SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
Laterzz manquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:20 schreef Redskillz het volgende:
Ik moet helaas weg, anders had ik je show graag afgeluisterd. bb
Latersquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:20 schreef Redskillz het volgende:
Ik moet helaas weg, anders had ik je show graag afgeluisterd. bb
daar ben je toch allang mee bezig?quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar ben je toch allang mee bezig?
ow, dacht dat je elke uitzending wel opnamquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:29 schreef Viro het volgende:
[..]
werd gevraagd om 20.30 te beginnen met opnemen
Dan moet t wel een hele speciale show worden zo meteenquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:29 schreef Viro het volgende:
[..]
werd gevraagd om 20.30 te beginnen met opnemen
en dan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:29 schreef naatje_1 het volgende:
maar liefst 37 artiesten omgezet naar een excel bestandje om deze vervolgens op een google site te plaatsen...
Als ik alle artiesten heb omgezet naar excel --> website, dan heb ik een overzicht van de nummers die je bij mij kan aanvragen tijdens de showquote:
Graag gedaan nog!quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:31 schreef Outpost76 het volgende:
Thx Rob was weer leuk!
Oh en Melting ik heb t einde van jou show gemist maar jij ook bedankt voor het lachen met je geniale nummertjes!
quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:31 schreef ACT-F het volgende:
Wat klinkt dat goed, zo'n *plop* van een beugelfles
Hij duurt tot 0.00 dat is de surprisequote:Op donderdag 23 juni 2011 20:33 schreef naatje_1 het volgende:
maar, wat is er nu suprise aan eigenlijk? Wat maakt deze show anders dan alle andere valhallen shows?
Crap ik ben zo duf dat ik heul de verkeerde smiley gebruikquote:
moet jij niet naar de feesttent?quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:31 schreef ACT-F het volgende:
Wat klinkt dat goed, zo'n *plop* van een beugelfles
quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hij duurt tot 0.00 dat is de surprise
er wordt gewoon gedraaid heur?quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:34 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik spring wel even in tot 'ie weer werkt, oké?
quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:34 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik spring wel even in tot 'ie weer werkt, oké?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |