Die slapen nu toch rustig? Vandaar altijd die bagger 's nachtsquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb het topic wel even bij de FA's gemeld.
Je wordt pas FA als je minder dan 3 uur per etmaal slaapt geloof ikquote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die slapen nu toch rustig? Vandaar altijd die bagger 's nachts
haha
Das nog best veel.....quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je wordt pas FA als je minder dan 3 uur per etmaal slaapt geloof ik
Zo. Nu nog even 40 wachten tot het gaat werken.quote:
Minuten. Fokken op foon is ook niet alles...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:18 schreef Spezza19 het volgende:
40 wat wachten? tellen? seconden? minuten? uren? dagen? weken? maanden? jaren?
Welterusten! Ik leg ook mijn foon neer.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:20 schreef Spezza19 het volgende:
Nee klopt.... is soms wel irritant ja....
Maar goed, ik ga ook maar eens mijn bed opzoeken.....
Oh ja, moet ook nog was ophangen
grrrrr
Heb jij ooit geen zin in geile wijven?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 07:25 schreef JoeyT het volgende:
En vrijdag... Zin in geile wijven! T lijkt wel donderdag...
. Nee... Altijd zin... Daarom lijken al die dagen op elkaar...quote:
Ik weet t...quote:
Goedemorgen jongen. En nee, atm niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 07:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik weet t...
Goeiemorgen! Heb jij eigenlijk een scharrel oid?
Nog leuke weekendplannen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:01 schreef Mystikvm het volgende:
Weekend = T-minus 3 uur
+1 voor geile wijven.
Joey!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 07:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
. Nee... Altijd zin... Daarom lijken al die dagen op elkaar...
Oja... Q!
Zit Joey nou te solliciteren?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 07:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Goedemorgen jongen. En nee, atm niet.
Bied het aan zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 07:51 schreef JoeyT het volgende:
Ik haat t als mensen mn krant in de trein pakken zonder t te vragen. Nou wil ik dr best neuken, dus dat zou een goede ruil zijn....
Hehequote:
Vanavond uit eten, daarna kroeg.quote:
Maar hoe? Er is trws een 19 jarige naast me komen zitten.. ik wil dr beffen.quote:
Oh dat is wel leukquote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vanavond uit eten, daarna kroeg.
Vorige week op een feestje een oud-klasgenoot ontmoet met wie ik in de 3e klas een beetje ontspoord ben. Hij werd toen van school afgetrapt, ik nietSindsdien heb ik hem niet meer gezien, maar morgen is hij weer in de stad en gaan we wat drinken. Like old times
Wel een ergernis, ik kan niet thuiswerken omdat de boel stuk is. Nu moet ik toch voor een paar uurtjes naar kantoor
kun je ruiken dat ze 19 is?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar hoe? Er is trws een 19 jarige naast me komen zitten.. ik wil dr beffen.
Oja idd. Wat doe je wakker?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat is wel leukWeer samen ontsporen?
![]()
Ik heb vakantie, had ik dat al gezegd?
Kun je beter vragen of hij kan ruiken dat hij haar wil beffenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:33 schreef clevy het volgende:
[..]
kun je ruiken dat ze 19 is?
goedemorgen trouwens
Ja. Ruikt geil. 19 is geil.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:33 schreef clevy het volgende:
[..]
kun je ruiken dat ze 19 is?
goedemorgen trouwens
In de trein?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar hoe? Er is trws een 19 jarige naast me komen zitten.. ik wil dr beffen.
Morgen Awakeningsquote:
Wat raar, deze post zag ik alleen maar in de quote van Joey, tot ik op F5 druktequote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat is wel leukWeer samen ontsporen?
![]()
Ik heb vakantie, had ik dat al gezegd?
Drank!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Morgen AwakeningsMaar mijn bek wordt maar niet beter, dat is minder. Anders maar zelfmedicatie
Zoonlief de deur uitgewerkt netquote:
Inderdaad!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Maar flink zuipen kan het wel eens worden. Dat is nog geen ontsporen, kijk maar naar Q![]()
Ze hebben wc's in de trein...quote:
Ook Q, ookquote:
Stinkhok.. Kunt het ook gewoon in de coupe doen.. Heeft de rest ook nog een mooi verhaal voor de rest van de dag..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |