4 nu, jij bent de vierde danquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
3 luisteraars? dat kan niet kloppen!!
Ja is gewoon DJ Kool.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
artiest: 80s old skool rap?
Ik zat ook al te denken om die grap te maken, maar dacht van laat maarquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb een instrument waar je op blazen kan.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hehehehe ja hij was te makkelijk eigenlijk maar dacht what the heck.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:51 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik zat ook al te denken om die grap te maken, maar dacht van laat maar
Dan moeten we maar snel gaan trouwen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mompelt iets met seks voor t huwelijk
"Why do people call it a blowjob? There's not much blowing to it! Do the women know that? Somebody ought to tell them about it! Someone might get hurt!" (Of iets in die trand)quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
kan dat in VDJ?quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:51 schreef ToT het volgende:
Sorry ik had ff de auto-DJ aangegooid, omdat er iemand aan de deur stond!
quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:52 schreef ToT het volgende:
[..]
"Why do people call it a blowjob? There's not much blowing to it! Do the women know that? Somebody ought to tell them about it! Someone might get hurt!" (Of iets in die trand)
- George Carlin!
quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan moeten we maar snel gaan trouwen.
handig toch.. of mixt hij ook windows geluidenquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij Player - DJ Mode. NIET op Auto zetten, want dan flikkert hij echt alles door elkaar heen.
Ik weet niet WAT hij allemaal mixt!quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
handig toch.. of mixt hij ook windows geluiden
julianapark ofzow.. carool stuurt vandaag een pm rond met exacte locatiequote:Op donderdag 23 juni 2011 13:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
is de locatie al wat duidelijker voor zat. knetter
okequote:Op donderdag 23 juni 2011 13:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
julianapark ofzow.. carool stuurt vandaag een pm rond met exacte locatie
pm coming todayquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
oke
ik bedoel meer, de locatie op CS
Ja er is ook een nummer van haar waarvan ik de titel ff niet meer weet. Er komen geluiden in voor van een krakend bed, en ze zingt iets van: "She's getting some" of zo.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mag ik zo Nelly Furtado - die ene
Sure!quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
van why do aaaaaaaallll things come to an end:!
daar moet ik van huilenquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
van why do aaaaaaaallll things come to an end:!
quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mag ik 'm ook eens krijgen trouwens?
ja matsoe matsoe is wel een echte baasquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:02 schreef _Fanta het volgende:
[..]
nee goed, maar moest toen da nummer hoorde aan dit plaatje denken
Dat zeker!quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja matsoe matsoe is wel een echte baas
als dingen eindigen komt er altijd weer iets nieuw mooisquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
flames to dust, lovers till friends
Geeft niet, ik ben op een of andere manier onzichtbaar, zeker wat PM's/DM's aangaat.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]![]()
zei ik gister al tegen carool
we waren jou vergetensowwy
quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb trouwens de aandachtshoer van het jaar gevonden: De kat van Outpost...
das heul geen hoer.. das gewoon een knuffelgekquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb trouwens de aandachtshoer van het jaar gevonden: De kat van Outpost...
Joah, alleen paste die dikkerd niet in de binnenzak van m'n colbertje..quote:
Jaah Outpost moest m van de bureaustoel verwijderen anders moesten we m delenquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
das heul geen hoer.. das gewoon een knuffelgek
Hehehehe jij hebt helemaal geen Tijd voor Wodan.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Joah, alleen paste die dikkerd niet in de binnenzak van m'n colbertje..
Zweefteef United?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Okee jongens help me ff een naam verzinnen voor mijn eindproject
het worden 3 evenementen voor jongeren tussen de 16 en de 26 jaar. Er komen lezingen over buitenaards contact, meditatiecursussen, bijeenkomst, kans om vragen te stellen over het doel van het leven.
Dag 1: Non-dualisme (alles is één, alles accepteren, zen etc.)
Dag 2: Buitenaards contact (wat komen ze doen, wat kunnen we leren)
Dag 3: Energïen (waarop kunnen we ons aanpassen, hoe werkt meditatie)
Help
Die laatste dag klinkt interessant.. Maar allemaal fictie? Of komt het er echt?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
het worden 3 evenementen voor jongeren tussen de 16 en de 26 jaar. Er komen lezingen over buitenaards contact, meditatiecursussen, bijeenkomst, kans om vragen te stellen over het doel van het leven.
Help
ik dacht exact hetzelfdequote:
Ik ben zelf diabeetquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hehehehe jij hebt helemaal geen Tijd voor Wodan.
Hij is diabeet he en heeft om de 12uur een spuitje insuline nodig en op vaste tijden eten.
Ligt er aan hoe. Hij vind afgesloten manden niets en opgetilt worden en dan gaan lopen met m kan heel lastig zijn want hij kan ook goed worstelen en is erg sterk. De assistente van de dierenarts heeft altijd last met m.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wodan is ook nog wel zo'n sul die niet eens tegen zou spartelen als je hem catnapt denk ik
Die gaat vrijwillig mee als je m maar ganoeg aanhaaltquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wodan is ook nog wel zo'n sul die niet eens tegen zou spartelen als je hem catnapt denk ik
Open minded daysquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Help
Gewoon eten voor zn neus houden wat heeeeeel erg lekker ruikt (voor hem dan)quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die gaat vrijwillig mee als je m maar ganoeg aanhaalt
Know the unknowquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Help
Joah, wel diagnose maar niet de klachten, wel pillen just in case..quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
OhDah wist ik niet
Nouja als je maar van m afblijft dan.![]()
Oh dan weet je ook niet hoe en wat met Wodan dus kan je m beter hier laten anders gaat ie dood...quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Joah, wel diagnose maar niet de klachten, wel pillen just in case..
komt allemaal echt hoorquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die laatste dag klinkt interessant.. Maar allemaal fictie? Of komt het er echt?
Weet niet echt een naam trouwens..
Ik weet er wel het een en ander van, ik kan wel voor um zorgen.. dus ik mag um wel stelenquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh dan weet je ook niet hoe en wat met Wodan dus kan je m beter hier laten anders gaat ie dood...
bij dat soort namen krijg ik hobbyboeddhisten tussen de 40quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Open minded days
Innerself days
bullshit weekend
the bla bla fest
know the unknowNquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:15 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Know the unknow
vat die 3 dagen wel goed samen vind ik
En je eigen poezels dan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik weet er wel het een en ander van, ik kan wel voor um zorgen.. dus ik mag um wel stelen
Weird ass shitquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
bij dat soort namen krijg ik hobbyboeddhisten tussen de 40
Jawel, m'n opa moest ook spuiten enzoquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh dan weet je ook niet hoe en wat met Wodan dus kan je m beter hier laten anders gaat ie dood...
quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Know the Unknown gebruik ik als werktitel nu
Ruimde hij het wel zelf op?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jawel, m'n opa moest ook spuiten enzo
Geen idee?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
is dit van die smeerkaasshit reclame?
Maar wat voor opleiding doe je eigenlijk? Klinkt wel interessantquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dag 1: Know the Unknown – Buitenaards contact
Dag 2: Don’t Know the Unknown – Non-dualisme
Dont 3: Know the Unknown – Een reis naar binnen. Dag van de energie.
sociaal cultureel werk.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:26 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Maar wat voor opleiding doe je eigenlijk? Klinkt wel interessant
Tof!, en wat wil je na je opleiding voor werk gaan doen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
sociaal cultureel werk.
toen ik begon heette het nog kunst cultuur en media maar na een jaar is het media weggehaald. toen heb ik een jaar met kinderen op een bouwspeelplaats gewerkt als activiteiten begeleider. Niet mijn ding dus.
Daarna als nog naar een mediabedrijf gegaan en filmpjes gemaakt met SCW tintjewas erg leuk
nu bij stichting niburu om daar een eindproject neer te zetten. Aluhoedjesgroep daar, maar wel leuk om te werken.
ook wel mooi, maar eh.. beetje als droog brood, wel lekker maar je moet zoveel kauwenquote:
nou ik wil helemaal geen SCW gaan doen, ik koos deze opleiding in de veronderstelling dat er veel Media zou zijn maar de opleiding werd veranderd terwijl ik er in zat.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:34 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Tof!, en wat wil je na je opleiding voor werk gaan doen?
Jah da's wel balen idd. Maar journalistiek jah. Da's ook wel mooi idd, en blijvend. Bdoel er gebeurt elke dag van alles in de wereld wat je dan weer aan de rest van de wereld kan vertellen, jah tochquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nou ik wil helemaal geen SCW gaan doen, ik koos deze opleiding in de veronderstelling dat er veel Media zou zijn maar de opleiding werd veranderd terwijl ik er in zat.
Ik ga hierna een jaartje simpel werk doen, daarna waarschijnlijk journalistiek in Zwolle
quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:42 schreef _Fanta het volgende:
Volgens mij was die fles wijn op nuchter maag toch nie zo strak plan.
ja dat vind ik heel leuk, nieuwsquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:40 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Jah da's wel balen idd. Maar journalistiek jah. Da's ook wel mooi idd, en blijvend. Bdoel er gebeurt elke dag van alles in de wereld wat je dan weer aan de rest van de wereld kan vertellen, jah toch
Had geen zin in brood, en dr was verder ook niks te drinken in huis. Zo maar us ff wa lekkers in gaan slaanquote:
No prob!quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:46 schreef naatje_1 het volgende:
Hallo, mag ik het van Guppie of ToT overnemen van 15 tot Snuf?
daarvan al,quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Bleh bij de maccie een Quarter pounder en een Bigmac gegeten, echt misselijk nu
Nee, beds are burning!quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Don't fear the reaper? (kan niet luisteren)
Hoe was je gesprek?quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:03 schreef naatje_1 het volgende:
Nou, dat was dat, nu hopen dat mic en alles werkt.
Is dat nodig danquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Fanta, wanneer ga jij je eens inschrijven bij de AA?
Nou, er gaat geen dag voorbij zonder dat je veel en op rare tijden al flinke hoeveelheden drank op hebt.. Just saying..quote:
Achjah, zijn ook genoeg mensen die de dag beginnen met een jointje toch?. En gister heb ik geen drup alcohol gedronken. En idd ik voel me net ff wa lekkerder als ik wat gedronken heb.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, er gaat geen dag voorbij zonder dat je veel en op rare tijden al flinke hoeveelheden drank op hebt.. Just saying..
dat weet alleen ikquote:
Oh? Komt 'ie toch wél hier draaien?quote:
Nee is een gok!quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:15 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Oh? Komt 'ie toch wél hier draaien?
nee, hij zei laatst dat hij het wel wou.. maar de eerste tijd nog niet omdat hij het nog onwijs druk heeft met school.. dingen afronden enzo... dus dragems is t nietquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:15 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Oh? Komt 'ie toch wél hier draaien?
Ik dacht dat die een beetje het koelkast standpunt had dat we fout waren enzo.quote:
wel dus, want school is nu afgerondquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee, hij zei laatst dat hij het wel wou.. maar de eerste tijd nog niet omdat hij het nog onwijs druk heeft met school.. dingen afronden enzo... dus dragems is t niet
Ik snap dat je 't wel weet maar het ons niet wil zeggen, maar je moet 't wel realistisch houdenquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
misschien komt koelkast wel draaien
Ik betwijfel hetquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
misschien komt koelkast wel draaien
ik ben ook aan het afronden, ook nog niet klaarquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wel dus, want school is nu afgerond
Zeker wel, maar ik ken dit nummer niet!quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:20 schreef naatje_1 het volgende:
Zeg, is de liefde voor the boss hier in onzin niet zo groot?
schaam je!quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker wel, maar ik ken dit nummer niet!
LOL Dat dus!quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Toen ik zei dat het webhawk was, ontkende huppel ook
Ik denk dat ik het benquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Jongens.. misschien is het wel een dj die meeraad nu.. die al draait voor radio 49, en die gewoon een verrassingsshow heeft.. valhallen, tot, naatje.
misschien is het faye wel.. of outpost...
niet gelijk zo groots denken
verpest het nou nietquote:
je kan wel een hint geven, met 'hete hits', kon je raden dat het WH was...quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
verpest het nou niet
godver.. zal ik gelijk maar gewoon vh- surprise neerzetten dan?
Samen met WTquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:26 schreef gewoonfaye het volgende:
Het is Socios, met 3 uur lang rustgevende treingeluiden
Kedeng Kedeng?quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:26 schreef gewoonfaye het volgende:
Het is Socios, met 3 uur lang rustgevende treingeluiden
Doe maar, de lol is er toch vanaf nuquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
verpest het nou niet
godver.. zal ik gelijk maar gewoon vh- surprise neerzetten dan?
donequote:Op donderdag 23 juni 2011 15:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Doe maar, de lol is er toch vanaf nu
Hoezo datquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja, voorlopig was gisteren de laatste tijd dat ik gedraaid heb
apparatuur gesneuveld?quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Voortaan vroeger?quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
die draait alleen snachts.. die is het nietquote:
Noooo, waarom?quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Om eerlijk te zijn, ik weet eigenlijk vrij zeker van niet. Heb 'm namelijk de afgelopen weken al een paar keer benaderd om te pogen 'm te hosselen, voor een surprise show ala die met knetter vorige week. Alleen hij kon en wilde steeds niet. Heb 'm er gister nog over gesproken.quote:
Goed zo zeg dat maarquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik kan hier niet luisterenquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:33 schreef naatje_1 het volgende:
U mag best kritiek uiten op mijn muziek als het bagger is, of juichen als er een topnummer voorbij komt...
Ik kan niet luisterenquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:33 schreef naatje_1 het volgende:
U mag best kritiek uiten op mijn muziek als het bagger is, of juichen als er een topnummer voorbij komt...
Er zijn genoeg andere users naast jou, jij hebt net al topwerk geleverd naar wat ik heb gelezenquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:37 schreef ToT het volgende:
Ja sorry naat, ik ben ff niet zo spraakzaam, want ik voel me zwaar klote!Ben allang blij dat je de zendtijd ff van me hebt overgenomen. Ik ga zo ook ff plat, denk ik.
quote:
quote:
quote:
Morgen ga ik een weekendje weg, aanstaande maandag krijg ik dan de sleutel van mijn huisje.quote:
En naar lowlands zelf, LLoserquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en dus? dEUS komt naar Club LLow... Dat is veel interessanter...
maar daar kan ik niet heen en is het dus dermate voor mij niet interessant welke band daar wel of niet komt spelen.quote:
Beetje hetzelfde verhaal als go back to the zoo, maar ik vind ze wel leukquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En op elk ander (gratis) festival
Vetquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:41 schreef naatje_1 het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/44865877
Ga jij maar naar de stream kijkenquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar daar kan ik niet heen en is het dus dermate voor mij niet interessant welke band daar wel of niet komt spelen.
Ik ben er ook wel blij mee, maar hoop nog wel op wat dingenquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
LL heeft dit jaar sowieso wel een best keurig programma
Zoals?quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:45 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel blij mee, maar hoop nog wel op wat dingen
Als je meerdere kaarten kan winnen, ik wil denk ik wel meequote:Op donderdag 23 juni 2011 15:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vet![]()
Heb ze al 5 keer gezien, maar een 6e keer kan er altijd nog bij. Kijken of ik kaartenkan winnen.
The prodigy, gorillaz, the black keys, MGMTquote:
Ik ga vanavond eens kijken hoe de wedstrijd werkt. Als ik meerdere kaarten win ben jij de eerste die ik meeneemquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je meerdere kaarten kan winnen, ik wil denk ik wel mee(al weet ik niet zeker of mijn baantje genoeg oplevert, want ik heb natuurlijk ook nog een relatie te onderhouden)
29quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:48 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
The prodigy, gorillaz, the black keys, MGMT
En van de line up nu wil ik 29 dingen zien
Weet ik, het is ook geen 'moet ik zien' lijst, tis een 'daar wil ik nog over nadenken om naar binnen te strompelen'quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
29![]()
Als ik jouw was zou ik me concentreren op 3 namen en de rest pas overdenken als je op het festival zelf bent. Je mist het hele punt van LL als je het hele weekend in een tent staat.
Dat klinkt al beterquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Weet ik, het is ook geen 'moet ik zien' lijst, tis een 'daar wil ik nog over nadenken om naar binnen te strompelen'
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:58 schreef robdriessen het volgende:
Die Surprise Show he?.... Ik blijf erbij dat het Hennie Huisman is.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:58 schreef robdriessen het volgende:
Die Surprise Show he?.... Ik blijf erbij dat het Hennie Huisman is.
Ik ga echt niet stressen om alles te zien, op pinkpop soms wel echt gehad van de ene naar de ander,maar daar is de sfeer vooral op de camping, daar kan datquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat klinkt al beterIk verwacht trouwens niet dat EN Gorillaz EN Prodigy nog komen. Ze hebben al aardig wat headliners op het programma staan
(Arctic Monkeys, dEUS, Within Temptation) En het zou me niks verbazen als Aphex Twin de niet-Rock headliner wordt van dit jaar.
Idd. Jij ben nog LL maagd toch?quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ga echt niet stressen om alles te zien, op pinkpop soms wel echt gehad van de ene naar de ander,maar daar is de sfeer vooral op de camping, daar kan dat
1e keer LLquote:
Welke postquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat? Ik vond t juist humor je post!Ik lachte je niet uit ofzo hoor...
Laat ook maarquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja foutje. Ik dacht dat ik jou gequote had.
Maar nu snap ik helemaal je post niet meer...
liever nietquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarmee je kan meten hoe erg je sopt?
Ah een mixer voor je taart bak shizzle met bescherm kapje oid.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jullie hebben het allemaal fout
Tip: Gekregen van mijn werk
wat is zo'n device, kan ik gebruiken voor eh... schoolquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:15 schreef _Fanta het volgende:
Volgens mij is het 1 of andere Device waar Aliens mee communiceren. C_A is een Alien![]()
* _Fanta ze allu hoedje op
quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat is zo'n device, kan ik gebruiken voor eh... school
wat denk jij wat het is?quote:
Wat doe je voor werk?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jullie hebben het allemaal fout
Tip: Gekregen van mijn werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |