Dat ze niet de pil slikte. Maar het is wel ZIJN schuld, want het was zijn piemel.quote:
Ja...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat ze niet de pil slikte. Maar het is wel ZIJN schuld, want het was zijn piemel.
Ik hoop het echt...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja...![]()
Maar goed, volgens mij is het ene troll....
Jonguh! De OP is wegge-editquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Maar allee, dan doende gij gewoon even op de 1 klikken en dan krijgte gij ook de OP te zien he? Amai jonguh!
Nie zo mauwe wa? Doede gij unne bellug zijn of wa?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Maar allee, dan doende gij gewoon even op de 1 klikken en dan krijgte gij ook de OP te zien he? Amai jonguh!
Ok, korte opsomming:quote:
Nee, die TS is Belg, vandaar amai!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:24 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nie zo mauwe wa? Doede gij unne bellug zijn of wa?
Ouchquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ok, korte opsomming:
Zij was 16 en kreeg een relatie met hem... Hij liet haar barsten omdat ie een ander neukertje vond...
Paar jaar laten ontmoeten ze elkaar weer en na een paar keer waren ze weer hevig verliefd... nou ja, zij vooral dan....
Hij had op een gegeven moment geen zin meer in haar, nadat ze waren gaan samenwonen... toen heeft ze zichzelf maar zwanger laten raken... is ze te laat geweest met abortus en nu wil ze hem met alles naaien, terwijl jongen aangeeft voor het kind te willen zorgen, maar niet gedwongen wilt worden om een relatie met haar te hebben
En nu heeft de jongen alles fout gedaan....
In het kort
Ah, dacht al... Voelde mijn (Noord) Brabants hart al sneller kloppen...quote:
Ik was hem vergeten......quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:27 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ah, dacht al... Voelde mijn (Noord) Brabants hart al sneller kloppen...
Oh ja, totally random in de categorie #kennenwedezenognognog:
Toepasselijk voor nachtbrakersquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:35 schreef Lotusss het volgende:
Ik heb Insomnia van Faithless in mijn hoofd zitten....
Ik wil gewoon slapen. Heb net een Baileys met ijs ingeschonken. Als dat niet werkt, dan maar een halve oxa.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Toepasselijk voor nachtbrakers
Maar goed, nachtbagger volk heeft dat andere topic gekaapt... tijd om daar weg te gaan
Zeg, heb jij de macht om dat Troll topic dicht te gooien? Of is het Fok! beleid om troll topics open te laten?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik wil gewoon slapen. Heb net een Baileys met ijs ingeschonken. Als dat niet werkt, dan maar een halve oxa.
Ik heb gewoon geen drank meer...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik wil gewoon slapen. Heb net een Baileys met ijs ingeschonken. Als dat niet werkt, dan maar een halve oxa.
Het is beleid om gastmodden (dus in een ander subforum) zo min mogelijk te doen. En er worden geen users gebasht of illegale dingen gedaan dus ik doe er niks mee.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zeg, heb jij de macht om dat Troll topic dicht te gooien? Of is het Fok! beleid om troll topics open te laten?
Ik heb drank EN pillen!quote:
Maar kan jij geen IP adressen zien? En dus zien dat die TWP de troller is?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het is beleid om gastmodden (dus in een ander subforum) zo min mogelijk te doen. En er worden geen users gebasht of illegale dingen gedaan dus ik doe er niks mee.
Kunnen alleen de FA's zien helaas.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Maar kan jij geen IP adressen zien? En dus zien dat die TWP de troller is?
Hij claimt dat ie mij heeft gemeld bij Yvonne
Kneus
Jammer....quote:
Yvonne is lievvvvvv!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jammer....
Maar ik ga wel wakker liggen van Yvonne hoor....
Oh, ik bedoelde meer het dreigement van die TWP....quote:
Heb het topic wel even bij de FA's gemeld.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh, ik bedoelde meer het dreigement van die TWP....![]()
Was sarcastisch bedoeld.... haha....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |