SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alweer een tijdje samen toch, jaar of 3-4quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, we wonen al ruim n jaar samen en dat gaat heel goed.
minder hoor, nog geen 3 jaar, in oktoberquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alweer een tijdje toch, jaar of 3-4
.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:43 schreef DenWauwelaar het volgende:
Michael Jackson waart hier rond.... is spezza een gereincarneerde Michael?
vind ik ookquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:44 schreef JoeyT het volgende:
Oja, ik open niet. Ik dicht alleen...
@Janies Tof voor jullie!
Zal er morgen rustig op aan gaan sturen... (L)quote:
Ah coolquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
minder hoor, nog geen 3 jaar, in oktober
Nee...quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:47 schreef missbehavin het volgende:
Oh, had ik al gezegd dat ik VAKANTIE heb?
Het is je gegund hoorquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:47 schreef missbehavin het volgende:
Lekker! Hoe lang heb je???quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:47 schreef missbehavin het volgende:
Nu een weekje. Maar zoonlief moet gewoon naar school, dus het is niet echt vakantie. Maar wel lekkerquote:
Nog twee daagjes!quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:47 schreef missbehavin het volgende:
Oh hoezo dat? Geen werk meer?quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Had ik al gezegd dat ik over een week (ws) weer thuis zit?
@missbehavin: lekker
Relaxed toch! Beetje uitslapen, bankhangen goed uitrusten... Ik teken ervoor. Hoe oud is je zoon?quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu een weekje. Maar zoonlief moet gewoon naar school, dus het is niet echt vakantie. Maar wel lekker
Aanbod staat hequote:Op donderdag 23 juni 2011 17:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu een weekje. Maar zoonlief moet gewoon naar school, dus het is niet echt vakantie. Maar wel lekker
quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:50 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik zat net te berekenen dat ik door een vroeg afgekapte reis dit jaar nog 300 uur heb staan.
Reizen? Mooiste wat er is int leven...quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:52 schreef S95Sedan het volgende:
Vakantie? Werk lekker door, zie geen rede om vrij te nemen.
Ja precies, lekker uitbrakken van het weekendquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Relaxed toch! Beetje uitslapen, bankhangen goed uitrusten... Ik teken ervoor. Hoe oud is je zoon?
ik ha ervan uit, ben aangenomen voor n project dat dan afgelopen is. hoop dat ze iets anders hebbenquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh hoezo dat? Geen werk meer?
En thanks!
Neehee, ik kom niet in je tuin werkenquote:
Hahaha ok. De lastige jarenquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja precies, lekker uitbrakken van het weekend
Hij is 10, goin' on 16
Je moet het niet zien als werken, maar als lekker ontspannend met je handen bezig zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neehee, ik kom niet in je tuin werken
Oh dat zou klote zijn, ik hoop met je meequote:Op donderdag 23 juni 2011 17:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ha ervan uit, ben aangenomen voor n project dat dan afgelopen is. hoop dat ze iets anders hebben
Nee joh, hoe kom je daar nu bij?quote:
Ik maak veel overuren en ben sowieso niet zo'n vrije dag opnemer. Ik werk gewoon altijd en overal haha.quote:
Toch wel uiteindelijk gratis gekregen toch? Dat staat er dan weer niet bij!quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:55 schreef El_Matador het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_voor_ontbijt__.html
Dat krijg je er dus van he, al die ouders die hun kind zonder ontbijt de deur uit sturen...quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:55 schreef El_Matador het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_voor_ontbijt__.html
Ik neem eigenlijk nooit een dag op maar maak wel alles op aan vakanties. Vind t zonde om uren over te houden...quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:57 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik maak veel overuren en ben sowieso niet zo'n vrije dag opnemer. Ik werk gewoon altijd en overal haha.
Ik heb er ook nog een stuk of 300 ja. Ik heb liever het geld momenteelquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:57 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik maak veel overuren en ben sowieso niet zo'n vrije dag opnemer. Ik werk gewoon altijd en overal haha.
Ja, waar niet. Maar dan moet er wel tijd voor zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:03 schreef S95Sedan het volgende:
Hier hebben ze liever dat je het opneemt. Mja, zie het wel tegen het einde van het jaar
quote:
Uitbetalen kan ik helaas niet doen, eens kijken aan het eind van het jaar of ik het op een andere manier kan inzetten ( opleiding ofzo)quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog een stuk of 300 ja. Ik heb liever het geld momenteel
Mijn uren gaan mee naar volgend jaar, nahja met een bepaald maximum.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik neem eigenlijk nooit een dag op maar maak wel alles op aan vakanties. Vind t zonde om uren over te houden...
Waarom ga je niet gewoon op vakantie?quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:05 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Uitbetalen kan ik helaas niet doen, eens kijken aan het eind van het jaar of ik het op een andere manier kan inzetten ( opleiding ofzo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |