ah, dat klinkt wel logischquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
joa..die gaf pillen en zei omdat knetter
quote:
Oh, mijn tieten hebben 'm terug gelokt?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:07 schreef Viro het volgende:
[..]
moet wel zo zijn, anders zou dragems nu niet op de radio zijn
Heu? Ik dacht dat ik 300 was. Moet 301 dat niet doen? Zat niet op te letten...quote:
het schijnt, alleen dragems kan dat bevestigen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, mijn tieten hebben 'm terug gelokt?
Hoiquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah, dat klinkt wel logisch
[..]
Ik vind die van snuf leukerquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:09 schreef naatje_1 het volgende:
'ik wil seks met naatje en 20 negerpiemels'
die jingle blijft wel baas
Waarom zou ik ontkennenquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:09 schreef Viro het volgende:
[..]
het schijnt, alleen dragems kan dat bevestigen.
Jij gaat sowieso ontkennen
Ik ben al even thuis hoorquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan moet je je volume harder zetten of zorgen dat je t kan luisteren op je telefoon.
goed te passe?quote:
het schijnt dat samzz ze gepost heeft op fok, kan ze helaas niet vindenquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:11 schreef robdriessen het volgende:
Er wordt nu zoveel gesproken over Samzz' tieten, en precies NU mogen er geen volwassen plaatjes meer op FOK! Het is toch godsgeklaagd.....
Dan moet je ze maar beschrijven, Samzz.....
Pic's mogen nog wel via dm en pm verspreid worden hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:11 schreef robdriessen het volgende:
Er wordt nu zoveel gesproken over Samzz' tieten, en precies NU mogen er geen volwassen plaatjes meer op FOK! Het is toch godsgeklaagd.....
Kom je er nu pas achter?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:13 schreef robdriessen het volgende:
Dit is de nieuwe Sinterklaas. DAT KAN TOCH NIET!
[ afbeelding ]
faalquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:13 schreef robdriessen het volgende:
Dit is de nieuwe Sinterklaas. DAT KAN TOCH NIET!
[ afbeelding ]
junglespleetogenquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:14 schreef Viro het volgende:
De amerikanen zijn keihard anaal vernederd door Jungle-chinezen.
Dat gaan ze nooit toegeven
75E, rond, pront, stevigquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:11 schreef robdriessen het volgende:
Wist het al langer, maar ben nog steeds pissig.quote:
Dat bunt bestenquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
75E, rond, pront, stevigDe rest doe je zelf maar.
!
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik zit hier aan de whisky!quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:15 schreef ACT-F het volgende:
Ik plop er nog eentje open, omdat het zo gezellig is
jazekerquote:
Wauw. Dat formaat wil nog wel eens tot rugklachten leiden. Ik hoop dat je dat bespaard blijft. (Serieuze modus uit).quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
!
quote:
Ik ben nu serieus bezig met een tekst over chinezenquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:16 schreef Viro het volgende:
ik en een vriend zijn tot conclusie gekomen dat 75% van chinezen mannen homo's zijn die nog uit de kast moeten komen. Want verhouding is 1 chinees meid op 4 chinezen mannen.
Nicequote:
Zaterdag weinig, behalve het asiel en paardrijden. Zondag naar het pretpark.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jazeker
dit weekend nog plannen?
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een stuk veiliger. Mijn monitor had een paar sputters te verwerken bij het openen
Kan je de conclusie van mij mooi meenemen in de tekstquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben nu serieus bezig met een tekst over chinezen
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:16 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Wauw. Dat formaat wil nog wel eens tot rugklachten leiden. Ik hoop dat je dat bespaard blijft. (Serieuze modus uit).
Holy Shit, MEMMEN!
gezelligquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zaterdag weinig, behalve het asiel en paardrijden. Zondag naar het pretpark.
Hellendoornquote:
het is frans, een beetje abc invullenquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:18 schreef Viro het volgende:
[..]
Kan je de conclusie van mij mooi meenemen in de tekst
Gastquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:19 schreef Viro het volgende:
als samzz nu bij mij in de buurt zou zijn, zou ik zelfs mijn 80jarige buurman anaal uitwonen om met samzz dr tieten te mogen spelen
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
HellendoornMaar goed, we gaan met de familie en er zijn *rilt* kinderen bij. Dus het mocht geen Six Flags zijn
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:19 schreef Viro het volgende:
als samzz nu bij mij in de buurt zou zijn, zou ik zelfs mijn 80jarige buurman anaal uitwonen om met samzz dr tieten te mogen spelen
Dat zal ik niet van je vragen hoorquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:19 schreef Viro het volgende:
Ditquote:
waarom je buurman uitwonen als je met de tieten van Samzz mag spelen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:19 schreef Viro het volgende:
Wholla epischquote:
samzz heeft altijd eisenquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
waarom je buurman uitwonen als je met de tieten van Samzz mag spelen?
dat doe je bij mij anders nooitquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:20 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik bied tetten voor een skypegesprek
COMPOTENquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:21 schreef robdriessen het volgende:
Ik wil nu ook de ALBUMversie van Hollereer. Met Gerdaaa, GERDAAAA?
HOOFDLETTERSSS, HOOFDLETTERS, DOE HET NIEETquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:21 schreef Snuf. het volgende:
ALS IK TERUG KON IN DE TIJD ZAT IK VAKER IN DE KLAS
nou, ik denk niet dat Samzz daar geiler van wordtquote:
KOMPROEN?quote:
helaas geld dit voor mij ook, toen ik in het examenjaar zatquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:21 schreef Snuf. het volgende:
ALS IK TERUG KON IN DE TIJD ZAT IK VAKER IN DE KLAS
Als dat van je sleutelbewaarder magquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:22 schreef Viro het volgende:
[..]
gelukkig maar, neuken als ik volgende keer in enschede ben?
[..]
oeh.... arme naatje
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:22 schreef heloef het volgende:
Het is net of er in al die maanden niks is veranderd.
tsk tsk, jij mag geen seks voor het huwelijkquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:22 schreef naatje_1 het volgende:
Viro, neem samzz hard, nu, dan kom ik er zo ook bij
Baasquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb vandaag Het Handboek Der Jeugd gekocht
als ik niet aan huwelijken kan doen...quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:23 schreef Viro het volgende:
[..]
tsk tsk, jij mag geen seks voor het huwelijk
Niet neuken voor het huwelijk, NIET NEUKEN.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:23 schreef Viro het volgende:
[..]
tsk tsk, jij mag geen seks voor het huwelijk
Dan snijd je jezelf in de vingers, mutsquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
als ik niet aan huwelijken kan doen...
is jouw kut zo scherp?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan snijd je jezelf in de vingers, muts
Joof neemt het graag van je overquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
als ik niet aan huwelijken kan doen...
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:23 schreef robdriessen het volgende:
Reclame:
KOMENDE DINSDAG IS HET INTERNATIONAL CAPS LOCK DAY! REALLY! USE CAPS ALL DAY LONG!
Einde reclame.
Echt waar.
Ik doelde op geen seks voor het huwelijk, geen huwelijk, bla blaquote:
Ik lekker wel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:25 schreef gewoonfaye het volgende:
Jullie hebben mijn skype niet, en ook andersom niet
Oh, tofquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:24 schreef Viro het volgende:
[..]
zij weet toch niet wanneer ik in enschede ben
I beg to differ.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:26 schreef Snuf. het volgende:
Zo en zo gaat fee al mee naar huis met mij na de meet
Ligt het aan mij of gaat echt iedereen naar parkpop?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:27 schreef Viro het volgende:
[..]
ik pak naatje zondag wel aan op parkpop
Iedereen gaat maar ik nietquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of gaat echt iedereen naar parkpop?
Ik ga nietquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik niet, ik ga geloof ik haring happen op de zaakquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:28 schreef heloef het volgende:
[..]
ik woon in den haag, dus waarom niet?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:28 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:
Haringquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik niet, ik ga geloof ik haring happen op de zaak
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:28 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:
graffiti6quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:30 schreef Snuf. het volgende:
Er komen toch alleen maar inferieure bands op parkpop?
quote:
Ik moet ineens aan dat FFFFFUUUUUUU stripje denken over een grietje die aan een neger vraagt of het waar is wat men over negers zegt.quote:
Oh dan kom ik.quote:
Jongen ik weet ook niet alles.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:32 schreef Snuf. het volgende:
Wanneer komt fee ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blob speelde daar toch?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:31 schreef robdriessen het volgende:
Hebben jullie gehoord van dat nieuwe festival afgelopen weekend?
Concert IN sea?
Die grap maakte Gerard vorige week dinsdag al jaquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:31 schreef robdriessen het volgende:
Hebben jullie gehoord van dat nieuwe festival afgelopen weekend?
Concert IN sea?
Haring met uitjesquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Haring is gewoon heel erg lekker dus stel je niet aan!
Vind ik dus totaal niet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Haring is gewoon heel erg lekker dus stel je niet aan!
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:32 schreef Snuf. het volgende:
Wanneer komt fee ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
het is dance icm dubstepquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:33 schreef ValHallen het volgende:
Dubstep is wel heel erg doorgedrongen in NL de laatste tijd.
drum 'n bass komt nu ook in Nederland. Ze laten heel wat achter...quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:33 schreef ValHallen het volgende:
Dubstep is wel heel erg doorgedrongen in NL de laatste tijd.
Ik snap deze post niet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:33 schreef naatje_1 het volgende:
wat een heerlijk gefaal weerik heb vakantie, jullie gaan het toch wel na VH weer overnemen voor een slowchat in de nacht?
Terwijl DnB al dik 15 jaar oud isquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
drum 'n bass komt nu ook in Nederland. Ze laten heel wat achter...
Laat haar een geile Goeienavond zeggen. Of zo.quote:
En ze kreunt nog leuker.quote:
Ahso, ik zag VH staan en ik was confuusquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
WebHawk in de nacht bij de eerste uitzendingen: slowchat, ofwel skaipen.
quote:
VIRO!quote:
dat is waar ookquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:37 schreef heloef het volgende:
[..]
VIRO!![]()
Dat is alleen exclusief voorbehouden aan SuriWeekend.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:38 schreef naatje_1 het volgende:
je weet wat je kan verwachten dit weekend faye...
quote:
quote:
quote:
dan kan ik nietquote:
Ja heuj..quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan kan ik niet
Ik ben dan dood, want ik ben zaterdagavond/nacht dronken en ik ga zondag in bikini in de tuin liggen
dan kun jij ook jingles insprekenquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
Internet viel weg verdorieEn het is tijd voor een microfoon
hier ook, de eerste die dat tegen haar zei was een exfokkerquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:40 schreef heloef het volgende:
Ze gaat gewoon naar de verkeerde kerk.
Hier zijn er altijd heule aardige mensen.
Ik denk niet dat ook maar iemand daarop zit te wachtenquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan kun jij ook jingles inspreken
Denk t wel!quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ook maar iemand daarop zit te wachten
Volgens mij toch een aantal mensen zeker wel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
You never know!quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verkeerd gedachtquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan moet ik alleen.. Das niet leuk
quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:43 schreef Viro het volgende:
[..]
dacht dat het aan mij lag, blijkbaar niet
quote:
Forum Opties | |
---|---|