Zou wel leuk zijnquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:05 schreef Frey het volgende:
Ik heb er zin in.
Zullen we eindelijk weer eens met kippenvel zitten te kijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:30 schreef Frey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens nog een mooi voorbeeld van muziek-recycling gevonden:
De tune die hier vanaf 0:40 is te horen, werd bij de scène hieronder (deels) ook gebruikt:![]()
Weet je wat ik irritant vindt? Dat er tegenwoordig onder bijna iedere scène wel een tune of een Top-40 liedje wordt gezet. Soms is een "stille" scène ook wel mooi imoquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:37 schreef Frey het volgende:
![]()
![]()
![]()
De muziek in de eerste paar seizoenen was prachtig, maar toch soms vaak hetzelfde. Dat werd later nog beter toen het gevarieerder werd.
Bij 7:52 een mooi voorbeeld van zo'n "stilte" moment met prachtige muziek, waar ze nu een dom liedje onder zouden plakken.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:40 schreef PeterKelder het volgende:
Weet je wat ik irritant vindt? Dat er tegenwoordig onder bijna iedere scène wel een tune of een Top-40 liedje wordt gezet. Soms is een "stille" scène ook wel mooi imo
Inderdaad een mooie scènequote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:53 schreef Frey het volgende:
[..]
Bij 7:52 een mooi voorbeeld van zo'n "stilte" moment met prachtige muziek, waar ze nu een dom liedje onder zouden plakken.
Bronkhorst die hier nog genoemd wordt.![]()
Helaas niet in beeld deze aflevering.
Dat is inderdaad erg jammer, zeker omdat Jef tegen Laura zegt: "Jullie komen altijd weer bij elkaar."quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:27 schreef Frey het volgende:
Toch jammer dat het de definitieve breuk was. Ze hebben het hierna nog wel een keer geprobeerd samen, maar dat kwam nooit echt meer van de grond.
Dit is zo'n mooi stukje dankzij de volgende dingen:quote:
Het zou vreemd zijn geweest als ze Dennis ertussen hadden gezet denk ikquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:42 schreef Frey het volgende:
Zouden ze Dennis er bewust niet tussen hebben gezet?
En Philip had ik ook wel verwacht eigenlijk.
Ja en toen was hij net op reis gegaan.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ze hadden zijn bestaan toen toch gewist uit de computer oid?
Dat was meer Cleo. Laura was medeplichtig.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:48 schreef PeterKelder het volgende:
Ze heeft ook die Mary Verstraete vermoord
Al met al heeft Laura ontzettend gekke dingen gedaan in de afgelopen 20 jaar:quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:50 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat was meer Cleo. Laura was medeplichtig.
Ik weet nog dat Stefano dat lijk later opdook om Cleo mee te chanteren zodat zij mee zou doen met de wraak op Ludo.quote:
Haha, geweldigquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:57 schreef Frey het volgende:
Ze had Bowien ook laten opnemen als wraak na dat gedoe met Pete. Daarom nam Bowien weer wraak met die video van Robert.
quote:[..]
Ik weet nog dat Stefano dat lijk later opdook om Cleo mee te chanteren zodat zij mee zou doen met de wraak op Ludo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |