Geen geld voor.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon op vakantie?
Wat ga je eigenlijk doen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:07 schreef L-E het volgende:
Thanks all!
Ik ben zo trots, zo blij, heerlijk.
Ja de mijne ook, maar hou nooit over. Ga volgende maand 3,5 week reizen em de overgebleven 2,5 maak ik wel op in november.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:06 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Mijn uren gaan mee naar volgend jaar, nahja met een bepaald maximum.
Persoonlijk begeleider in een zorginstelling. Een soort van leidinggevende functie, we sturen dan met zn 3-en een team aan. Heel veel uitdaging en doorgroeimogelijkheden.quote:
Netjes!quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Persoonlijk begeleider in een zorginstelling. Een soort van leidinggevende functie, we sturen dan met zn 3-en een team aan. Heel veel uitdaging en doorgroeimogelijkheden.
Ja dat is kut. Ga lekker backpacken. Kost nog minder dan t normale leven...quote:
Of maak van die korte stedentripjes.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja dat is kut. Ga lekker backpacken. Kost nog minder dan t normale leven...
Was jij niet diegene die zei dat ze de baan toch niet zou krijgenquote:
WT staat met zijn mond vol watertanden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die zei dat ze de baan toch niet zou krijgen![]()
HAHA ZE HEEFT DE BAAN WEL LEKKER PUH
Spezza!quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
WT staat met zijn mond vol watertanden.
Dat heb ik nooit gezegdquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die zei dat ze de baan toch niet zou krijgen![]()
HAHA ZE HEEFT DE BAAN WEL LEKKER PUH
Juist ze mocht vooral geen goed gevoel hebben over het gesprek want ze zeggen het tegen iedereen!quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad gezegd dat ze er niet vanuit moet gaan omdat ze dat bij de meeste zeggen
Dat klopt. En ik heb gezegd dat ze niet te vroeg moest juichen. Maar ik heb nooit gezegd dat ze de baan niet zou krijgen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad gezegd dat ze er niet vanuit moet gaan omdat ze dat bij de meeste zeggen
Kom op zeg, NEE natuurlijk! Een goed gesprekje met de juf en vrolijk doorravotten...quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Jullie mening over het volgende aub.
Een kind is op schoolkamp, groep 8 dus.
Op dat kamp doet hij 1 keer wildplassen omdat de wc echt nog te ver weg was en hij anders in zijn broek zou plassen.
Ook doen ze met een hele groep scheetjes laten op elkaars hoofdkussen en 1 kind besluit dat dat meer effect heeft als er geen broek tussen het kussen en de kont zit.
Reden om het kind van kamp weg te sturen ja of nee?
Hoe oud? Jaar of 15?quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Op dat kamp doet hij 1 keer wildplassen omdat de wc echt nog te ver weg was en hij anders in zijn broek zou plassen.
Ook doen ze met een hele groep scheetjes laten op elkaars hoofdkussen en 1 kind besluit dat dat meer effect heeft als er geen broek tussen het kussen en de kont zit.
Lul je er maar weer uitquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat klopt. En ik heb gezegd dat ze niet te vroeg moest juichen. Maar ik heb nooit gezegd dat ze de baan niet zou krijgen.
Nee.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Groep 8, 12/13 dusquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoe oud? Jaar of 15?
Als ze gewaarschuwd zijn kan ik het me voorstellen maar is wel een beetje te.
[..]
Lul je er maar weer uit
Ik begon met 11 en eindigde met 12.quote:
Nee sukkel, ik zeg toch dat ik het gezegd hebquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoe oud? Jaar of 15?
Als ze gewaarschuwd zijn kan ik het me voorstellen maar is wel een beetje te.
[..]
Lul je er maar weer uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |