ah, dat klinkt wel logischquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
joa..die gaf pillen en zei omdat knetter
quote:
Oh, mijn tieten hebben 'm terug gelokt?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:07 schreef Viro het volgende:
[..]
moet wel zo zijn, anders zou dragems nu niet op de radio zijn
Heu? Ik dacht dat ik 300 was. Moet 301 dat niet doen? Zat niet op te letten...quote:
het schijnt, alleen dragems kan dat bevestigen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, mijn tieten hebben 'm terug gelokt?
Hoiquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah, dat klinkt wel logisch
[..]
Ik vind die van snuf leukerquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:09 schreef naatje_1 het volgende:
'ik wil seks met naatje en 20 negerpiemels'
die jingle blijft wel baas
Waarom zou ik ontkennenquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:09 schreef Viro het volgende:
[..]
het schijnt, alleen dragems kan dat bevestigen.
Jij gaat sowieso ontkennen
Ik ben al even thuis hoorquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan moet je je volume harder zetten of zorgen dat je t kan luisteren op je telefoon.
goed te passe?quote:
het schijnt dat samzz ze gepost heeft op fok, kan ze helaas niet vindenquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:11 schreef robdriessen het volgende:
Er wordt nu zoveel gesproken over Samzz' tieten, en precies NU mogen er geen volwassen plaatjes meer op FOK! Het is toch godsgeklaagd.....
Dan moet je ze maar beschrijven, Samzz.....
Pic's mogen nog wel via dm en pm verspreid worden hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:11 schreef robdriessen het volgende:
Er wordt nu zoveel gesproken over Samzz' tieten, en precies NU mogen er geen volwassen plaatjes meer op FOK! Het is toch godsgeklaagd.....
Kom je er nu pas achter?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:13 schreef robdriessen het volgende:
Dit is de nieuwe Sinterklaas. DAT KAN TOCH NIET!
[ afbeelding ]
faalquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:13 schreef robdriessen het volgende:
Dit is de nieuwe Sinterklaas. DAT KAN TOCH NIET!
[ afbeelding ]
junglespleetogenquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:14 schreef Viro het volgende:
De amerikanen zijn keihard anaal vernederd door Jungle-chinezen.
Dat gaan ze nooit toegeven
75E, rond, pront, stevigquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:11 schreef robdriessen het volgende:
Wist het al langer, maar ben nog steeds pissig.quote:
Dat bunt bestenquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
75E, rond, pront, stevigDe rest doe je zelf maar.
!
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik zit hier aan de whisky!quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:15 schreef ACT-F het volgende:
Ik plop er nog eentje open, omdat het zo gezellig is
jazekerquote:
Wauw. Dat formaat wil nog wel eens tot rugklachten leiden. Ik hoop dat je dat bespaard blijft. (Serieuze modus uit).quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
!
quote:
Ik ben nu serieus bezig met een tekst over chinezenquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:16 schreef Viro het volgende:
ik en een vriend zijn tot conclusie gekomen dat 75% van chinezen mannen homo's zijn die nog uit de kast moeten komen. Want verhouding is 1 chinees meid op 4 chinezen mannen.
Nicequote:
Zaterdag weinig, behalve het asiel en paardrijden. Zondag naar het pretpark.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jazeker
dit weekend nog plannen?
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een stuk veiliger. Mijn monitor had een paar sputters te verwerken bij het openen
Kan je de conclusie van mij mooi meenemen in de tekstquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben nu serieus bezig met een tekst over chinezen
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:16 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Wauw. Dat formaat wil nog wel eens tot rugklachten leiden. Ik hoop dat je dat bespaard blijft. (Serieuze modus uit).
Holy Shit, MEMMEN!
gezelligquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zaterdag weinig, behalve het asiel en paardrijden. Zondag naar het pretpark.
Hellendoornquote:
het is frans, een beetje abc invullenquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:18 schreef Viro het volgende:
[..]
Kan je de conclusie van mij mooi meenemen in de tekst
Gastquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:19 schreef Viro het volgende:
als samzz nu bij mij in de buurt zou zijn, zou ik zelfs mijn 80jarige buurman anaal uitwonen om met samzz dr tieten te mogen spelen
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
HellendoornMaar goed, we gaan met de familie en er zijn *rilt* kinderen bij. Dus het mocht geen Six Flags zijn
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:19 schreef Viro het volgende:
als samzz nu bij mij in de buurt zou zijn, zou ik zelfs mijn 80jarige buurman anaal uitwonen om met samzz dr tieten te mogen spelen
Dat zal ik niet van je vragen hoorquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:19 schreef Viro het volgende:
Ditquote:
waarom je buurman uitwonen als je met de tieten van Samzz mag spelen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:19 schreef Viro het volgende:
Wholla epischquote:
samzz heeft altijd eisenquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
waarom je buurman uitwonen als je met de tieten van Samzz mag spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |