4 nu, jij bent de vierde danquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
3 luisteraars? dat kan niet kloppen!!
Ja is gewoon DJ Kool.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
artiest: 80s old skool rap?
Ik zat ook al te denken om die grap te maken, maar dacht van laat maarquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb een instrument waar je op blazen kan.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hehehehe ja hij was te makkelijk eigenlijk maar dacht what the heck.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:51 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik zat ook al te denken om die grap te maken, maar dacht van laat maar
Dan moeten we maar snel gaan trouwen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mompelt iets met seks voor t huwelijk
"Why do people call it a blowjob? There's not much blowing to it! Do the women know that? Somebody ought to tell them about it! Someone might get hurt!" (Of iets in die trand)quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
kan dat in VDJ?quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:51 schreef ToT het volgende:
Sorry ik had ff de auto-DJ aangegooid, omdat er iemand aan de deur stond!
quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:52 schreef ToT het volgende:
[..]
"Why do people call it a blowjob? There's not much blowing to it! Do the women know that? Somebody ought to tell them about it! Someone might get hurt!" (Of iets in die trand)
- George Carlin!
quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan moeten we maar snel gaan trouwen.
handig toch.. of mixt hij ook windows geluidenquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij Player - DJ Mode. NIET op Auto zetten, want dan flikkert hij echt alles door elkaar heen.
Ik weet niet WAT hij allemaal mixt!quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
handig toch.. of mixt hij ook windows geluiden
julianapark ofzow.. carool stuurt vandaag een pm rond met exacte locatiequote:Op donderdag 23 juni 2011 13:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
is de locatie al wat duidelijker voor zat. knetter
okequote:Op donderdag 23 juni 2011 13:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
julianapark ofzow.. carool stuurt vandaag een pm rond met exacte locatie
pm coming todayquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
oke
ik bedoel meer, de locatie op CS
Ja er is ook een nummer van haar waarvan ik de titel ff niet meer weet. Er komen geluiden in voor van een krakend bed, en ze zingt iets van: "She's getting some" of zo.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mag ik zo Nelly Furtado - die ene
Sure!quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
van why do aaaaaaaallll things come to an end:!
daar moet ik van huilenquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
van why do aaaaaaaallll things come to an end:!
quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mag ik 'm ook eens krijgen trouwens?
ja matsoe matsoe is wel een echte baasquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:02 schreef _Fanta het volgende:
[..]
nee goed, maar moest toen da nummer hoorde aan dit plaatje denken
Dat zeker!quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja matsoe matsoe is wel een echte baas
als dingen eindigen komt er altijd weer iets nieuw mooisquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
flames to dust, lovers till friends
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |