Klinkt inderdaad een beetje alsof het een opeenstapeling van dingen is. Zijn er nog andere kinderen naar huis gestuurd?quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ie een waarschuwing gekregen voor dat wildplassen... Niet? Daarna gedoe met snow blote teer en weer de lul... Tsja dom... En weg was ie. Ik snap t wel.
En nogmaals plassen omdat je t anders in je broek doet... Uhuh... Weet niet hoe t bij vrouwen is, maar als ik aan t spelen ben voel ik ruim van te voren wanneer ik maar de wc moet. En dan nog zal t een uur duren voordat ik t echt niet meer hou...
Kortom gelul, sorry...
Wanneer mag je beginnen? En wanneer ga je verhuizen?quote:
Kinderen mogen niet meer speels zijnquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad een beetje alsof het een opeenstapeling van dingen is. Zijn er nog andere kinderen naar huis gestuurd?
Maandag of dinsdag arbeidsvoorwaardengesprek. Ik moet even opzoeken wat voor opzegtermijn ik heb. Dus ik weet nog helemaal niets, behalve dat ze mij willen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer mag je beginnen? En wanneer ga je verhuizen?
Mmmm... in je blote reet op iemands hoofdkussen gaan zitten en dan scheten laten valt bij mij niet meer onder speels hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:39 schreef El_Matador het volgende:
Kinderen mogen niet meer speels zijn
Ik geef Terror Jaap de schuld!quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mmmm... in je blote reet op iemands hoofdkussen gaan zitten en dan scheten laten valt bij mij niet meer onder speels hoor.
Ik zou hem gewoon leren het überhaupt niet te doenquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:42 schreef L-E het volgende:
Ik ga een Peuter naar bed brengen. En hem leren om ál-tijd je broek aan te houden als je scheten wil laten op een hoofdkussen.
Zou ze aan Peuter voordoen hoe je het wél moet doen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:43 schreef Spezza19 het volgende:
Ik zou hem gewoon leren het überhaupt niet te doen
quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou ze aan Peuter voordoen hoe je het wél moet doen?
Dat vraagt om pics natuurlijkquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou ze aan Peuter voordoen hoe je het wél moet doen?
Ach man, op welke planeet heb jij geleefd?quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:46 schreef Spezza19 het volgende:
Vrouwen laten geen scheten en poepen al helemaal niet!
Nee alleen mijn zoon.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad een beetje alsof het een opeenstapeling van dingen is. Zijn er nog andere kinderen naar huis gestuurd?
Met 12? Eg wel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mmmm... in je blote reet op iemands hoofdkussen gaan zitten en dan scheten laten valt bij mij niet meer onder speels hoor.
Dus hij mag niet wildplassen, maar mag ook niet zonder toestemming naar de wc?quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee alleen mijn zoon.
Volgens school was het om het wildplassen en die scheet laten.
Meer niet.
Toen ik aan mijn zoon vroeg of er nog meer was gebeurd vertelde hij dat hij een preek had gehad van de juf omdat hij zonder het te zeggen naar de wc toe ging.
Meer niet.
Hoiquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit Godtje!quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoi
Vanavond proberen volgens ongeveer:
http://theveryhungrycook.com/?p=822
Three strikes is outquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee alleen mijn zoon.
Volgens school was het om het wildplassen en die scheet laten.
Meer niet.
Toen ik aan mijn zoon vroeg of er nog meer was gebeurd vertelde hij dat hij een preek had gehad van de juf omdat hij zonder het te zeggen naar de wc toe ging.
Meer niet.
Ziet er goed uit.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:57 schreef Godtje het volgende:
Vanavond proberen volgens ongeveer:
Damn woman!quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoi
Ongeveer via dit vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |