Kinderen mogen niet meer speels zijnquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad een beetje alsof het een opeenstapeling van dingen is. Zijn er nog andere kinderen naar huis gestuurd?
Maandag of dinsdag arbeidsvoorwaardengesprek. Ik moet even opzoeken wat voor opzegtermijn ik heb. Dus ik weet nog helemaal niets, behalve dat ze mij willen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer mag je beginnen? En wanneer ga je verhuizen?
Mmmm... in je blote reet op iemands hoofdkussen gaan zitten en dan scheten laten valt bij mij niet meer onder speels hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:39 schreef El_Matador het volgende:
Kinderen mogen niet meer speels zijn
Ik geef Terror Jaap de schuld!quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mmmm... in je blote reet op iemands hoofdkussen gaan zitten en dan scheten laten valt bij mij niet meer onder speels hoor.
Ik zou hem gewoon leren het überhaupt niet te doenquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:42 schreef L-E het volgende:
Ik ga een Peuter naar bed brengen. En hem leren om ál-tijd je broek aan te houden als je scheten wil laten op een hoofdkussen.
Zou ze aan Peuter voordoen hoe je het wél moet doen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:43 schreef Spezza19 het volgende:
Ik zou hem gewoon leren het überhaupt niet te doen
quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou ze aan Peuter voordoen hoe je het wél moet doen?
Dat vraagt om pics natuurlijkquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou ze aan Peuter voordoen hoe je het wél moet doen?
Ach man, op welke planeet heb jij geleefd?quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:46 schreef Spezza19 het volgende:
Vrouwen laten geen scheten en poepen al helemaal niet!
Nee alleen mijn zoon.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad een beetje alsof het een opeenstapeling van dingen is. Zijn er nog andere kinderen naar huis gestuurd?
Met 12? Eg wel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mmmm... in je blote reet op iemands hoofdkussen gaan zitten en dan scheten laten valt bij mij niet meer onder speels hoor.
Dus hij mag niet wildplassen, maar mag ook niet zonder toestemming naar de wc?quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee alleen mijn zoon.
Volgens school was het om het wildplassen en die scheet laten.
Meer niet.
Toen ik aan mijn zoon vroeg of er nog meer was gebeurd vertelde hij dat hij een preek had gehad van de juf omdat hij zonder het te zeggen naar de wc toe ging.
Meer niet.
Hoiquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit Godtje!quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoi
Vanavond proberen volgens ongeveer:
http://theveryhungrycook.com/?p=822
Three strikes is outquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee alleen mijn zoon.
Volgens school was het om het wildplassen en die scheet laten.
Meer niet.
Toen ik aan mijn zoon vroeg of er nog meer was gebeurd vertelde hij dat hij een preek had gehad van de juf omdat hij zonder het te zeggen naar de wc toe ging.
Meer niet.
Ziet er goed uit.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:57 schreef Godtje het volgende:
Vanavond proberen volgens ongeveer:
Damn woman!quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoi
Ongeveer via dit vanavond
Blijven kinderen he.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan vertrouw je ook gedeeltelijk op mijn kookkunstenquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ziet er goed uit.Laat maar weten of het de moeite waard was.
ik niet. Ècht niet grappig.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Blijven kinderen he.
En ik vind het eigenlijk wel humor
Valt me nog mee dat ie niet op iemand hoofd scheten liet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik niet. Ècht niet grappig.
Maar ik kan me wèl voorstellen dat zij dat leuk vonden.
Maar ik zag 'm net.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sorry, het Taggen is nog niet in gebruik gesteld.....
Het is idd al even geleden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:46 schreef Spezza19 het volgende:
Vrouwen laten geen scheten en poepen al helemaal niet!
En terecht!quote:
wie kent er mond-op-mond beademing voor topics?quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja sorry, het floepte er zomaar uit.
Hihi, floepen
Dat is het prettigste, als ze er zo uit floepenquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja sorry, het floepte er zomaar uit.
Hihi, floepen
Dat zit er nu niet meer in, denk ik.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is het prettigste, als ze er zo uit floepen
Dat doe ik alleen op mensen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:23 schreef clevy het volgende:
[..]
wie kent er mond-op-mond beademing voor topics?
Als het er al uitgefloept is niet neequote:Op donderdag 23 juni 2011 20:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zit er nu niet meer in, denk ik.
nope. Niks aan gedaan. Ding stond er een tijd dood bij, dus wilde hem eigenlijk weghalen.... Maar krachten gespaard dus voor de bloei blijkbaarquote:
Of het is een laatste opleving, dat heb ik altijd met halfdode orchideeën.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
nope. Niks aan gedaan. Ding stond er een tijd dood bij, dus wilde hem eigenlijk weghalen.... Maar krachten gespaard dus voor de bloei blijkbaar
Dat kan ook. Geen idee. Vind het een mooie plant. Bloeit alleen heel kort.... Das wel jammer....quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of het is een laatste opleving, dat heb ik altijd met halfdode orchideeën.
Ik heb twee orchideeën die zooo goed gaan. Ik heb gewoon ruimte moeten maken op de vensterbank voor ze, ze groeien de pan uit. Heerlijk, van die planten die het niet erg vinden als je eens in de twee weken aan ze denkt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of het is een laatste opleving, dat heb ik altijd met halfdode orchideeën.
als je mij nieuw leven in kan blazen dan is dat zeer welkomquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |