd?
Kun je beter vragen of hij kan ruiken dat hij haar wil beffenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:33 schreef clevy het volgende:
[..]
kun je ruiken dat ze 19 is?
goedemorgen trouwens
Ja. Ruikt geil. 19 is geil.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:33 schreef clevy het volgende:
[..]
kun je ruiken dat ze 19 is?
goedemorgen trouwens
In de trein?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar hoe? Er is trws een 19 jarige naast me komen zitten.. ik wil dr beffen.
Morgen Awakeningsquote:
Wat raar, deze post zag ik alleen maar in de quote van Joey, tot ik op F5 druktequote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat is wel leukWeer samen ontsporen?
![]()
Ik heb vakantie, had ik dat al gezegd?
Drank!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Morgen AwakeningsMaar mijn bek wordt maar niet beter, dat is minder. Anders maar zelfmedicatie
Zoonlief de deur uitgewerkt netquote:
Inderdaad!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Maar flink zuipen kan het wel eens worden. Dat is nog geen ontsporen, kijk maar naar Q![]()
Ze hebben wc's in de trein...quote:
Ook Q, ookquote:
Stinkhok.. Kunt het ook gewoon in de coupe doen.. Heeft de rest ook nog een mooi verhaal voor de rest van de dag..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |