Allebei geniale platen! Vind ze nog laag staan..quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:13 schreef Quyxz_ het volgende:
Dat Become the Sky zoveel hoger staat dan Magic. Ik vind de A-kant toch wel wat fijner.
Er zijn platen vele malen genialer als die tweequote:Op donderdag 23 juni 2011 19:13 schreef InGebruik het volgende:
Allebei geniale platen! Vind ze nog laag staan..
QFTquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:09 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Wanneer deze set beschikbaar komt heb ik voor de rest van het decennium geen andere meer nodig op m'n mp3 speler... gewoon deze op repeat
Maar ik durf te wedden dat er nog zat platen staan die ik minder vind die wel hoger staan. Ach ja, iets met smaak enzo.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:14 schreef T-Force het volgende:
[..]
Er zijn platen vele malen genialer als die twee
Ik vind het stukje hierna nog vetter.quote:
Gelukkig vindt M.I. dat ook, in elke set zitten er meerderequote:Op donderdag 23 juni 2011 19:18 schreef 16meter het volgende:
SAIFAM![]()
![]()
Wat een pareltjes hebben die gasten ook gemaakt...
machtig prachtig .. pling pling plingelinglingquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:21 schreef 16meter het volgende:
riieetietiediedie tieedie tiediediedieieee
Inderdaad, echt heerlijk...quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:25 schreef T-Force het volgende:
Oh godDat engels....
Maar wel...Southstylers - Trippp
maak dan een mashup met beste van beide?quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:27 schreef T-Force het volgende:
Kijk, het middenstuk van Trippp is vetter als het middenstuk van Crystal, maar de intro/outro van Crystal is vetter als die van Trippp
Heb ik geprobeerd, maar dat lukte nietquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:27 schreef benniesnugger het volgende:
maak dan een mashup met beste van beide?
n00bquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:27 schreef T-Force het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd, maar dat lukte niet
Klopt, en ik zou het ook niet kunnenquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:29 schreef T-Force het volgende:
[..]
Jij had anders dat geniale idee niet eens
Stoppen met werken, wij zijn ook allemaal werkloosquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:30 schreef Baronpilsener het volgende:
Pfff jullie spammen echt teveel... ik werk nu hele dagen, kan het topic zo echt niet volgen
* Deeltjesversneller poging doetquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:27 schreef T-Force het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd, maar dat lukte niet
Edit: Wie dat voor mij (fatsoenlijk) doet krijgt van mij een pilsje op een feest![]()
De vraag was waar Defqon dit jaar wordt gehouden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Egnie
[..]
Iets met Defqon en twitter en Qlimax vlag ofzo?
sporthallen zuid toch?quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:31 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
De vraag was waar Defqon dit jaar wordt gehouden.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:31 schreef T-Force het volgende:
[..]
Stoppen met werken, wij zijn ook allemaal werkloos
* T-Force wederom poging mee doetquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:31 schreef Deeltjesversneller het volgende:
* Deeltjesversneller poging doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |