Ja, mag ik even blij zijn, ja, ik heb 2 maanden, ik heb een vakantiebaan, ik heb geen toetsen meer dit schooljaar en ik heb een dj goed geradenquote:
jaaaaaaa tuurlijkquote:
O, dan zie ik je misschien wel tijdens het borreluurtje. Ik ben weer jurylid voor de T-shirtverkiezingenquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:40 schreef rulerofdeath het volgende:
geen idee, eerst rond 4 uur wat even en daarna naar de tent
Ik ben trots op jequote:Op donderdag 23 juni 2011 20:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, mag ik even blij zijn, ja, ik heb 2 maanden, ik heb een vakantiebaan, ik heb geen toetsen meer dit schooljaar en ik heb een dj goed geraden
2 maanden wat? negerpiemolsquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, mag ik even blij zijn, ja, ik heb 2 maanden, ik heb een vakantiebaan, ik heb geen toetsen meer dit schooljaar en ik heb een dj goed geraden
verkeeeeeeeeeeeeringquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
ja is wel handig want had bijna gekickedquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:42 schreef ValHallen het volgende:
Oh en een publiekelijk sorry aan Viro
ow, de vorige keer (3 jaar geleden) stonden we wat achteraan te ouwehoerenquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
O, dan zie ik je misschien wel tijdens het borreluurtje. Ik ben weer jurylid voor de T-shirtverkiezingen
quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:43 schreef Watertornado het volgende:
met een draadloze microfoon kun je tenminste gaan schijten en blijven uitzenden
quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:43 schreef Watertornado het volgende:
Ook daar ben ik wel te vindenquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:43 schreef rulerofdeath het volgende:
ow, de vorige keer (3 jaar geleden) stonden we wat achteraan te ouwehoeren
En dan een keiharde knetterscheet laten zodat hele radio kan meegenietenquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:43 schreef Watertornado het volgende:
En dan had ik ook niet geweten wie er had gedraaidquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:43 schreef Viro het volgende:
[..]
ja is wel handig want had bijna gekicked
zie DMquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ook daar ben ik wel te vindenNamens welk bedrijf komen jullie?
quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:45 schreef gewoonfaye het volgende:
Komt er nu zwijmelige kutmuziek waarop ik kan vieren dat ik 2 maanden heb
Of de WC check doen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:43 schreef Watertornado het volgende:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:46 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik heb helemaal geen negerpiemels
LADY GAGA
Dit was trouwens de tweet waardoor ik het zeker wist...twitter:dragem twitterde op donderdag 23-06-2011 om 17:07:50Why the Fuck did i put ironic on my mp3 player? It's not ironic at all. And Why 10.000 spoons? Are you the new uru geller or something? reageer retweet
wat de fuck heeft dat met nu te maken? maar toppie hoorquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:47 schreef naatje_1 het volgende:
Dit was trouwens de tweet waardoor ik het zeker wist...twitter:dragem twitterde op donderdag 23-06-2011 om 17:07:50Why the Fuck did i put ironic on my mp3 player? It's not ironic at all. And Why 10.000 spoons? Are you the new uru geller or something? reageer retweet
Titels zeggen niet alles.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:48 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
nee, niet eens, maar de titel zei genoeg
beste dudequote:Op donderdag 23 juni 2011 20:48 schreef Melting het volgende:
Dames en heren,
* Melting is going to leave the building.
Ik spreek jullie morgen weer!
je postte een tweet met 'mp3' erinquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:49 schreef dragems het volgende:
[..]
wat de fuck heeft dat met nu te maken? maar toppie hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |