Aiiiiii....die doet pijn. En ik had nog wel een 7,5 voor Nederlands op mijn rapportquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:10 schreef de_huig het volgende:
'lagt' ja?
je doet me een beetje denken aan die sjaak die hier laatst het verschil tussen ligt en licht niet wist..
Say WHAAAAAAAAAAAAAAT?! (Hij is al eens gepost in deze reeks maar ik doe het nog een keer)quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:22 schreef mstx het volgende:
Path of RighteousnessJA
![]()
Beste plaat ooit van WillemNEE
![]()
Wellusquote:
superrrrdikke plaat jaquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:22 schreef mstx het volgende:
Path of Righteousness![]()
Beste plaat ooit van Willem
Oja sorry, en ik was Stuck In Ur Head ook nog vergeten, die is natuurlijk ook vele malen beter.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:24 schreef T-Force het volgende:
Beste is Scrap Attack, dat weet je best Bert!
Ooh verrek!quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:25 schreef Da_Ripper het volgende:
zeker nog wel zijn sig
&
[Hardstyle #60] Welcome to the Council of the five eyes!
Hier ben je wel serieus, toch?quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:25 schreef mstx het volgende:
[..]
Oja sorry, en ik was Stuck In Ur Head ook nog vergeten, die is natuurlijk ook vele malen beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahah moet je checken welke foto er staat bij live pictures!quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:48 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Coole thema site:
http://www.defqon1.nl/
Haha ja zag hem er al bij staanquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:49 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Hahah moet je checken welke foto er staat bij live pictures!
Wat theee fuck!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
Just A Detailquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:57 schreef StM het volgende:
Option C: I'd like to vary the details a bit, but the punchline is...
You die.
2006![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:58 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Wat theee fuck!Jah! Maar dies al geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
2005-2008quote:
Aii jammer, heb ik die gemist...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
Inderdaadquote:
Alle tracks die erin staan zijn van 2009 of eerder waarvan 33% voor 2005..quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:06 schreef StM het volgende:
Mind.Illusion, kan je al niet wat verklappen over de top 10?
Staan er vooral klassiekers in? Of juist recente nummers? Of fifty-fifty?
Inderdaad, erg goede representatieve lijstquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:09 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Wanneer deze set beschikbaar komt heb ik voor de rest van het decennium geen andere meer nodig op m'n mp3 speler... gewoon deze op repeat
VETquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:10 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Alle tracks die erin staan zijn van 2009 of eerder waarvan 33% voor 2005..
en M.I is in een klap bekend, zowel nationaal als internationaal. Want reken maar dat deze set de wereld rond gaatquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:09 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Wanneer deze set beschikbaar komt heb ik voor de rest van het decennium geen andere meer nodig op m'n mp3 speler... gewoon deze op repeat
Volgend jaar Defqon mainstagequote:Op donderdag 23 juni 2011 19:12 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
en M.I is in een klap bekend, zowel nationaal als internationaal. Want reken maar dat deze set de wereld rond gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Allebei geniale platen! Vind ze nog laag staan..quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:13 schreef Quyxz_ het volgende:
Dat Become the Sky zoveel hoger staat dan Magic. Ik vind de A-kant toch wel wat fijner.
Er zijn platen vele malen genialer als die tweequote:Op donderdag 23 juni 2011 19:13 schreef InGebruik het volgende:
Allebei geniale platen! Vind ze nog laag staan..
QFTquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:09 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Maar ik durf te wedden dat er nog zat platen staan die ik minder vind die wel hoger staan. Ach ja, iets met smaak enzo.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:14 schreef T-Force het volgende:
[..]
Er zijn platen vele malen genialer als die twee
Ik vind het stukje hierna nog vetter.quote:
Gelukkig vindt M.I. dat ook, in elke set zitten er meerderequote:Op donderdag 23 juni 2011 19:18 schreef 16meter het volgende:
SAIFAM![]()
![]()
Wat een pareltjes hebben die gasten ook gemaakt...
machtig prachtig .. pling pling plingelinglingquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:21 schreef 16meter het volgende:
riieetietiediedie tieedie tiediediedieieee
Inderdaad, echt heerlijk...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |